Originally posted by gasibla
View Post
Hoi paar vraagjes
Collapse
X
-
Originally posted by gasibla View PostIk zag op een andere site dit
Citaat : Een 6-pack krijg je door veel aan krachttraining te doen en veel vet te verbranden.
Hier staat dat je veel vet meot verbranden maar hier zeggen jullie dat ik juist vet erbij moet krijgen dus wat is het nou of moet ik er vet bij krijgen om het uiteindelijk weer te verbranden
Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassaLast edited by Fitness-maniak; 26-03-2010, 19:51.
Comment
-
het is heel simpel , door SPORTEN laat je je lichaam harder werken waardoor het meer voeding nodig heeft om spieren te kweken.
je eet 5 boterhammen per dag en je sport niet dan kan je lichaam het beetje bij beetje gebruiken voor essentiele bladiebla in je lichaam
indien je sport gaan die 5 boterhammen ook naar die bladiebla en niet naar je spieren want je lichaam heeft geen " extra " voeding om aan je spieren te geven om te groeien.
ik denk dat dit wel duidelijk is toch? ik leg het nu heel simpel uit maar ongeveer zo moet je het zien.
Comment
-
Originally posted by gasibla View PostEn maniak kan ik je na 1 april een berichtje sturen ? als ik alles een beetje uitgeprobeerd heb
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postje moet een beetje ''vet'' erbij krijgen ja, je bent eg veel te licht. maak je nou geen zorgen. eet goed en als je naar de gym gaat, met een goed schema waarbij we je helpen, komt alles in orde en krijg jij je sixpack
Edit: gameface in het begin krijgt hij er zoiezo wat vet bij als hij meer gaat eten, maar dat verbrand tog, als hij traint en genoeg eiwitte binne krijgt, dan komt er wel SPIERmassa
Om spiermassa te krijgen moet je niet alleen genoeg eiwitten binnen krijgen maar meer calorien eten dan nodig is. Misschien moet jij nog eens de sticky's lezen.
@ts
post je schema eens.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door MichelleantonioThe bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
3 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
6 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment