Originally posted by pescatore
View Post
Welk is het best van deze lijst ?
Collapse
X
-
Originally posted by Glenngesquiere View PostIk moest op mijn fisiek letten in het leger.
Nu mag ik iets trager zijn maar meer in massa, vandaar deze vraag.
Mag ik aub een serieus antwoord ? Meer vraag ik niet. Thx
Ik lees er toch wel tussen hoor. Maar goed speciaal voor jou n extra serieus antwoord dan:
Flikker die massgainer uit je programma, en neem n whey eiwit,
Maak n fatsoenlijk voeding schema.
Comment
-
-
Als je 20 bent heb je geen hol aan een test booster.
Dat zijn misschien enigszins nuttige producten als je de 30 gepasseerd bent , maar ook dan zal je geen enorm verschil in je test levels krijgen
Pre-workouts zijn eigenlijk alleen goed als je gevoelig bent voor cafeĂŻne
En ik zal maar niet beginnen producten met in de omschrijving : _ ONTWIKKEL NU KEIHARDE SPIEREN...
Een goede supp is creatine , maar ook dat werkt niet even goed voor iedereen.
Wat al eerder gezegd is , met goede voeding kom je al ver genoegBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
#1 Voedingsupplement = ETEN JONGUH!
gwn lekker voedingsschematje maken, post het hier mensen kunnen helpen,
en na 2 weken fftjes na het wakkerworden en plassen. ben je aangekomen?
doe je het goed ben je afgevallen eet je niet goed genoeg , zelfde gebleven tja... meer eten
zoals mensen het hier best vaak zeiden... pleur die zooi uit je hoofd en gwn aan goeie voeding denken
kom je ook ver! maar we dwingen je helemaal niks! dit zijn serieuse antw.
uiteindelijk komt het neer op je zelf hoe graag je doel wilt bereiken
naturel of gainers met tig suikers derinNo pain no gain.
-Commit to get fit.
Comment
-
Originally posted by pescatore View Post2 weken terug trouwens for ol' times sake 3 rondjes mma lopen sparren. Ging he-le-maal stuk op t eind. Vrij bizar hoe specifiek je conditie vaak is
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment