ah oke thnx voor de info
Waar doen we het eigenlijk voor?
Collapse
X
-
Dit is overigens geen advies. Apro's kunnen maagbloedingen veroorzaken als je daar gevoelig voor bent. Bovendien kan je als je problemen hebt met de bloedstolling problemen krijgen met bloedverdunnende middelen (zoals een aspro).
Jaappowersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Originally posted by Power Supplements View PostDit is overigens geen advies. Apro's kunnen maagbloedingen veroorzaken als je daar gevoelig voor bent. Bovendien kan je als je problemen hebt met de bloedstolling problemen krijgen met bloedverdunnende middelen (zoals een aspro).
Jaap
Comment
-
Originally posted by Power Supplements View PostYup, ik ken persoonlijk 2 atleten die er ver overheen gaan. Ik heb het als persoonlijk doel gesteld om 200kg te gaan bankdrukken. En ik doe het voor.... het kogelstoten. Wij kunnen het ook niet maken om er verboden middelen bij te gebruiken. Ten eerste is het oneerlijk (hoewel, tegenwoordig misschien vaak eerlijker) en ten tweede wordt je goed gecontroleerd binnen de atletiekwereld.
Wat betreft de doelstelling, inmiddels zit ik op plusminus 6 x 140kg met smal bankdrukken, maximum heb ik nog niet getest, zal over de 160kg gaan (smal). En dan als mijn schouder het toe zou laten, dan zou het breed rond de 180kg zitten. Ik verwacht binnen een jaar op de 190kg (breed) te zitten en voordat het 2010 wordt op 200kg, uiteraard naturel. De enige 'doping' die ik gebruik is een aspro bruis of een red bull.
JaapWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by Kevf View Post200kg is veeeeeel, meneer powersupplements zei hier ooit eens dat dat wel naturel kan, ik geloof dat eigenlijk niet zo. Heb veel gyms gehad, veel grote jongens gezien maar nog nooit iemand die meer dan 140 naturel kon drukken.
Vroeger was mijn doel gewoon groot worden omdat mijn vader ook groot was en dat vond ik maar wat stoer. Tegenwoordig ligt mijn doel iets genuanceerder. Ik zou er graag nog 6-7 kg spiermassa bij willen en dan zit ik op een 87-88kg met ongeveer 9% vet. Hoe stom het ook klinkt, maar dan ben ik eigenlijk wel klaar. Een doel wat ik ws dus ook nog wel ga halen.
Comment
-
Originally posted by big man View Posthe kevf ik ben naturel en ik druk met bankdrukken 12x150 kilo dus het kan wel goed fanatiek zijn en niet zeuren gewoon hard werken mijn gewicht is 110 kilo 193 lang mijn bovenarmen zijn nu 44 cm puur naturel gr gert
asprine werkt idd bloedverdunnend, zorgt ook voor een betere zuurstoftransport als ik me niet vergis? Kameraad nam het altijd voor de training.
Ach tis niet echt gezond, maar zolang mensen er twee mogen nemen bij hoofdpijn kan een keertje voor de training geen kwaad lijkt me.
edit: @Power: damn das een flinke arm! Zal die van mij eens meten al sta ik geloof ik een stuk droger.
Comment
-
Ik zit de laatste tijd echt in dubio waar ik voor train.
Ik hoor van vrienden en familie dat ik niet breder moet proberen te worden. Dat ik 'breed genoeg ben voor m'n bouw'. Zelf heb ik deze gedachte ook met vlagen. 'Soms' als ik in de spiegel kijk ben ik tevreden met wat ik zie. Andere momenten weer niet.
Gedurende m'n trainingsperiode heb ik altijd overwogen me meer te richten op de kracht kant. Dus strongman/powerlifting. Enkel mijn bouw zou strongman niet geweldig ondersteunen, aangezien ik smalle gewrichten heb. Deze kunnen dus geen hoge gewichten ondersteunen. En mijn lengte heb ik al niet mee. En toch zit ik soms te overwegen mij meer te richten op powerliften. Gewoon omdat ik echt kick op kracht. (Niet dat ik veel kracht bezit, maar omdat ik veel kracht wíl bezitten.)
Maar als ik dan weer foto's zie van bepaalde bb-ers, wil ik me weer echt volledig richten op bb. Want breed ben ik niet, al houden sommige vrienden vol dat ik dit wel ben. (Die vrienden zijn gewoon niks gewend.)
Lastig, lastig, lastig.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-