Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BuffAlo View Post
    Met groeihormonen praten we gewoon HGH?
    Iemand tips waar ik dat kan krijgen? Ben toevallig zelf in Bangkok nu:P
    Ik laat het wel testen in NL voordat ik gebruik natuurlijk.
    als je het al door de douane krijgt

Comment

• ijn broer is opgepakt in het bezit van roids dus veel veiliger om alles in Thailand te cyclen
      Waarom is het daar veiliger? Als je daar gepakt wordt ga je toch super lang een levensgevaarlijke gevangenis in?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
        Waarom is het daar veiliger? Als je daar gepakt wordt ga je toch super lang een levensgevaarlijke gevangenis in?
        als het om drugs gaat wel, maar steroiden zijn geen drugs. volgens mij is het bezitten van steroiden niet verboden alleen het verkopen ervan.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Thailand heeft (als een van de weinige landen in de wereld) een soort gedoogbeleid voor anabolen. Beetje zoals Nederland met drugs, als je hier word opgepakt met 3 pillen kan je die inleveren en kom je er meestal met een waarschuwing vanaf.

Kan me ook nog herinneren dat Dennis James (waarschijnlijk om die reden) een tijdje in Thailand heeft gewoond?
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
            1 jaar hard bulken, half jaar netjes langzaam cutten en je bent een chick magnet. Denk dat veel chicks Zyzz zelfs al te groot vonden.

Dat was het plan. Ik mag niet klagen. Komt goed.
            Heb het nooit slecht gedaan op dat vlak. Ooit moet dat ophouden maar wou het nog even uitstellen.
            Volg gewoon jullie tips.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
              als je het al door de douane krijgt
              Zou je verbazen wat ik in 10 jaar allemaal wel niet door de douane heb meegenomen vanuit thailand. Ben er van overtuigd dat dit ook lukt, alleen ff een goede bron zoeken hier :P
              "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

• volgens mij kan je gewoon door douane van thailand met aas probleem loos erdoor omdat het daar legaal is probleem is het smokkelen door de douane door nederland of waar je ook heen gaat

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                  Die gast is gewoon in een hoerentent overleden, waar een sauna was. Natuurlijk zul je dat nergens terug lezen, maar ze hebben die motherfocker gewoon gedrogeerd en hard ook. En die bitches zijn met pinpasjes en money ervandoor. Zyzz, son of god. lolz
                  omgebouwde bitches

Comment

• Waarom duurt die begrafenis zo lang? Waarom proberen zijn vrienden geld te vangen over zijn dood?

Ik blijf het toch allemaal een aparte zaak vinden.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                      Waarom duurt die begrafenis zo lang? Waarom proberen zijn vrienden geld te vangen over zijn dood?

Ik blijf het toch allemaal een aparte zaak vinden.
                      Meestal duurt het iets van een week toch voor iemand echt begraven wordt??

Tja... misschien waren zijn vrienden geen echte vrienden he... geld=geld...
                      Makkelijk toch over iemands rug geld te verdienen..

Comment

• Haha, zo negatief zou ik nooit denken.

Dan denk ik liever dat hij gewoon nog leeft en dat dit een grote troll actie is.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          Meestal duurt het iets van een week toch voor iemand echt begraven wordt??

Tja... misschien waren zijn vrienden geen echte vrienden he... geld=geld...
                          Makkelijk toch over iemands rug geld te verdienen..
                          Die begrafenis oke: zeker als het vanuit een ander land moet komen, maar dat van het geld snap ik niet.. Zijn eigen broer, hele hechte vrienden, allen maken ze zich ineens druk om geld in te zamelen voor hem? Waarom is er trouwens geen intervieuw met de ouders? Dan weer dat nieuwsbericht dat hij is bestolen nadat hij is overleden.... IK WIL DUIDELIJKHEID! De eerste persoon die me een foto van zyzz levert (dood of levend) krijgt een opwarm lasagna.

Comment

• sommige slaan wel heel erg door hoor hier hahaha tsjonge jonge jonge

Comment

• hij is te breed, past niet in de kist..
                              wil ook meer informatie horen

Comment

• Originally posted by yvesb View Post
                                sommige slaan wel heel erg door hoor hier hahaha tsjonge jonge jonge
                                Ja, is dat zo? Ik ben altijd een verdomd nieuwsgierig mens geweest en ik kan het nu gewoon niet verkroppen dat ik geen flauw idee heb wat waar is. Internetz be damned!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X