Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je je ergens aan stoort waarom kijk je er dan überhaupt naar ?

Comment

• Originally posted by Toph View Post
      Hij blijft je dwars zitten he Nop

hahahah moest gewoon weer ff Toph.

Maar vind zelf dit toch echt meer de moeite waard om te adoreren.(al ben ik al veeeeel te oud voor een meid als dit)..:

1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
        Geniaal

Originally posted by marnop View Post
        hahahah moest gewoon weer ff Toph.

Maar vind zelf dit toch echt meer de moeite waard om te adoreren.(al ben ik al veeeeel te oud voor een meid als dit)..:

Word je daar ooit te oud voor dan?
        Train hard or go hormone

Comment

• @Marnop,

Pas maar op hoor, DLB bijt hem er zo af!

cOmE aT mE BRaH!!!!!
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by marnop View Post
            van mij mag er ook een slotje op alles wat met het bewonderen van die fag te maken heeft.
            Dit is idd een discussieforum...maar wel een BB en fitness forum en geen faggot mirin forum.
            Dat mensen een bepaalde fysiek mooi vinden of als persoonlijk voorbeeld hebben is okee, maar "mirin" "bewonderen" "adoreren" en "aanbidden"......gaat wat ver. En dan die gasten die over zichzelf roepen "no homo"....come on....
            Whahah t zijn de boys of the street tegenwoordig Marnop

Maak je er niet druk om

( no gay )

Comment

van mij mag er ook een slotje op alles wat met het bewonderen van die fag te maken heeft.
              Dit is idd een discussieforum...maar wel een BB en fitness forum en geen faggot mirin forum.
              Dat mensen een bepaalde fysiek mooi vinden of als persoonlijk voorbeeld hebben is okee, maar "mirin" "bewonderen" "adoreren" en "aanbidden"......gaat wat ver. En dan die gasten die over zichzelf roepen "no homo"....come on....
              Ik vind het ook overdreven hoor, maar het is wel perfect aesthetic, kijk bv deze

Srsly mirin dem aesthetics (no homo)

Comment

• Originally posted by aktito View Post

Srsly mirin dem aesthetics (no homo)
                keihard dus wel homo!*

*echt iedere keer als iemand "no homo" neerzet ga ik zeggen dat ze wel homo zijn.
                Dat "no homo" is zo vervelend

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

tuurlijk is dat niet homo, ik ken vele hetero jongens die met zyzz gekust hebben, en hem graag naakt zien omdat hij zo aesthetisch is. niks mis mee, het is pas homo als ze met elkaar naar bed gaan, maar dat deed zyzz natuurlijk niet, DIE IS HETERO!!!!!!!!!

Comment

• Verander het woord homo voor neger en jullie begrijpen hoe dom jullie klinken...
                    Train hard or go hormone

Comment

• Hij heeft een mooie fysiek en je kan hem als voorbeeld nemen maar zo aanbidden als mensen nu doen is een beetje te imo. En no homo roepen is zo 2009-2010 of misschien zelf daarvoor.

Comment

• Originally posted by Teddek View Post
                        Mirin brah esthetics to the fullest (homo)

U mad?
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• 74710 - YouTube

Zyzz showt zijn clenbuterol gel

b12? hahaha
                          Last edited by simplyshredded; 27-07-2012, 06:19.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                            Verander het woord homo voor neger en jullie begrijpen hoe dom jullie klinken...
                            Hahha inderdaad

Comment

• Originally posted by Fundoshi View Post
                              Ga jij jezelf eens heel snel insmeren met olie.. En doe ook vooral zo'n ultra gay slipje aan.. En ga ook vooral op een podium staan voor een groep mannen..

die was goed

Comment

• Originally posted by aktito View Post
                                Ik zou zijn benen en armen enzo wel willen hoor, naja als ik het zo bekijk zijn hele lichaam, als ik nog langer blijf kijken word ik er best geil van.

No homo......no neger......no hetero......ik word gewoon geil van die lekkere scheenbeentjes van hem
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X