Waar doen we het eigenlijk voor?
Collapse
X
-
Wat is mijn Doel, mijn doel is goed gespierd worden niet al te overdreven moet goed uitzien.. en het belangrijkste is toch wel gewoon gezond en lekker in je vel zitten door het vele sporten.. voor mij is het puur een uitlaat klep van aggressie
Comment
-
Was het skinny zijn zat, zat niet lekker in me vel. En nu ik aan het groeien ben wil ik MOAR! Mijn doel is 150kg met een maximum van 15%bf en een goede V-shape, dus daar ben ik nog wel een poosje mee bezig ^^ Wellicht stop ik onderweg naar dat goal als ik voldoende verschil zie om tevreden mee te zijn.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Nex- hij is wel 2,06 m en he met max 15% vet dan kom je er wel!
(volgens mij is hij een ECHTE uitsmijter) als ik het zo lees
En ja mijn doel is naar de 90kg 95kg met max 10%vet
Waarom het trainen is toch een soort van uitlaatklep.
En voel me er gewoon beter bij.
Was toen ik begon 62kgvandaar.
Mijn doel was eerst altijd 80kg maar daar zit ik nu al bijna en er mogen toch wel wat meer kilojes aan maar wil niet echt een klerenkast worden.
GrzWie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!
Comment
-
Originally posted by D-Body View PostNex- hij is wel 2,06 m en he met max 15% vet dan kom je er wel!
(volgens mij is hij een ECHTE uitsmijter) als ik het zo leesStats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Waarom denkt het gros dat als je skinny bent je meteen ecto bent? In jouw geval: als je eerst 105 woog na veel eten ben je dus hoogst waarschijnlijk no way een ecto.
Der wordt hier de laatste tijd op het forum te vaak te pas en te onpas geroepen: Ecto! Meso! Endo! Dat zijn soma-types, en dat is iets heel anders dan de meeste denken hier.
Een rondritje wiki kan voor de meeste geen kwaad volgens mij, want volgens mij weet nog niet de helft hier wat het precies inhoudt, en blaat de rest maar na.
Een endo of een meso kan ook gruwelijk skinny zijn, als ie maar slecht en/of verkeerd eet.
De tijd wijst uit wat je bent, dat kun je niet zeggen als je net begint.
Hangt allemaal af hoe je ontwikkeld, en op welke manier. Bijvoorbeeld:
Je kunt nóg zo meso zijn, als je verkeerd traint of niet goed eet, ontwikkel je ondanks je meso-wezen traag. Wil niet zeggen dat je bijv. ecto bent! Als je te veel en te vet eet, maakt je dat niet meteen een endo als je 100 kg weegt bij 1,75!
Ik denk dat wel duidelijk is wat ik probeer te zeggen.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ik heb een smalle+lange bouw en verteer m'n eten ultra snel = ecto, toch? die 105 kilo heb ik hard voor gewerkt hoor, je wilt niet weten hoeveel junk food er doorheen ging, denk dat ik wel makkelijk rond de 8k kcal kwam ;p ik was 65kg en met 2m06, net 5% bf... ;p die stats zouden voor een meso / endo niet kunnen maar ik weet dat het niet hetzelfde is idd.
oh en ps m'n metabolische leeftijd is 12 ;p maar ik zal binnenkort es wat pics posten van toen ik 65kg was en wat starter + progressie foto's erbij, dan zal het wel duidelijk worden ^^Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-