de goedkoopste wei van nederland!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Echt...je zou een stuk intelligenter over komen als eens zou ophouden met anderen woorden in de mond te leggen. Je loopt de hele tijd dingen te schreeuwen die nergens op slaan en waar geen enkel bewijs voor is. Lachwekkend...en dan vraag je je af waarom er niemand inhoudelijk in gaat op "onderzoeken". Een discussie voeren met je is als praten tegen een muur...tijds verspilling. Zodra je wat zinnigs te melden hebt kan er verder gepraat worden
    je bent niet zo slim. ik maak misschien geen goede indruk omdat ik agressief overkom, jij maakt een domme indruk nu.
    ik lees letterlijk:"
    zie je dat iedere supplementenboer wordt afgekraakt? Dat hebben we 1x eerder gedaan en dat was ook met iemand die niet bepaald een geweldige indruk maakte. Geloof dat het de boer uit Ridderkerk was met bodyfood.nl."

moet ik het verrtalen? hij zegt letterlijk, dat er 1 keer iemand eerder is afgekraakt en dat was ook op basis dat diegene geengeweldige indruk maakte. het woordje ook, insuneert dat ik de andere persoon bent die geen geweldige indruk maakt en daardoor wordt afgekraakt.

dus het zijn niet jouw woorden, maar wel iemand anders woorden. man de hele duscussie gaat nergens over. jullie reageren geirriteerd en ik ook weer. that;s it. ik heb genoeg zinnige dingen gezegd met wetenschappelijke literatuur erbij en waarom de meeste supplementen rotzooi zijn. dan wordt ik gemodereerd dat ik geen supplementenboeren mag afkraken door die pinada heks.

Comment

Originally posted by hardcoreslimming View Post
      ik train 20 jaar en heel fanatiek. de vooruitgang die ik geboekt hebt met AS/etc.. in 1 jaar, is vele malen zo groot als de vooruitgang die ik heb geboekt in 5 jaar zonder AS.
      en nog sterker, as heeft me op een niveau gebracht waar ik zonder AS nooit zou zijn gekomen! ben er van overtuigd dat mijn spieren permanent groter en sterker zijn geworden met as. kijk eens naar de lichamen van voor het AS tijdperk en naar de lichamen van nu.. dat zal genoeg zijn.
      zou dan eugen sandow zijn als ik me zo herinner. is niet zo opgepompt als tegenworodig die lui maar is zeker een persoon met goede fysiek en zeker voor zijn tijd.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        zou dan eugen sandow zijn als ik me zo herinner. is niet zo opgepompt als tegenworodig die lui maar is zeker een persoon met goede fysiek en zeker voor zijn tijd.
        ja zeker weten. maar het woord zegt het al wat je zegt. "voor zijn tijd"
        zijn tijd was een tijd zonder anabolen. je kan wel stellen dat dat het maximale is wat je kunt bereiken zonder anabolen. Dat lichaam van eugen is een lichaam wat de meeste jongens niet kunnen bereiken ook al gebruiken ze anabolen. dus genen zijn ook heel belangrijk.

Comment

denk eerder dat het een eindeloze discussie word die word opgelost door feiten, denk om echt bb te worden je goede genen meot hebben maar zijn fysiek met as moet zeker haalbaar zijn. alleen veel mensen kuren onverantwoord. en hebben eignelijk no clue van wat voor dicipline en instelling het kost het kan paar keer zo hard gaan maar je moet ook paar keer zo hard ervoor werken in de periode tijdens maar ook na je kuur.

Comment

harcoreslimming wat probeer je eigenlijk te doen hier ?
            je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Originally posted by erso89 View Post
              Ruzie met zijn vrouw.

Edit: is dit niet diezelfde persoon die een tijdje geleden ook websites postte, met van die danswebsites onder links .....
              Die website ziet er zo VERDACHT bekend uit......
              Last edited by Shredmaster; 18-10-2009, 20:04.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

nee, we hebben niets met danseressen te maken. hooguit wat link partners die voor ons adverteren. je hebt zeker nooit van SEO, adsense en linkpartnering gehoord? hoe je bij je leest man. wat een gebazel man.

Comment

Dus het is wél hetzelfde bedrijf, dus jij heb je nu aangemeld onder een andere naam......

Mag nie he
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by erso89 View Post
                    man, alles heeft zijn reden. maak je druk om iets anders.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Dus het is wél hetzelfde bedrijf, dus jij heb je nu aangemeld onder een andere naam......

Mag nie he
                      man wat klets je nou. ons bedrijf partnert met vele bedrijven op basis van seo en linkbuilding. en onze domein hosting wordt ook weer gedaan door een ander offshore bedrijf die weer tientallen andere bedrijven host etc..

dus als je via een simpele WHOIS nog honderd andere bedrijven van ladidowebdesign.com tegen komt dan wil dat nog niet zeggen dat dat wij weer iets met die andere bedrijven te maken hebben. en ook al zouden we tientallen andere bedrijven hebben, zo what? wat is in godsnaam je punt? probeer je iets te vinden om ons op te wijzen? wat een vreemd verhaal van je danseressen!

Comment

Dus er zijn andere bedrijven met dezelfde website die dezelfde producten verkopen?
                        Dat stappenplan herken ik uit duizenden

http://www.slankafvallen.com/nl/staticContent/Over_ons
                        Go heavy or go home!

Comment

Heb hem al gevonden via de zoekfunctie had even "dansen" als zoekterm ingetypt
                          Dit ben jij zeker niet ?

Originally posted by whey View Post
                          website gericht op supplementen waarvan wetenschappelijk is bewezen dat ze helpen met afvallen.

Slank Afvallen - home - Afvallen,Slank,stacker,CLA,Groene thee,Whey,Fat burner

ook goedkoop wei eiwit isolaat! 16.95 per kilo, inclusief scoop!
                          Go heavy or go home!

Comment

Dus er zijn andere bedrijven met dezelfde website die dezelfde producten verkopen?
                            Dat stappenplan herken ik uit duizenden

Afvallen,Slank,stacker,CLA,Groene thee,Whey, wei proteine, Fat burner
                            man waar heb je het over? ik snap nog steeds je punt niet???? je geeft exact dezelfde link als ik al in mijn eerste post gaf.. wat heeft dit met danseressen te maken???

noem eens bedrijf waar we onze producten nog meer verkopen volgens hetzelfde stappenplan? toevallig hebben we er nog 1 ja. en als je een beetje intelligent bent kan je je best doen om hem te vinden, maar hij staat in ieder geval niet op die link die jij noemt en is het contact op die pagina ook maar weer een distibuteur en niet de eigenaar.. maar ik betwijfel of jij die intelligentie hebt om het bedrijf te vinden. het heeft in ieder geval niets maar dan ook niets met danseressen te maken. klinkt een beetje vaag allemaal wat je zegt, vraag me af waarom ik er nog op in ga...

Comment

Zie mijn post hierboven

Mister "Whey"

Beetje jammer dat je tijdje geleden nog post dat je goedkope whey in verkoop heb.
                              En het nu voor dezelfde prijs verkoopt omdat je ervan af moet....
                              Go heavy or go home!

Comment

Zie mijn post hierboven

Mister "Whey"

Beetje jammer dat je tijdje geleden nog post dat je goedkope whey in verkoop heb.
                                En het nu voor dezelfde prijs verkoopt omdat je ervan af moet....
                                man, ik heb wel tien aliassen hier op het forum. ieder onder een andere IP, so what? ik snap nog steeds je punt niet, want je had het net over danseressen toch? wat wil je nou???

mijn whey is al uitverkocht. moest er van af omdat de winst marge te laag was, heb ik duidelijk uitgelegd. wat is in godsnaam je punt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X