Kerst en vooral oud en nieuw word feesten, zal natuurlijk wel op mijn eten letten geen oliebollen appelflappen ect , maar wel het nodige alcohol misbruiken sluit ik niet uit. die 2/3 dagen offschema doet echt niet meer kwaad dan dat het vreugde brengt, dus gwoon ff lkkr losgaan!
Kerst.
Collapse
X
-
De laatste tijd gaat het al kut met mijn eten en trainen.
Maar ik hoop dat dit met kerst wel weer terug is. Kerst is verder niet echt speciaal. Geen vriendin meer dus geen verplichtingen daar van. Van thuis ja we zullen zien. Waarschijnlijk gourmetten 1e kerstdag en s'avonds stappen. 2e kerstdag werken een uur of 10, 11 werken zal het wel worden ga ik vanuit.
Oud en nieuw. Word niet rustig alcohol misbruik maar worden echt geen 20 potten bier want daar kan ik echt niet meer tegen :P.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostHoezo plan je in dat je sigaretten gaat roken? Kan me niet voorstellen dat dit wat toevoegt aan een mooie avond."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Bij kerst moet je wel gewoon lekker kunnen genieten, maar als ik me zeg maar gewoon aan de regels houd ben ik aan het eind trotser op mezelf en dat geeft mij een beter gevoel dan het eten.
Alcohol is voor mij zoiezo taboe, te veel mee gemaakt daardoor.
Als je je gewoon lekker kan laten gaan en het daarna gewoon weer op pakt vind ik dat er niks aan de hand is, geniet van je leven. Je leeft toch maar een keer.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk vind roken lekker, dus ja, ik wel. En ben op dit moment gestopt (twee weken volledig), vandaar.Groeten
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostRespect voor allen die trouw blijven aan de BB lifestyle, maar ook respect aan diegenen die er eens pauze van nemen.
Zal deze kerst niet uitbundig gaan vieren want schoonmoeder is begin dit jaar overleden en zal bijgevolg de eerste kerst zijn zonder haar in 7 jaar. Hebben dan een naar gevoel bij haar afwezigheid. Mijn vrouw en schoonzus zien het niet zitten om er een feestje van te maken. Stilletjes thuis de feestdagen laten passeren.
Gewoon doortrainen en eten en rusten zal het wel doen dit jaar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment