Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Viranelly View Post
    Verder vind ik dat Zyzz een veel mooier fysiek heeft dan wedstrijd-bodybuilders.
    vindt ik ook, uiteindelijk wil ik ook meer richting zo´n fysiek en niet naar het echte clasic bodybuild type.

dat staat weer los van het feit dat is Zyzz als persoon niet kan uitstaan.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• zijn fysiek is goed, maar om nu te zeggen dat het een ideaal fysiek is vind ik ver gaan. denk dat er wel meerderen mensen hier op forum zitten die totaal iets anders willen bereiken.

Comment

• Dat is toch voor iedereen verschillend.

Ik vond Zyzz nog een beetje skinny.. Ik ben meer van de fysiek van Rob Riches.. oogt iets massiever.. maar Zyzz zijn fysiek is zeker near perfect voor zijn gewichtsklasse..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• r.i.p. zyzz , kvond zijn fysiek zeer goed hoor. maar echt een beach boy fysiek (goede borst en abs / minder goede armen en rug. in zijn vids zie je vaak dat die naast vrienden staat die veel breder zijn dan hem
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
            Dat is toch voor iedereen verschillend.

Ik vond Zyzz nog een beetje skinny.. Ik ben meer van de fysiek van Rob Riches.. oogt iets massiever.. maar Zyzz zijn fysiek is zeker near perfect voor zijn gewichtsklasse..
            zelfde gewichtklasse als zyzz

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
              Dat is toch voor iedereen verschillend.

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                zelfde gewichtklasse als zyzz

<

Zelfde gewichtsklasse. Iets meer aesthetics, iets betere dansmoves, andere chick.

Comment

• Originally posted by Stormo View Post
                  Overrated.
                  En wie bepaald die rates? Zijn die ergens vastgelegd?
                  Sry maar daar kan je toch niks mee. Alsof groter altijd beter is.
                  En er zijn er heel wat die een maxed naturel prefereren boven Mister Holland.

Ik heb maar een rate. Het chickie dat ik wil doen moet ja zeggen.
                  (Iets wat overigens vaak niet alleen met muscle tisseu heeft te maken maar dat even terzijde)
                  1 jaar hard bulken, half jaar netjes langzaam cutten en je bent een chick magnet. Denk dat veel chicks Zyzz zelfs al te groot vonden.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by roelinho View Post

Maar hele andere doeleinden.. en spijt me zeer.. maar ik stel Zyzz zijn fysiek hierboven.. ik vind dit persoonlijk alles behalve mooi.. Ik ben zeer onder de indruk van de dedication die deze jongens hebben enzo.. maar daar houdt voor mij alle bewondering ook op. Vind het gewoon alles behalve mooi.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Thief struck after bodybuilder Zyzz?s death in sauna

Comment

• Die gast is gewoon in een hoerentent overleden, waar een sauna was. Natuurlijk zul je dat nergens terug lezen, maar ze hebben die motherfocker gewoon gedrogeerd en hard ook. En die bitches zijn met pinpasjes en money ervandoor. Zyzz, son of god. lolz

Comment

• jullie zijn echt dom als je gelooft dat die gast dood is, het is een hoax, denk je nou werkelijk dat hij in zijn eentje naar thailand gaat en 20.000 op gaat maken in paar weken tijd? en dan vraagt zijn broer opeens om eer van zyzz thirst van 40 dollar te kopen , het is 1 hoax en de beste trol actie ever

Comment

• We will see. Ik geloof niet dat het een troll is. Zowel, dan vind ik het nu mooier als paar dagen terug, dan had ik het een klootzak gevonden, nu zou ik alleen maar blij zijn

Comment

• Hij zou 20k meehebben om paar cycles te doen. Zijn broer is opgepakt in het bezit van roids dus veel veiliger om alles in Thailand te cyclen, is allemaal ook een hoop goedkoper:

Growth Hormone in Austraila is over 3,000 Dollars for 100 iu.. In Thailand its around 300 dollars for 100 iu... Test in Austraila 200 dollars for10 mil.. Thailand 20 dollars for 10 mil.. Its not hard to get carried away..
                              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Met groeihormonen praten we gewoon HGH?
                                Iemand tips waar ik dat kan krijgen? Ben toevallig zelf in Bangkok nu:P
                                Ik laat het wel testen in NL voordat ik gebruik natuurlijk.
                                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X