bodybuildingtanktops.nl -> Gold's Gym Stringer Tank Tops

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by liquid sword View Post
    hopelijk snel in maat M dan kan ik de mijne ook bestellen!

komen er ook gewone shirts of andere zaken?
    Originally posted by wheelerboy View Post
    Ik ben 1,90 en 8 % en heb nu L binnengekregen .. Zit alleen bij me torso beetje ruim .. Maar das goed ben van plan te groeien haha maar denk indd dat je een L moet rekenen als XL , heb namelijk zelf alltijd L
    Hmm, zal die tabel even gaan aanpassen binnenkort. Had het zelf echt anders ingeschat, maar gewicht zegt niet alles dus. Ik heb hem persoonlijk graag echt los hangen, maar de meeste hier niet zie ik.

En ik ga eerst uitbreiden met M, wil het nog niet te gek maken! Rustig aankijken en dan zien we wel hoe het allemaal loopt.

Suggesties zijn altijd welkom!
    bodybuildingtanktops.nl Alle tank tops 14,99.

Comment

Originally posted by Navi View Post
      Hmm, zal die tabel even gaan aanpassen binnenkort. Had het zelf echt anders ingeschat, maar gewicht zegt niet alles dus. Ik heb hem persoonlijk graag echt los hangen, maar de meeste hier niet zie ik.

En ik ga eerst uitbreiden met M, wil het nog niet te gek maken! Rustig aankijken en dan zien we wel hoe het allemaal loopt.

Suggesties zijn altijd welkom!
      en 190 met 78 kilo, L zit inderdaad vrij ruim. mag wel iets strakker i.m.o. maar gaan er vanzelf ingroeien ^^

Comment

De verzendmethode ben ik nog niet zo goed over te spreken. Pakketpost is toch wat betrouwbaarder dan briefpost blijkbaar want de shirts komen gewoon niet aan. Gisteren waren ze "retour gestuurd" volgens Navi en vandaag heb ik alweer niks bij mn briefpost.. dus de manier van versturen kan beter.. waar het precies ligt weet ik niet nu..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
          De verzendmethode ben ik nog niet zo goed over te spreken. Pakketpost is toch wat betrouwbaarder dan briefpost blijkbaar want de shirts komen gewoon niet aan. Gisteren waren ze "retour gestuurd" volgens Navi en vandaag heb ik alweer niks bij mn briefpost.. dus de manier van versturen kan beter.. waar het precies ligt weet ik niet nu..
          Er is niks retour gekomen, weet niet zeker of de postbode al is geweest of niet. Ik kijk eind van de middag nog even, en anders heb je hem morgen.

Is het adres wel correct genoteerd? Heb even een PM gestuurd met het adres.

Comment

Adres was correct genoteerd op de foto die je me stuurde.

Comment

Woensdagavond pas besteld (zwarte golds gym stringer), vrijdagmiddag al binnen. Verpakking was prima en product gewoon zoals het hoort. Mooie prijs ook. Even paar keer ermee trainen en wassen en als het shirt mooi blijft bestel ik er nog een paar.
              "For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.A. Schwarzenegger

Comment

Originally posted by YOGILICIOUS View Post
                Woensdagavond pas besteld (zwarte golds gym stringer), vrijdagmiddag al binnen. Verpakking was prima en product gewoon zoals het hoort. Mooie prijs ook. Even paar keer ermee trainen en wassen en als het shirt mooi blijft bestel ik er nog een paar.
                Lucky bastard!

Comment

Originally posted by wheelerboy View Post
                  De tank top is binnengekomen, gister besteld vandaag al binnen .. Super !
                  Welke maat heb jij en hoe viel die? (':

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Welke maat heb jij en hoe viel die? (':
                    Weet niet of wheelerboy dit leest maar in ieder geval; ik quote:
                    "Ik ben 1,90 en 8 % en heb nu L binnengekregen .. Zit alleen bij me torso beetje ruim"

Comment

Originally posted by YOGILICIOUS View Post
                      Goed om te horen!

Comment

Mijn bestelling ook eindelijk binnen gekregen. Even wat onzekerheid betreft PostNL maar alles is uiteindelijk goed gekomen. Navi heeft er kort bovenop gezeten en gedaan wat hij kon om het proces te zo vlot mogelijk te laten verlopen om mijn pakketje alsnog zo snel mogelijk bij mij te laten komen.

Kwaliteit van de shirts is goed. Lekkere dikke stof en geen kriebelende naden ofzo. De strings die over je traps heen lopen zijn dan ook lekker comfortabel en de maat is perfect.

Ik sta op 90kg bij 183m en 10% en heb L besteld. Perfect fit. Niet te strak niet te los! De golds gym opdruk is ook lekker dik. De U mirin opdruk iets dunner maar we zullen zien hoe zich dat in de was houdt.

Tot zover tevreden over de product kwaliteit en als ze beetje acceptabel blijven in de was bestel ik er nog een paar om mijn garderobe wat aan te vullen met proper training wear.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                          Mijn bestelling ook eindelijk binnen gekregen. Even wat onzekerheid betreft PostNL maar alles is uiteindelijk goed gekomen. Navi heeft er kort bovenop gezeten en gedaan wat hij kon om het proces te zo vlot mogelijk te laten verlopen om mijn pakketje alsnog zo snel mogelijk bij mij te laten komen.

Kwaliteit van de shirts is goed. Lekkere dikke stof en geen kriebelende naden ofzo. De strings die over je traps heen lopen zijn dan ook lekker comfortabel en de maat is perfect.

Ik sta op 90kg bij 183m en 10% en heb L besteld. Perfect fit. Niet te strak niet te los! De golds gym opdruk is ook lekker dik. De U mirin opdruk iets dunner maar we zullen zien hoe zich dat in de was houdt.

Tot zover tevreden over de product kwaliteit en als ze beetje acceptabel blijven in de was bestel ik er nog een paar om mijn garderobe wat aan te vullen met proper training wear.
                          PostNL zegt ook dat 95% bezorgd word de volgende dag, jij was helaas deze keer die 5%.

De tank tops van mij zijn al meerdere keren gewassen en zien er nog hetzelfde uit. Zou ze alleen niet heel heet wassen i.v.m. opdruk.

Overigens gaat een dezer dagen de bestelling eruit voor de kleinere maten, dus over ongeveer 1-2 weken heb ik ook S en M in het assortiment!

Comment

S is misschien wel wat voor mn vriendin die vind dat ook gaaf.

Comment

Originally posted by Navi View Post
                              PostNL zegt ook dat 95% bezorgd word de volgende dag, jij was helaas deze keer die 5%.

De tank tops van mij zijn al meerdere keren gewassen en zien er nog hetzelfde uit. Zou ze alleen niet heel heet wassen i.v.m. opdruk.

Overigens gaat een dezer dagen de bestelling eruit voor de kleinere maten, dus over ongeveer 1-2 weken heb ik ook S en M in het assortiment!

als ik ooit de directeur ergens van postnl zie lopen/rijden dan rijd ik hem met me auto zo plat als een dubbeltje, wat een focking hoerenbedrijf is dat zeg. ze bedoelen 95% komt te laat aan of is geopend en leeggehaald.
                              brrr wordt alweer kwaad

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                als ik ooit de directeur ergens van postnl zie lopen/rijden dan rijd ik hem met me auto zo plat als een dubbeltje, wat een focking hoerenbedrijf is dat zeg. ze bedoelen 95% komt te laat aan of is geopend en leeggehaald.
                                brrr wordt alweer kwaad
                                Zit nu zelf ook weer 2 dagen te lang te wachten op m'n whey.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X