Originally posted by Patricia86
View Post
Sportfood.nl weekaanbiedingen
Collapse
X
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postligt eraan wat ''zwaar Squatten'' genoemt word...
ik denk persoonlijk dat als je zonder ARM BLASTER traint je meer vooruitgang boekt, omdat als je met losse gewichten traint en zonder zo'n ding om je ook andere spiergroepen gebruikt die je stabiliseren en die spieren hebben daar dan ook weer voordeel aan.
Ik kan me indenken dat je het product niet koopt omdat er genoeg andere curls zijn, maar om het zo af te schrijven op basis van een 'stabilisatie' verhaal vind ik echt complete onzin.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
6 producten, 6 dagen in de aanbieding!
Beste Bodynet atleten,
We hebben deze week 6 top producten, 6 dagen lang in de aanbieding. Klik hier voor je supplementen voordeel!
Al de RAW IRON Armblaster, de training tool voor dikkere armen geprobeerd?
Vragen? Opmerkingen? Advies? Mail ons gerust!
Sportieve groeten,
Bas
SPORTFOOD.NLwww.sportfood.nl
Comment
-
-
We hebben er inmiddels aardig wat verkocht en de feedback is overwegend positief.
Bij ons op de sportschool ook een paar neergelegd en de afgelopen weken veel jongens ermee laten trainen.
De ''feel'' die de meesten ermee in de biceps krijgen is er een van totale uitputting. Ze dachten dat ze al strikt trainden totdat ze de armblaster omhingen.
Wat ik al eerder zei, wonderpillen en wonder apparaten bestaan niet en je zult zelf hard moeten werken voor je resultaten, welke methode je ook gebruikt. De Armblaster is een interessante tool om toe te voegen aan je biceps-en tricepstraining, de rest moet je zelf doen!www.sportfood.nl
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostKijk ik wil best gebruikerservaringen aannemen, maar niet van degene die hem verkoopt.
Geloof me, hoe graag ik ook wil verkopen, ik verkoop liever niks dan bullshit verhalen waar ik morgen in de verschillende gyms in Nederland zwaar mee geowned zou worden. En dan nog maar te zwijgen over de forums...!www.sportfood.nl
Comment
-
Vind het wel een beetje overdreven reclame. Zal best zijn dat het op kleine schaal wat toevoegt, maar nu klinkt het wel een beetje alsof je hiermee 5 cm op je armen gaat knallen ofzo. Lijkt me toch niet. Heb er zelf ook 1 gekregen van iemand, maar gebruik hem nooit. Wel een oudere versie dan, niet deze. Vind het een irritant ding.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment