mijn doel mag wel duidelijk zijn als je mijn nieuwe kuur gelezen hebt, 105 kg minimaal, liever voor de 110.
Je doel voor december
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik hoor hier koenkie klagen over naturel trainers die zeggen dat ze te veel aankomen ik zelf heb eg niet gesnoept maar mn voeding training rust is wel helemaal goed die van jou ook? de een doet er nou eenmaal meer voor of heeft meer aanleg dan de ander maar om dan over snoepen te beginnen omdat het jezelf niet lukt is niet fairIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
koenkie, ik ging op mn 19e trainen. nog nooit gesport. kwam toen naturel 12kg aan in 3 a 4 mnd. at wel reuse veel. en zag er nog steeds droog uit. uiteraard kwam ik daarna missch. 2kg in een jaar aan. maar je eerste periode groei je als een speer!!
mijn doel voor december... ach... dit jaar niet zoveel doelen. rond 90kg droog?
eerste 3 mnd. volgend jaar wil ik toch ff de 100kg passeren.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
ik bedoel ook niet egt mensen die net beginnen, of mensen die weer opnieuw beginnen.
Maar ik ken iemand die trainde al een tijdje en die zegt naturel te doen en doet 120-130 kg bankje drukken hij is 20 en doet het nu 3 jaar.
Ik heb nu best veel onderzoek via sites gedaan naar hoeveel je aan kan komen naturel. Maar zelfs die beste naturel trainer in NL (Hans Kroon) kon pas na,,,
ff citeren: De man die acht jaar moest trainen om een setje van 100 kg te kunnen banken, is door gestaag doortrainen inmiddels een powerhouse geworden.
daarom, was trouwens niet als aanval bedoeld of zo hoorI live to end the game
Comment
-
Koenkie toen ik net begon met trainen na jaren kick-boksen drukte ik 120kg als top.
Ben om die reden ook gaan powerliften, ik wil maar zeggen het kan dus wel
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
31 december 2003, 23u59:59 zit ik graag op 95 kg met een bf onder de 20%.
Weeg er nu 115 kg met een bf van 35%.
Ben 10 maart begonnen met 137 kg met een bf van 46%
Heb zo min of meer ne break genomen, dees week ben ik me terug in aant werken, vanaf zondag is het terug bittere ernst (zolang je doelen en motivatie goed zitten is bittere ernst nog zo slecht niet.)
Grtz-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
-
Drinken geen probleem? Ik drink nu 7-8 liter water per dag. Dat in combinatie met de xenadrine waar ik mee bezig ben moet ik mezelf echt pushen om zelfs maar een klein beetje te eten. Als ik niet beter wist zou ik gewoon al mijn eten opgeven. Nu zit ik met het probleem dat ik echt moeite moet doen om toch nog iets binnen te krijgen en drink ik zoveel dat mijn lichaam het volges mij niet kan verwerken. Slaap trouwens nog net 3 uur per dag, en dan nog wakker worden telkens als er ne auto voorbij rijdt. De weegschaal ik me blijkbaar wel gunstig gezind. Maandag post ik een eerste resultaat.-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment