Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik speel Runescape en 3x raadden wat mijn nick is? (linksonder)
haha speel je weer sinds wildy + staken terug is?
stats van je account waren vroeger echt super. maar tegenwoordig hebben alle echt goede pures ancient prayers met 95 pray. plus natuurlijk zoals vroeger ook al ancients magic of vengeance, barrow gloves, etc.
ik had een 99 defence 99 magic 99range account (banned voor botten). waarmee ik meer als 1000 mill had van staken. een pure 60 att 90 str 99 range 99hp 1 pray staker (meerdere p hats en enorm veel gear). en een main die voll gelvld is. plus 99 herblore 99 craft, etc.
maarja ik heb nu alleen nog de main (rest weggegeven en verkocht). gister nog van mijn mijn 600m weggegeven aan oude online "vrienden" en af een toe 1m aan vreemdelingen. haha.
nog maar 100m ofzo over. voor als ik ooit weer zou willen spelen. dan kan ik de tijd die ik speel idioot veel geld verspillen met leuke dingen (castle wars met barrage, etc).
maar serieus het is zonde van je tijd zoon spel. heb het zowat vanaf het begin gespeeld, in het begin 1-2 uurtjes buiten mijn andere hobbys om. maar na een tijdje 4 uur per dag ofzo. en later zelfs nog meer. ik deed niets meer behalve gamen, eten slapen en school. en slapen en school ook steeds minder haha.
je gaat het spel steeds serieuzer spelen naarmate je beter wordt. maar achteraf gezien, wat heb je nou aan dat account met bijna alles 99, 1000+ miljoen gold, alle quests gedaan, en superieure pk en stake skills?
Niets. en omdat je in dat spel zo goed bent. en "aanzien" hebt van anderen. vind je het alleen maar leuker om te spelen en ga je nog meer spelen. zelfde geld voor spellen als WOW.
-----------------
Serieus. doe nuttige dingen met je tijd. steek meer tijd in school, trainen, je persoonlijke ontwikkeling. daar heb je later wat aan.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
haha speel je weer sinds wildy + staken terug is?
stats van je account waren vroeger echt super. maar tegenwoordig hebben alle echt goede pures ancient prayers met 95 pray. plus natuurlijk zoals vroeger ook al ancients magic of vengeance, barrow gloves, etc.
ik had een 99 defence 99 magic 99range account (banned voor botten). waarmee ik meer als 1000 mill had van staken. een pure 60 att 90 str 99 range 99hp 1 pray staker (meerdere p hats en enorm veel gear). en een main die voll gelvld is. plus 99 herblore 99 craft, etc.
maarja ik heb nu alleen nog de main (rest weggegeven en verkocht). gister nog van mijn mijn 600m weggegeven aan oude online "vrienden" en af een toe 1m aan vreemdelingen. haha.
nog maar 100m ofzo over. voor als ik ooit weer zou willen spelen. dan kan ik de tijd die ik speel idioot veel geld verspillen met leuke dingen (castle wars met barrage, etc).
maar serieus het is zonde van je tijd zoon spel. heb het zowat vanaf het begin gespeeld, in het begin 1-2 uurtjes buiten mijn andere hobbys om. maar na een tijdje 4 uur per dag ofzo. en later zelfs nog meer. ik deed niets meer behalve gamen, eten slapen en school. en slapen en school ook steeds minder haha.
je gaat het spel steeds serieuzer spelen naarmate je beter wordt. maar achteraf gezien, wat heb je nou aan dat account met bijna alles 99, 1000+ miljoen gold, alle quests gedaan, en superieure pk en stake skills?
Niets. en omdat je in dat spel zo goed bent. en "aanzien" hebt van anderen. vind je het alleen maar leuker om te spelen en ga je nog meer spelen. zelfde geld voor spellen als WOW.
-----------------
Serieus. doe nuttige dingen met je tijd. steek meer tijd in school, trainen, je persoonlijke ontwikkeling. daar heb je later wat aan.
Omggg je hebt serieus 600m aan online vriend gegeven.. geef het dan aan mij.
Ik speel het puur voor entertainment.. ik train niet urenlang ofzo ik bot alleen. Ik heb mn acc zoals ik wil op 95 pray na dus ik hoef niet meer te botten. Ik kan mn acc niet kwijt meer raken.
Haha, ik kan het niet beter samenvatten. Het is wel leuk op zich, maar ik had op een gegeven moment dat als ik dan ging slapen en me afvroeg wat ik die dag gedaan had ik meestal ontevreden was over mijn dag, omdat ik eigenlijk enkel gegamed had en dat wil ik niet meer, dus vandaar..
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment