Kerst.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kerst en vooral oud en nieuw word feesten, zal natuurlijk wel op mijn eten letten geen oliebollen appelflappen ect , maar wel het nodige alcohol misbruiken sluit ik niet uit. die 2/3 dagen offschema doet echt niet meer kwaad dan dat het vreugde brengt, dus gwoon ff lkkr losgaan!
    Mind is everything.

Comment

De laatste tijd gaat het al kut met mijn eten en trainen.
      Maar ik hoop dat dit met kerst wel weer terug is. Kerst is verder niet echt speciaal. Geen vriendin meer dus geen verplichtingen daar van. Van thuis ja we zullen zien. Waarschijnlijk gourmetten 1e kerstdag en s'avonds stappen. 2e kerstdag werken een uur of 10, 11 werken zal het wel worden ga ik vanuit.
      Oud en nieuw. Word niet rustig alcohol misbruik maar worden echt geen 20 potten bier want daar kan ik echt niet meer tegen :P.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Hoezo plan je in dat je sigaretten gaat roken? Kan me niet voorstellen dat dit wat toevoegt aan een mooie avond.
        Ik vind roken lekker, dus ja, ik wel. En ben op dit moment gestopt (twee weken volledig), vandaar.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bij kerst moet je wel gewoon lekker kunnen genieten, maar als ik me zeg maar gewoon aan de regels houd ben ik aan het eind trotser op mezelf en dat geeft mij een beter gevoel dan het eten.
          Alcohol is voor mij zoiezo taboe, te veel mee gemaakt daardoor.

Als je je gewoon lekker kan laten gaan en het daarna gewoon weer op pakt vind ik dat er niks aan de hand is, geniet van je leven. Je leeft toch maar een keer.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Ik vind roken lekker, dus ja, ik wel. En ben op dit moment gestopt (twee weken volledig), vandaar.
            Oh ok, vond het al vreemd als je als niet-roker naar een dagje roken zou uitkijken. Heb zelf nooit gerookt en kan ook echt niet begrijpen dat het lekker is, daarom
            Groeten

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Sterkte kerel.
              Bedankt Snuff-Sann.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                Respect voor allen die trouw blijven aan de BB lifestyle, maar ook respect aan diegenen die er eens pauze van nemen.

Zal deze kerst niet uitbundig gaan vieren want schoonmoeder is begin dit jaar overleden en zal bijgevolg de eerste kerst zijn zonder haar in 7 jaar. Hebben dan een naar gevoel bij haar afwezigheid. Mijn vrouw en schoonzus zien het niet zitten om er een feestje van te maken. Stilletjes thuis de feestdagen laten passeren.

Gewoon doortrainen en eten en rusten zal het wel doen dit jaar.
                Ah beterschap man. Succes met het trainen.

Comment

Originally posted by lukiha View Post
                  Ah beterschap man. Succes met het trainen.
                  Dankjewel, jij heet ook Lukas hé, of heb ik het nou mis?

Comment

Me tonnetje rond eten en daarna klem zuipen, dan zien we volgend jaar weer verder hoe ik er dan bij sta, tsjaa dan ben ik maar ff een faler, met kerst en oud en nieuw gewoon helemaal los
                    leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Normaal niet dan?
                      Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X