Welke wey heb jij gehad?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Quinticeps

Waarom val je dan zonder aanleiding een concurrerend merk aan?
    Vind je dat wel netjes?
    Ik ben mij niet bewust dat ik een concurrent heb, ook val ik hem niet aan maar dat zal wel door mijn gespleten persoonlijkheid komen. Ik weet dat de waarheid meestal hard aankomt, maar dat jij je het zo aantrekt valt wel op.

En dat is reden om de Wheygigant op te heffen? Ik vind dat tamelijk vaag.
    Al die andere bedrijven stoppen er toch ook niet mee? Het lijkt me dat een prijsverhoging gewoon grotendeels kan worden doorberekend aan de klant,
    zo werkt het toch in de economie. En zo te zien ga je dat ook doen: prijs handhaven maar inhoud halveren, en dan onder een andere naam. Maar goed, het is jouw bedrijf en daar moet je maar mee doen wat je wilt.

Ik ga proberen aan jou om het allemaal uit te leggen, ik hoop dat je het begrijpt. De WheyGigant was een onderdeel van Body-Food B.V. ik maakte reklame met de WheyGigant als website, maar de producten werden geleverd door Body-Food B.V.

Maar ik heb niet zoveel verstand van website's dus moest ik een bedrijf in schakelen die voor mij de WheyGigant kon opmaken. Alleen ging ik met het verkeerde bedrijf in zee, dat bleek ook wel na verloop van tijd het bedrijf ging failliet en ik was mijn website kwijt.

Dat heb ik ook zoveel mogelijk bekend gemaakt op dit forum, als je bekend maakt dat je een website hebt moet je ook bekend maken dat die er niet meer is en hoe je dan bereikbaar bent.

Alleen heb jij het misschien allemaal niet gelezen en dat is dan jammer voor jou. Ik heb het ook via marktplaats en speurders bekend gemaakt, maar ja dat lees je misschien ook niet. Mijn vaste afnemers hebben het allemaal wel gelezen, of namen de moeite om mij een mailtje te sturen.

Ik heb je dus nu verteld hoe de vork in de steel zit, ik stop dus helemaal niet met mijn bedrijf. Ik ben alleen gestopt met de WheyGigant door onvoorziene omstandigheden, in 2008 kom ik met een vernieuwde website van Body-Food met meerdere producten. Hoe het wordt gewoon dit forum in de gaten houden, dan blijf je op de hoogte.

Andere bedrijven verhogen gewoon hun prijzen, ik maak het netjes van te voren bekend van wat er staat te gebeuren en het waarom en waardoor. Dit heb ik nog niet gezien van die zogenaamde concurrenten. Dat is pas vaag!

Klinkt als kinnesinne. Als je het zo druk hebt, waarom loop je dan op dit forum de hele gratis reclame-sectie vol te schrijven? Ik heb ook nog nooit gehoord van een bedrijf dat wordt opgeheven als het er druk is, integendeel.
    Je zegt het zelf al GRATIS en voor NIKS mag iedereen daar reklame maken.
    Waarom komt Powersupplements op dit forum als DBB zijn thuissite is?

Het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop voor je dat je het begrijpt.
    Dat alles bij het oude blijft dat de WheyGigant een onderdeel van Body-Food B.V. was en dat in 2008 de prijzen omhoog gaan.

Ik wens je fijne feestdagen en een sportief 2008 toe.

M.v.g.
    Mister BodyFood

Comment

Originally posted by kees View Post
      Ik denk dat je zeker hard aan vakantie bent Body-Food!!!
      want ik begrijp de laatste 5 regels niet. Is het niet zo dat die voor een ander bedoeld is?

Overgens waarom gaan juillie niet zamen werken? Dan krijgen we een top product voor een lage prijs .!!!!!!!!!
      Een tip voor beide,
      Klopt helemaal Kees die regels zijn bedoeld voor @Quinticeps en zo staat het er ook. Ik weet niet eens wie die Quinticeps is, een lagere prijs zit er ook niet in want er zijn gewoon geen eiwitten meer te koop.
      En Kees je beste compagnon, is een dooie compagnon

Comment

@Body-Food Maar blijf a.u.b. daar ik heb het al druk genoeg, ga nu eerst lekker met vakantie en ik zal mijn zonden overdenken.

Prettige vakantie en ook fijne feestdagen en een sportief 2008 .
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
          @Body-Food Maar blijf a.u.b. daar ik heb het al druk genoeg, ga nu eerst lekker met vakantie en ik zal mijn zonden overdenken.

Prettige vakantie en ook fijne feestdagen en een sportief 2008 .
          Bedankt Kees.

Kees ook alles goed lezen hé.

Dit schreef Quinticeps:
          En die prijsvergelijking die je maakt is tamelijk kinderachterig. Ik heb nog geen goedkopere isolaat kunnen vinden (ja, ik gebruik hem ook, en ik denk vele anderen ook). M.a.w. hij koopt bij Powersupplements en komt op voor dit bedrijf, maar hij komt er nu achter dat er meer aan de hand is. Als je ergens anders 1500 gram meer krijgt voor ± 5.- euro meer, ja dat is balen.

Hij heeft zelf gekozen voor dat bedrijf, en hij staat er achter vandaar mijn gezegde blijf a.u.b daar. En in zijn ogen doe ik alles verkeerd, daarom zal ik mijn zonden gaan overdenken.

Maar neem de moeite eens om zijn profiel te bekijken, en als je alles goed leest dan weet je wat voor persoon Quinticeps is!

Comment

Comment

xxxxx
              Last edited by Body-Food; 12-12-2007, 22:38.

Comment

Inmiddels heb ik de whey 80, smaak vanile van bodyfood geprobeerd. Dit is wat ik erover kan zeggen:

Over de oplosbaarheid kan ik weinig zeggen, gooi het altijd in de blender en daar lost alles goed op. Hier hoor ik altijd wel goede verhalen over.
                De smaak is best goed, niet zo lekker als van Mdoubleyou maar lekkerder dan van NO.
                Een nadeel vind ik dat de shak best luchtig word, deze lucht moet er ook weer uit en er komen wat meer gassen uit me dan normaal .
                Als ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk dan ben ik zeer tevreden.

100 gram product bevat:
                Eiwit 80 gram, Koolhydraten 4 gram, Vet 4 gram
                1580 Kjoule = 378 Kcal

p.s. meng mijjn whey altijd met magere melk, met water vind ik het niet te drinken.

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                  Inmiddels heb ik de whey 80, smaak vanile van bodyfood geprobeerd. Dit is wat ik erover kan zeggen:

Over de oplosbaarheid kan ik weinig zeggen, gooi het altijd in de blender en daar lost alles goed op. Hier hoor ik altijd wel goede verhalen over.
                  De smaak is best goed, niet zo lekker als van Mdoubleyou maar lekkerder dan van NO.
                  Een nadeel vind ik dat de shake best luchtig word, deze lucht moet er ook weer uit en er komen wat meer gassen uit me dan normaal .
                  Als ik naar de prijs/kwaliteit verhouding kijk dan ben ik zeer tevreden.

100 gram product bevat:
                  Eiwit 80 gram, Koolhydraten 4 gram, Vet 4 gram
                  1580 Kjoule = 378 Kcal

p.s. meng mijjn whey altijd met magere melk, met water vind ik het niet te drinken.
                  Bedankt voor je opbouwende woorden.

Als je 30 gram vermengd met 250ml magere melk laat de blender dan minimaal 10 seconden draaien, geef het product de kans om zich te vermengen met de vloeistof.

Zet je blender niet op de hoogste stand, niet de eiwitten zorgen voor de luchtigheid, maar de toegevoegde melk.

Als je alles easy doet en je volgt mijn aanwijzigingen, dan krijg je een beter eindproduct met minder lucht.

Mister BodyFood

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                    Bedankt voor je opbouwende woorden.

Als je 30 gram vermengd met 250ml magere melk laat de blender dan minimaal 10 seconden draaien, geef het product de kans om zich te vermengen met de vloeistof.

Zet je blender niet op de hoogste stand, niet de eiwitten zorgen voor de luchtigheid, maar de toegevoegde melk.

Als je alles easy doet en je volgt mijn aanwijzigingen, dan krijg je een beter eindproduct met minder lucht.

Mister BodyFood
                    Ik doe het altijd zoals jij het verteld. Meestal doe ik het 30 a 60 sec rustig blenden.

Bij mijn vorige shake (met melk) had ik hier geen last van. Op zich vind ik het niet erg want vind een luchtige shake lekkerder .

Maar er komt dus wel lucht bij, ik geloof dat spectral er ook last van had (en dat was met water).

Comment

Ik heb 3 soorten proteine staan op dit moment..

Whey protein instant voor na de workout en bij het ontbijt. Lost perfect op, niet te zoet of te sterke smaak en geen vieze schuimkraag erop.

Protein80 om overdag zo nu en dan de eiwitbehoefte aan te vullen.

En heb nog een pot Syntha-6 van BSN staan.. ja eigenlijk puur omdat deze zo lekker is. Hier neem ik af een toe een shake van.

Ik zit op een totale eiwitinname van 350gram per dag. Dan is een proteineshake wel makkelijk. Neem 3 shakes per dag.

René
                      René
                      XXL Nutrition
                      www.xxlnutrition.nl

Comment

Ik heb op dit moment de whey van xxl zelf, smaak banaan. Spul lost prima op en blijft met water ook nog goed vol

Comment

Originally posted by XXL Nutrition View Post
                          Ik heb 3 soorten proteine staan op dit moment..

Whey protein instant voor na de workout en bij het ontbijt. Lost perfect op, niet te zoet of te sterke smaak en geen vieze schuimkraag erop.

Protein80 om overdag zo nu en dan de eiwitbehoefte aan te vullen.

En heb nog een pot Syntha-6 van BSN staan.. ja eigenlijk puur omdat deze zo lekker is. Hier neem ik af een toe een shake van.

Ik zit op een totale eiwitinname van 350gram per dag. Dan is een proteineshake wel makkelijk. Neem 3 shakes per dag.

René
                          350 gram eiwitten per dag?
                          Gebruik van eiwitten is toch 1 á 2 gram per kilo lichaamsgewicht weeg jij dan 350 kilo of 175 kilo? Hoeveel eiwitten verbrand je dan per uur, een teveel wordt toch opgeslagen als vet.

Comment

De flex raad BB's al aan MINIMAAL 2,2 gram per kilo lichaamsgewicht in te nemen. In sommoige gevallen zelfs 3 gram!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Formules mbt lichaamsgewicht zijn sowieso onzin. Iemand van 100kg droog heeft meer eiwit nodig dan iemand van 100kg met 18% vet. Dan kan je beter uitgaan van de vet vrije massa.

Elke begeleider die ik ken (zijn er ondertussen best veel) raad je aan om toch al snel boven de 300gr per dag te nemen.

Zelf heb ik trouwens ook de whey protein instant en protein 80 van xxl nutrition. En gebruik momenteel ook nog nitrocrea van xxl en kre alkalyn van olimp.

Comment

Zou goed kunnen ja. Ik weet alleen dat je als je succesvol wilt bouwen je zeker niet ONDER die 2,2 gram moet gaan.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X