Originally posted by dino21
View Post
Waar doen we het eigenlijk voor?
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Ja maar general jij traint er ook niet voor toch??
Ik ook niet want heb ook keertje gedaan zoveel mogelijk je eigen lichaams gewicht te drukken en dan komt hij op de 16 en ik red de 22 terwijl mijn 1rm misschien 120 a 130 is omdat ik dat nog nooit gedaan hebeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by dino21 View PostJa maar general jij traint er ook niet voor toch??
Ik ook niet want heb ook keertje gedaan zoveel mogelijk je eigen lichaams gewicht te drukken en dan komt hij op de 16 en ik red de 22 terwijl mijn 1rm misschien 120 a 130 is omdat ik dat nog nooit gedaan heb.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postnaar je arm te beordellen druk jij echt geen 12 keer 150 kilo . maatje weet je wel wat voor prestatie dat is .
ik train normaal met echte buffels maar dit gaat me te ver,meet je arm op meschien 37 cm .
dus het ligt aan de dikte van je arm hoeveel je drukt hmmm interessant man je leert hier wel veel thnx man voor de les
Comment
-
Ik denk dat de omtrek van de armen niet veel hoeft te zeggen. Ik ben 2 meter lang en loop op stelten en heb lange armen. Mijn spieren bestrijken dus een veel langer oppervlak, zullen dus minder snel goed zichtbaar zijn maar wel al meer kracht hebben dan iemand met kortere spieren.
Of denk ik hier fout ?
Comment
-
denk dat je goed zit want weet genoeg vrienden die stuk sterker zijn als ik maar omdat ik niet echt heel groot ben zie je mijn spieren veel eerder dan iemand van 20/30cm langer terwijl die veel meer kracht kan hebben.
mischien rare vraag maar hoe meten jullie dikte van jullie arm gespannen of gewoon als je hem naar beneden houd?Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postdenk dat je goed zit want weet genoeg vrienden die stuk sterker zijn als ik maar omdat ik niet echt heel groot ben zie je mijn spieren veel eerder dan iemand van 20/30cm langer terwijl die veel meer kracht kan hebben.
mischien rare vraag maar hoe meten jullie dikte van jullie arm gespannen of gewoon als je hem naar beneden houd?
Comment
-
Originally posted by punani View Post37cm armen en 12x150kg drukken.. dat vraagt om youtube movie!
Ik druk met 44cm armen 8x125kg dus ik ben reuze benieuwd. 150kg lukt mijn voorlopig niet. Mijn max was 6x132,5kgGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by peedee View PostIk denk dat de omtrek van de armen niet veel hoeft te zeggen. Ik ben 2 meter lang en loop op stelten en heb lange armen. Mijn spieren bestrijken dus een veel langer oppervlak, zullen dus minder snel goed zichtbaar zijn maar wel al meer kracht hebben dan iemand met kortere spieren.
Of denk ik hier fout ?
Bankdrukken is een combinatie van borst, schouders, triceps. Hoe langer je armen hoe groter je nadeel. Daarnaast is er ook nog zoiets als een peesaanhechting die hoger of lager kan zitten.
De armomvang hoeft dus niet echt veel te zeggen voor je bankdrukprestatie, je zou bij wijze van spreken je biceps niet kunnen trainen (=dunnere armen) als je toch alleen maar voor een bankdrukmaximum gaat. Ed Coan traint zijn biceps bijvoorbeeld niet, hij vindt dat die spier er voor de sier is.powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Originally posted by peedee View PostIk denk dat de omtrek van de armen niet veel hoeft te zeggen. Ik ben 2 meter lang en loop op stelten en heb lange armen. Mijn spieren bestrijken dus een veel langer oppervlak, zullen dus minder snel goed zichtbaar zijn maar wel al meer kracht hebben dan iemand met kortere spieren.
Of denk ik hier fout ?
iemand die klein is krijgt sneller dikkere armen dan iemand die lang is.
bankdrukken is voor you zwaarder want jij hebt langere armen dus ook en langere weg voor uit te stoten. dat wil ook zeggen met kniebuigen.
als je geen goed tricep heb dan zal je nooit echt zwaar bankdrukken kunnen.
want de triceps werkt ook en klein beetje mee.
Comment
-
Originally posted by Ijsblok View Postdenk dat je goed zit want weet genoeg vrienden die stuk sterker zijn als ik maar omdat ik niet echt heel groot ben zie je mijn spieren veel eerder dan iemand van 20/30cm langer terwijl die veel meer kracht kan hebben.
misschien rare vraag maar hoe meten jullie dikte van jullie arm gespannen of gewoon als je hem naar beneden houd?
Comment
-
Originally posted by Kaluro View Post
Originally posted by http://www.criticalbench.com/Ed-Coan.htm
BT: YOU DON'T TRAIN MUSCLES LIKE BICEPS?
Ed Coan: nope, biceps are like ornaments on a xmas tree
powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-