Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb ik aan me conditie gewerkt? Wat weet jij wat ik niet weet? o.O
Heb iig wel een leuk simpel schematje voor morgen. Wedden dat ik plat gedrukt ga worden :P
ik wil naturel tot 80 kg raken met 7-8% BF voor m'n 20ste (zit nu op 12.3% BF met 73kg), verder wil ik een atletisch lichaam met duidelijk doorkomende abbs en een prachtige V-vorm van rug, ik wil verder vooral niet te veel BF aanzetten en het fitnessen voortzetten om meer kracht te gainen hier plak ik geen getal op omdat het nog simpelweg te vroeg is omte weten waar m'n limiet zal liggen.
"those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"
haha ik had inderdaad ook issues. Ik heb een periode gehad dat ik veel vrouwen heb gebruik puur voor sex. maar dat wisten de dames in kwestie ook.(vergeet dat niet) Maar die periode ligt (hopelijk) achter me.
Ach zo heeft iedereen wel wat. Enige wat anderen als issue kunnen bestempelen is me kijk op het leven. Voor de rest niks aangezien me levensstijl erg confronterend is waaruit veel persoonlijke inzichten en groei uit te halen zijn geweest. Tenzij je een mietje bent en voor persoonlijke innerlijke confrontaties weg rent...en dat doe ik niet
Ach zo heeft iedereen wel wat. Enige wat anderen als issue kunnen bestempelen is me kijk op het leven. Voor de rest niks aangezien me levensstijl erg confronterend is waaruit veel persoonlijke inzichten en groei uit te halen zijn geweest. Tenzij je een mietje bent en voor persoonlijke innerlijke confrontaties weg rent...en dat doe ik niet
kijk daar heb ik dan wel weer respect voor. zo heeft iedereen wel iets
Ik heb als doel uiteindelijk meer dan 200 kg te kunnen bankdrukken. Dat is een droom van mij
200kilo banke
moet je wetstrijde gaan doen
ik zou nietr geloven als ik niet zelf zag
een pool op mijn gym
+-82a83 kilo
drukt 190 (met zn bankdruk shurt)
echt ziek
mij doel ik 100kilo lichaams gewicht
en dan droog droog
5a6% vet
en evt keer wetstrijd doen en terug gaan naar ja 3%
Mijn doel is zomers zo droog mogelijk zijn en me spieren zoveel mogelijk eruit laten komen.Dit in verband met me bokswedstrijden mag niet te veel wegen paar kg aankomen mag wel.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment