post je streef fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wow, skinny en een bulker

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      wow, skinny en een bulker
      ja echt niet normaal e waar steekt die toch al dat eten XD
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Tja, ik heb wel een streefdoel, maar er zijn zoveel fysieken die mij aanspreken. Richt me dus niet op 1 iemand specifiek. Aangezien je toch nooit tevreden bent probeer ik gewoon zo groot mogelijk te worden zonder AS. Hoop met voldoende inzet toch nog best een eind te komen.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

dit is echt wel mijn streef fysiek, alleen weet ik niet of hij naturel is. Is dit naturel te halen? wat denken jullie?

Comment

Doe eens een gok..

Comment

op internet staat dat hij nooit heeft gebruikt maar dat is ook niet echt betrouwbaar. Ik weet het echt niet.

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post

Of is dit teveel moeite ?
                Denk dat ik er wel hard voor zal moeten trainen.
                zo zou ik niet eens kunnen worden, lijkt me zwaar hele dag door eten moet er niet aan denken

Comment

Originally posted by STED View Post
                  op internet staat dat hij nooit heeft gebruikt maar dat is ook niet echt betrouwbaar. Ik weet het echt niet.
                  Naturel te behalen...
                  Als je genen mee zitten kun je dit fysiek sneller halen, maar voor een ecto is dit een hele weg.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    Naturel te behalen...
                    Als je genen mee zitten kun je dit fysiek sneller halen, maar voor een ecto is dit een hele weg.
                    nog nooit gehoord van gsquiggle op youtube?
                    YouTube - Kanaal van gsquiggle
                    ecto naar beest, helemaal natuurlijk
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      nog nooit gehoord van gsquiggle op youtube?
                      YouTube - Kanaal van gsquiggle
                      ecto naar beest, helemaal natuurlijk

Wel een paar filmpjes van hem gezien, heb wel bewondering voor hem maar houd wel in je achterhoofd dat hij 5 jaar traind en serieus bezig is en hij trainde vanaf zijn 16 ofzoiets (pubertijd) waardoor het wel een stukje sneller zal gaan omdat je test (wat hoger is neem ik aan).
                      Maar daarom zeg ik is gewoon natuurlijk te behalen jouw fysiek.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Wel een paar filmpjes van hem gezien, heb wel bewondering voor hem maar houd wel in je achterhoofd dat hij 5 jaar traind en serieus bezig is en hij trainde vanaf zijn 16 ofzoiets (pubertijd) waardoor het wel een stukje sneller zal gaan omdat je test (wat hoger is neem ik aan).
                        Maar daarom zeg ik is gewoon natuurlijk te behalen jouw fysiek.
                        ja, ma persoonlijk voor mijn doeleinden vind ik hem te breed geworden. Maar echt nice wat hij bereikt heeft

Comment

Altijd die gare discussies over wat er naturel te behalen valt... Jongens denk na over 10 jaar wil je niet meer zo strikt leven dus zal je nooit van je leven zo´n fysiek naturel halen en behouden.
                          Groeten

Comment

momenteel is dit wat ik voor ogen hebt

Dit is niet mijn eind fysiek maar dit zou ik tog wel 1x in me leven willen bereiken ook al moet ik er 6 jaar lang voor trainen.

zins mijn eerste echte cut ben ik van cutten gaan houden. En als ik iets doe doe ik het te fanatiek

Comment

Sch00m gaat voor de AS.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                                momenteel is dit wat ik voor ogen hebt

Dit is niet mijn eind fysiek maar dit zou ik tog wel 1x in me leven willen bereiken ook al moet ik er 6 jaar lang voor trainen.

zins mijn eerste echte cut ben ik van cutten gaan houden. En als ik iets doe doe ik het te fanatiek
                                cut jij nou maar niet meer te fanatiek. zag der niet uit. massa staat je stukken beter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X