Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vanille en banaan, vergeten te vermelden.
Dit spul is niks voor mij, heb savonds geen zin in een (niet lekkere) shake. Het is niet vies, smerig zeg maar, maar ook geen whey delicious smaak.
Ik heb lliever kwark oid.
Vanille en banaan, vergeten te vermelden.
Dit spul is niks voor mij, heb savonds geen zin in een (niet lekkere) shake. Het is niet vies, smerig zeg maar, maar ook geen whey delicious smaak.
Ik heb lliever kwark oid.
Je kan bij ons een sample aanvragen van de micellaire caseine. Die is super lekker en wordt geen dikke pudding (uiteraard ook niet zo dun als een whey shake )
Gewoon kwark is natuurlijk ook heel goed! Maar pas op voor goedkope magere kwark die stijf staat van de lactose. Veel mensen krijgen daar een opgeblazen buik van.
Kris
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Gewoon kwark is natuurlijk ook heel goed! Maar pas op voor goedkope magere kwark die stijf staat van de lactose. Veel mensen krijgen daar een opgeblazen buik van.
Die micellaire caseïne (night protein) van Power Supplements kan ik echt aanraden. Zou zeker zo'n sample aanvragen. Ik heb er ook een paar ontvangen, kostte niets, nada, noppes. Ik gebruik nu zelf de ananas en die is super.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment