bodybuildingtanktops.nl -> Gold's Gym Stringer Tank Tops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tsjah, is maar net hoe je je geld wilt verdienen. In principe als je je zaakjes op orde hebt, maakt het inderdaad niks uit en ben je vrij om een domein naam te kopen ben je eigenlijk sowieso wel. Maar ik kan me ook zeker voorstellen dat het onwijs irritant is als er een pruts bedrijfje dezelfde naam als jou bedrijf aanneemt maar dan .nl ipv .com .

Comment

• Originally posted by Robin P View Post
      Tsjah, is maar net hoe je je geld wilt verdienen. In principe als je je zaakjes op orde hebt, maakt het inderdaad niks uit en ben je vrij om een domein naam te kopen ben je eigenlijk sowieso wel. Maar ik kan me ook zeker voorstellen dat het onwijs irritant is als er een pruts bedrijfje dezelfde naam als jou bedrijf aanneemt maar dan .nl ipv .com .
      Als iemand een concreet probleem heeft met zijn bestelling kan diegene altijd terecht. We hebben in het verleden alleen te snel toegezegd wanneer een product weer op voorraad zou zijn.

Tegenwoordig houden we een hele grote voorraad aan, en zijn we voorzichtiger met uitspraken. We zijn een jong bedrijf en we streven er naar om steeds meer aan de wensen van onze klanten te voldoen.
      bodybuildingtanktops.nl Alle tank tops 14,99.

Comment

• Achja, er kunnen altijd wat verkeerde dingen geleverd worden, of fouten voorkomen. Heb ik zelf ook wel gehad afgelopen jaar. Kan het me best voorstellen, alleen moet je gewoon altijd contact houden met je klanten, hun moeten niet naar jou hoeven te mailen.

Comment

• Wettelijk is de domeinnaam een patent op die naam. Het is strafbaar om een naam of product te gebruiken wat eigenlijk hetzelfde is, er moeten duidelijke verschillen in zitten. Tussen .nl en .com is geen duidelijk verschil. Als het nou was www.haveyouevenbeenhoist.nl was het al heel anders geweest.
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
            Wettelijk is de domeinnaam een patent op die naam. Het is strafbaar om een naam of product te gebruiken wat eigenlijk hetzelfde is, er moeten duidelijke verschillen in zitten. Tussen .nl en .com is geen duidelijk verschil. Als het nou was www.haveyouevenbeenhoist.nl was het al heel anders geweest.
            Weet niet waar je dat vandaan hebt, maar dat klopt niet helemaal. Je zult toch echt je merknaam geregistreerd moeten hebben etc.

Originally posted by generation_iron
            Hey Dexie is terug
            Hoi

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
              Weet niet waar je dat vandaan hebt, maar dat klopt niet helemaal. Je zult toch echt je merknaam geregistreerd moeten hebben etc.
              Als je ingeschreven staat bij kvk (zoals ze toegeven hebben) heb je een merknaam die niet over genomen mag worden tenzij het een geheel ander bedrijf is in een andere sector. Dit heb ik van mij docente recht die 30 jaar advocate geweest is:-)
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Als je ingeschreven staat bij kvk (zoals ze toegeven hebben) heb je een merknaam die niet over genomen mag worden tenzij het een geheel ander bedrijf is in een andere sector. Dit heb ik van mij docente recht die 30 jaar advocate geweest is:-)
                Heb je daar ook een onderzoek van?
                "Straight outta gym"

Comment

Zo mag je je niet inschrijven in het register nee, maar zolang het geen gedeponeerd merk is (wat redelijk wat kost en DYH niet heeft for sure), dan mag je het gewoon als domeinnaam registreren naar mijn weten.

Op verzoek van IM heb ik als hippie zijnde ook even gegoogled (daar ben ik namelijk een expert in al zeg ik het zelf)
                  "Tip: registreer uw domeinnaam altijd eerst bij de SIDN en pas daarna bij de KvK. Door registratie bij de KvK wordt uw naam openbaar. Een ander zou deze dan ‘snel’ als domeinnaam kunnen registreren. Helaas komt dit nog al eens voor."
                  Nuff said
                  Last edited by Dexie; 12-06-2014, 19:40.

Comment

• Hahaha wtf zijn 2 bedrijfjes met een .nl en een .com? Hoe suf is dat en dan ook in 1 topic whahhahaha

@IM als je bijdehand wilt zijn, hetgeen ik wel kan waarderen, wees een kerel reageer op mensen en ga niet als een laffaard er tussen in hangen.
                    Last edited by pescatore; 12-06-2014, 19:45.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Klopt helemaal!

Over beide sites/bedrijven

.com : http://www.doyouevenhoist.com/info: KvK-nummer: 59883375
                      In de kvk: Klik hier

.nl ECHTE NAAM: BB Tank Tops:
                      KvK nummer: 58353267
                      In de kvk: Klik hier

Beide ingeschrijven in de KVK dus.

Wat betreft de reactie van doyouevenhoist.com : Inderdaad, beetje laf om met deze naam te gaan strijken aangezien ze een degelijk publiek op FB hebben opgebouwd e.d.
                      Op basis van het merkenrecht staat
                      doyouevenhoist.com in zijn gelijk, domeinnaam is weer anders.. maar goed, om een procedure om zoiets te gaan beginnen..

1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

• Weer 4 stuks besteld ben benieuwd

Comment

• Nieuwe actie! OP = OP

Comment

• Nieuw design in het assortiment, namelijk You Be The Lion tank tops. In 4 kleuren beschikbaar.

Vandaag voor 16:00 besteld is morgen in huis!

You Be The Lion Tank Tops  - Bodybuilding Tank Tops

Ook voor deze tank tops geld de actie; gratis stretch tank top bij een bestelling van 4 of meer tank tops. OP=OP

Comment

• Maatje van mij heeft bij jullie besteld en er is nog niet geleverd, hij heeft contact met jullie opgenomen maar na een week nog geen reactie. Hij is overigens geen lid van BN.
                              Bij deze verzoek van hem om even jullie inbox na te lopen.

Comment

• Originally posted by generation_iron View Post
                                Maatje van mij heeft bij jullie besteld en er is nog niet geleverd, hij heeft contact met jullie opgenomen maar na een week nog geen reactie. Hij is overigens geen lid van BN.
                                Bij deze verzoek van hem om even jullie inbox na te lopen.
                                Zou u het ordernummer aan deze persoon kunnen vragen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X