Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kan me anders wel in die Coan vinden. Heb de biceps ook lange tijd niet getraind, maar je pakt ze toch mee met rug oefeningen waardoor ze groeien. Biceps en borst zijn merendeels voor de show op het strand en daarom heb ik ze zo goed als niet getraind. Geef mij maar de benen/rug/ttriceps.
Kan me anders wel in die Coan vinden. Heb de biceps ook lange tijd niet getraind, maar je pakt ze toch mee met rug oefeningen waardoor ze groeien. Biceps en borst zijn merendeels voor de show op het strand en daarom heb ik ze zo goed als niet getraind. Geef mij maar de benen/rug/ttriceps.
lol hoe dat zo hee je lichaam is toch een geheel of niet dan en daar hoort borst dus ook bij anders wordt je een soort omgedraaide beachboy.
naar je arm te beordellen druk jij echt geen 12 keer 150 kilo . maatje weet je wel wat voor prestatie dat is .
ik train normaal met echte buffels maar dit gaat me te ver,meet je arm op meschien 37 cm .
he leipe ouwe is het nu beter te zien op de foto ik kan er niks aan doen het is toch zo cya
haha anti beachboy beetje overdreven reactie zo bouw je nooit een goed fysiek
Ik ben zowel de pestkop als de gepeste geweest vroeger. Prima balans dus
Maar ik ben van nature gewoon totaal niet conformistisch en een chaoot en zet me af tegen zo'n beetje alles. Doe het niet eens bewust, maar ben gewoon zo.
Ik ben zowel de pestkop als de gepeste geweest vroeger. Prima balans dus
Maar ik ben van nature gewoon totaal niet conformistisch en een chaoot en zet me af tegen zo'n beetje alles. Doe het niet eens bewust, maar ben gewoon zo.
Als je eerst de gepeste bent geweest en vervolgens de pester vind ik je echt super triest dan weet je namelijk hoe het voelt en toch doe je het, andersom keur ik het ook niet goed maar ja dan is het boontje komt om zijn loontje.
Op het moment dat je een geschiedenis met 'gepest worden' achter de rug hebt, dan is het allerminst onverstandig om in de toekomst juist te gaan pesten.
Zie het als een verdedigingsmechanisme..
If you can't beat 'em, Join 'em.
Je zorgt er dan iig. voor dat jij in het vervolg niet de lul meer bent : [
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment