Alles weer duidelijk volgens mij.
Zijn hier rokers ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Waar ik niet mag roken zal ik het ook niet doen.
Maar waar ik wel het zou dood vallen is het feit dat mensen erover zagen dat je rookt op plaatsen waar dat mag, bv een rokers-zone en een niet-rokers zone, ze komen zich plaatsen bij de rokers en gaan er dan over zagen, dan moet ik toch op mijn tanden bijten om niets te zeggen.
En gezond of niet er is zoveel niet gezond.You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
Comment
-
idd roken is en blijft ongezond zoals zovele dingen, as is ook niet gezond en toch maken we ons daar minder druk om dan om het roken, hoe komt dit???
Roken is ook een verslaving dat mag je niet vergeten en ik vindt het nog altijd moeilijk om van deze verslaving af te geraken, mensen die het kunnen daar doe ik mijn hoed voor af.Mensen die niet roken mogen van geluk spreken vindt ik dat ze er niet aan verslaafd zijn, en er zal wel eeuwig een discussie blijven van jij rookt en ik niet.stil growing
Comment
-
ik denk dat het komt omdat je bij as je gezondheid een beetje (tot soms erg) opgeeft om breedder te worden. Dus met een doel.
Roken heeft geen enkele voordelen zover ik weet en welke onderzoek dan ook. Dus welk doel heeft het. Iedereen zegt waarom zal je het doen, het levert je nix op.
Dat is toch wel groot verschil tussen beide.
Mensen mogen van mij roken, vind het soms wel vreemd dat ze soms ff naar buiten moeten gaan, omdat ze moeten roken. Kan je tog wel ff vol houden. Maar heb er ook geen ervaring mee en dat hou ik liever ook zoI live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 04 2003,16:49)]idd roken is en blijft ongezond zoals zovele dingen, as is ook niet gezond en toch maken we ons daar minder druk om dan om het roken, hoe komt dit???
Nogmaals ik vind dat ieder het voor zichzelf moet uitmaken.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Tja, en zelfs dat hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn.
Iemand die onder invloed van as agressief wordt kan wel degelijk ook voor de gezondheid van anderen schadelijk zijn...
Enne Koenkie, uiteraard heeft roken een doel voor de roker zelf ander zouden de meesten het idd wel laten.
Ik rook en weiger me daarvoor te schamen of verantwoorden.
Wel is het zo dat ik uit mezelf rekening hou met andere mensen en in principe niet rook bij mensen die dat zelf niet doen, bij kleine kinderen in de buurt en op bijvoorbeeld een sportschool.
Veel rokers moeten daar wat socialer in worden en veel niet rokers zouden eens wat minder moeten zeuren. Beetje volgens die slogan van een tijd terug, 'samen komen we er wel uit'. Moet best kunnen volgens mij.
Er onstaat vele malen meer overlast door allerlei andere verslavingen maar gek genoeg hoor je daar altijd veel minder over. Alcohol, drugs, noem maar op.
En voor de bijdehandjes die willen gaan roepen dat alcohol niet schadelijk is voor de omgeving, probeer eens op te groeien met alcoholisten als ouders...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 05 2003,16:39)]Tja, en zelfs dat hoeft natuurlijk niet altijd waar te zijn.
Iemand die onder invloed van as agressief wordt kan wel degelijk ook voor de gezondheid van anderen schadelijk zijn...
In de rook van een ander staan is altijd slecht..
Over drugs en alcoholisten ben ik het wel mee eens.
Hoewel het niet schadelijk voor mijn gezondheid is bezorgen deze mensen vaak veel overlast en kosten de maatschappij en mij dus geld.
Comment
-
Als je het echt goed uit gaat rekenen weet ik nog niet eens of die kans zoveel kleiner is...
Je kunt zeer regelmatig naast rokers staan zonder daar daadwerkelijk iets aan over te houden, bij een 'foute' as gebruiker kan de eerste de beste keer al blijvende schade toebrengen!
Ging mij eigenlijk alleen om het ontkrachten van het statement dat het gebruik van andere middelen niet schadelijk zou zijn of kunnen zijn trouwens.
Ben het verder geheel met je eens dat rokers rekening moeten houden met niet rokers, vind alleen dat het door niet rokers nogal eens overtrokken wordt. Alsof je bij het incidenteel binnenkrijgen van tweedehands rook direct een x aantal % meer kans loopt om voortijdig te overlijden.
Zo simpel is het ook weer niet tuulk, dan zou niemand die regelmatig door een tunnel rijdt ouder worden dan 40 ofzo.
Comment
-
Ben het eens met de tunnel en die incidentele rook maar dat niet rokers overdrijven valt nog te bezien vind ik.
Alleen omdat ze niet in de rook van een ander willen staan/zitten zouden ze volgens veel rokers zeuren?
Er is aangetoond dat mee roken net zo schadelijk is als zelf roken dus wie is een roker om een ander daar toe te verplichten? Ik weet dat er een heleboel uitzonderingen zijn en dat de slogan " samen komen we er wel uit" de beste oplossing is.
Helaas blijkt het in de praktijk wel eens niet mee te vallen en is de roker "het zwarte schaap" of de niet roker een "zeikerd".
Comment
-
Kom op, je weet precies over wat voor soort types ik het heb.
Die hebben eerst zelf jarenlang 2 pakjes per dag weggepaft maar omdat zij gestopt zijn moet iedereen het maar doen. Langs een rookhol op de zaak lopen waar net iemand en dus ook wat rook naar buiten komt is al genoeg om te gaan kuchen en zeuren.
Ik heb nooit beweerd en zal nooit beweren dat alle niet rokers zeikerds zijn, of zelfs maar een meerderheid.
Er zitten er echter tussen voor wie het volgens mij alleen maar sport is, je moet toch ergens over zeuren...
Ik hou meer dan voldoende rekening met andere mensen en zal altijd proberen niemand lastig te vallen met mijn slechte gewoonte. Maar waar gerookt mag worden heb ik ook het recht om dat te doen natuurlijk, zeker als dat geen echte overlast voor anderen bezorgd.
Ik ga in een kroeg toch ook niet staan mekkeren als er dronken mensen rondlopen, omdat het mij zou storen...
Comment
-
Moet het toch nog ff kwijt.
Roken is bijzonder slecht voor je gezondheid. Die open deur wordt langzamerhand door niemand meer tegengesproken. En dan trek je vervolgens toch de juiste conclusies als je over een enigszins normaal verstand beschikt? Dan doe je er toch iets aan in het belang van de volksgezondheid? Maar nee, de pleuris breekt uit bij een groepje oordeels- en kritiekgestoorden. Dat volksdeel is namelijk mordicus tegen maatregelen die de gezondheid bevorderen. Dat groepje vindt o.a. dat kinderen zelf maar moeten weten of ze enkele decennia later kreperen aan longkanker na een veel ongezonder leven dan nodig is. Datzelfde groepje ontkent dat roken een verslaving is. Misschien moet dat groepje zich eens afvragen waarom al die kinderen er na verloop van tijd niet in slagen om te stoppen.
Aan de lange lijst kwalen ten gevolge van het roken kunnen er nog een paar toegevoegd worden: roken maakt ook blind en doof. Het gaat over oorlog tegen het ROKEN, niet tegen ROKERS. Maar dat zou je, gezien de reacties van een aantal rokers, niet zeggen. Niet-rokers kiezen steeds vaker voor schone lucht. Dat wil zeggen dat ze niet meer op plekken willen komen waar gerookt wordt. Het zijn de fanatieke rokers die zich verzetten tegen de logische conclusie: openbare ruimtes rookvrij. En het zijn diezelfde fanatieke rokers die de tweedeling van de maatschappij daardoor creëren. Rokers zijn namelijk overal welkom, ook op plekken waar niet gerookt wordt. De rokers hebben maximale bewegingsvrijheid. Dat willen niet-rokers ook. Dat groepje rokers probeert ons wijs te maken dat rook een recht is. Wat een nonsens. Schone lucht is een recht, en dat geldt net zo goed voor rokers als voor niet-rokers.
En dan dat bagatelliseren: 'andere dingen zijn ook vies'. Ik heb nog nooit mijn kleding naar de stomerij hoeven te brengen vanwege knoflookdampen of parfumwalm, wel ten gevolge van rook. Die gore kankerverwekkende tabaksdampen komen niet alleen in je kleren maar toch echt ook in je longen terecht hoor. Die longen moeten een leven lang mee zonder stomerij. En ja, ik heb het over meeroken.
Voor alle duidelijkheid bovenstaande is tegen niemand gericht ik wilde het gewoon gezegd hebben als fanatieke ex-roker..
[B]
Comment
-
nu even iets anders dan over rokers en niet rokers, welke vitaminen kunnen rokers het best benuttigen om het gene wat roken beschadigt weer optimaal te kunnen krijgen. Leek me toch een intersante vraag voor de rokers onder ons.stil growing
Comment
-
ik zou het niet weten snipke. mùaar ben wel blij dat ik eindelijk toch nog s op het net kan,met dat stom virus.
er zijn blijkbaar meer reacties gekomen dan dat ik dacht.
nu effe iets dat ik kwijt wil.ik zij heb vroeger gezegt dat ik alleen rookte na de training voor me trug rustig te krijgen.wel dit was uit de hand gelopen en ben meer beginnen roken.
nu ben heb ik geprobeert te stoppen te roken voor m'n vriendin gewoon omdat ze het niet mooi en niet lekker vind.maar ze heeft er ook bij gezegt dat ik niet moet stoppen van haar.wel heb m'n best gedaan echt waar.
in de eerste twee weken dat ik verlof had en iedere dag bij haar was heb iik geen enkele sigarette meer aangeraakt.maar daarna moets ik trug gaan werken en heb nu 3 sigaretten in 3 weken gerookt.als ik moet gaan werken lukt het dus echt niet.
wel had eigelijk gedacht dat er vele minder bodybuilders waren die kookte.
maar curiosio en de rest van de rokers die gestopt zijn met roken PROFICIAT
groetjes spinky die spijtig genoeg niet veel meer op het net kan via pc problemen
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 06 2003,12:17)]nu even iets anders dan over rokers en niet rokers, welke vitaminen kunnen rokers het best benuttigen om het gene wat roken beschadigt weer optimaal te kunnen krijgen. Leek me toch een intersante vraag voor de rokers onder ons.
Roken breekt dit af namelijk.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment