Sportfood.nl weekaanbiedingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sportfood View Post
    Cafeine is even uitverkocht. Ik hoop dat ze eind volgende week weer binnenkomen.
    he kut :P moet ik die straks weer apart bestellen.

Comment

• Net drie potjes Raw iron whey besteld ( 2 Kg ).
      Wanneer kan ik em verwachten ? dinsdag?

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
        Net drie potjes Raw iron whey besteld ( 2 Kg ).
        Wanneer kan ik em verwachten ? dinsdag?
        Bedankt voor de bestellingen.

Alles gaat morgen de deur uit en zou normaal gesproken dinsdag bij je moeten zijn.

De actie loopt nog tot 24.00uur vanavond.
        www.sportfood.nl

Comment

• Ook bestelt, fijne actie Bas, toppie man.
          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
            Ook bestelt, fijne actie Bas, toppie man.
            Graag gedaan mannen!

Ideal, Paypal en remboursbetalingen gaan vandaag de deur uit. Andere betaalmethoden zodra het geld op onze rekening staat.

Succes met de producten en bedankt voor jullie vertrouwen in Sportfood.nl!
            www.sportfood.nl

Comment

• Jij ook weer bedankt voor de geweldige korting!
              Kwa prijzen (buiten acties om) beginnen jullie een geduchte concurrent te worden!

Comment

• Originally posted by Sportfood View Post
                Bedankt voor de bestellingen.

Alles gaat morgen de deur uit en zou normaal gesproken dinsdag bij je moeten zijn.

De actie loopt nog tot 24.00uur vanavond.
                het is er nog niet.
                Kan ik het ergens volgen?
                Ik ga er niet van uit dat het nu nog gaat komen?

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
                  het is er nog niet.
                  Kan ik het ergens volgen?
                  Ik ga er niet van uit dat het nu nog gaat komen?
                  Alle bestellingen zijn gisteren de deur uit gegaan dus de meesten hebben het vandaag moeten krijgen.
                  Als het er morgen nog niet is, mail ons even op [email protected], dan gaan we even track en tracen.
                  www.sportfood.nl

Comment

• mijn pakketje is binnen. bedankt voor deze super aanbieding.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Was te ongeduldig, het is gewoon op dinsdag gearriveerd.
                      Thanks!

Comment

• Dikkere armen? RAW IRON Armblaster!

Beste Bodynetters,

Zie hier the comeback of the Armblaster!

The RAW IRON Armblaster is een brute trainingstool dat je armtraining vele malen effectiever zal maken dan ooit tevoren!
                        Met dit trainings hulpmiddel zullen je armtrainingen een hele nieuwe, positieve impuls gaan krijgen.

Een aantal kenmerken van de RAW IRON Armblaster:

*Maximale isolatie: ellebogen worden gefixeerd,schouders en onderrug kunnen nauwelijks meebewegen = veel effectiever curlen!
                        *Onverwoestbaar (zo goed als): kan een workload tot 127kg aan! (straps dubbel geklonken i.p.v enkel zoals bij veel imitatie armblasters)
                        *Comfortabel: gevoerde strap en arm inhammen!
                        *Gemakkelijk: super lichtgewicht en past prima in je sporttas!
                        *Veelzijdig: ook geschikt voor triceps pulley oefeningen!
                        *Resultaat: 100% spierprikkel in de spier die je daadwerkelijk aan het trainen bent. Bij het juiste aantal herhalingen en gewicht betekent dit snellere arm groei.

Zo'n ding hoort eigenlijk standaard in je sporttas thuis naast je riem en knee wraps!

Sportieve groeten,
                        Bas
                        Last edited by Sportfood; 15-10-2010, 19:15.
                        www.sportfood.nl

Comment

• Weinig reacties nog, wacht even af.

Comment

• Arnold gebruikte het ook, dacht ik?

Comment

• Originally posted by Banjoman View Post
                              Arnold gebruikte het ook, dacht ik?
                              In de jaren '70 was de armblaster een veel gebruikt hulpmiddel om de biceps (en de triceps) volledig te isoleren tijdens een armtraining. Niemand minder dan Arnold Schwarzenegger heeft dit apparaat veel gebruikt en populair gemaakt. De armblaster is nu terug, in een sterkere en betere versie dan ooit!

Dus ja Arnold gebruikte dit ook, maar dat was de jaren 70 is dit inmiddels niet achterhaald?

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
                                In de jaren '70 was de armblaster een veel gebruikt hulpmiddel om de biceps (en de triceps) volledig te isoleren tijdens een armtraining. Niemand minder dan Arnold Schwarzenegger heeft dit apparaat veel gebruikt en populair gemaakt. De armblaster is nu terug, in een sterkere en betere versie dan ooit!

Dus ja Arnold gebruikte dit ook, maar dat was de jaren 70 is dit inmiddels niet achterhaald?
                                Niks wat helpt om massa op te bouwen kan ooit achterhaald zijn! Alleen qua voeding, supplementen en anabolen is er veel veranderd in 40 jaar. De oefeningen, herhalingen, apparaten etc. zijn nog steeds actueel.

De armblaster verdween vooral omdat sportscholen zich steeds meer op cardio en fitness voor het grote publiek gingen toeleggen en de krachtsport steeds verder werd weggedrukt en daarmee ook bepaalde apparaten.

De armblaster is echt een makkelijk en eenvoudig hulpmiddel om een biceps/triceps training nog effectiever te maken.
                                www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X