Zyzz, u mirin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Milestone View Post
    Hoevaak ga je nou nog op Viranelly lopen zeuren kerel? Je zit in ieder topic te drammen over zijn buikvet en waar dat allemaal wel niet van komt.
    Doe ff dimme man.. I was joking.. zie je die lachende emo erachter niet?

Dit is het 2e topic dat ik het noem.. ben jij zijn pappa? of zijn buttbuddy? Vind wel lief dat je hem zo beschermd.. maar het lijkt erop dat hij prima voor zichzelf kan opkomen..

En ik heb helemaal geen beef met de beste man verder.. ik dacht een probleem te zien.. en dacht daarbij te kunnen helpen. achteraf gezien was het geen probleem.. big deal..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Haha, het zal natuurlijk ook wel aan genen liggen! Bij mijzelf is het heel simpel: alcohol of niet, maakt niks uit voor mijn vetpercentage. Daarentegen als ik stop met zuivel eten lijkt het ineens alsof ik 2 procent vet minder heb. Ach ja, iedereen zal zo wel zijn ding hebben.

Comment

• zuivel geeft je ook een dikkere huid waardoor je er wat voller uit kan komen te zien.
        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

• Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
            [Motivated mode on]
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Comment

Inderdaad, het leven bestaat niet alleen uit squats, deadlifts, rijst en kipfilet!
                de beste opmerking die wordt gepost, sinds ik actief ben hier op het forum. waar zit die karma knop!

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                  did not read lol!
                  Last edited by BuffAlo; 16-08-2011, 17:50. Reason: gif dont work :(

Comment

Inderdaad, het leven bestaat niet alleen uit squats, deadlifts, rijst en kipfilet!
                    Je vergeet BP
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by BuffAlo View Post
                      did not read lol!
                      tl;dr

Comment

• wtf.. kom net terug van vakantie, lees ik overal dat Zyzz dood is. Ik dacht eerst, dit is een troll, maar het is gewoon echt waar.. wtf

ik ken die hele gozer niet, maar het blijft gewoon klote. 22 jaar, damn ik ben zelf ook 22. Heeft trouwens zijn hartfalen niks te maken met zijn roids gebruik??

RIP ZyZz
                        Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                          wtf.. kom net terug van vakantie, lees ik overal dat Zyzz dood is. Ik dacht eerst, dit is een troll, maar het is gewoon echt waar.. wtf

ik ken die hele gozer niet, maar het blijft gewoon klote. 22 jaar, damn ik ben zelf ook 22. Heeft trouwens zijn hartfalen niks te maken met zijn roids gebruik??

RIP ZyZz
                          wss wel, hij had een zwak hart, als je dan aan de roids zit + sauna wat ook wel vrij belastend is voor het hart, ja dan ben je op voorhand kansloos

Comment

• LOL @ plaatje van Viranelly!
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Originally posted by J_roen View Post
                              wss wel, hij had een zwak hart, als je dan aan de roids zit + sauna wat ook wel vrij belastend is voor het hart, ja dan ben je op voorhand kansloos
                              Mja, hoeft niet perse aan roids te liggen, al zal dat een onderliggende hartafwijking wel kunnen verergeren. Er zijn genoeg sporters die zomaar in elkaar klappen tijdens inspanning en sauna is wel vrij inspannend voor een zwak hart.

http://www.youtube.com/watch?v=I9enx3ax-Vc
                              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                                Mja, hoeft niet perse aan roids te liggen, al zal dat een onderliggende hartafwijking wel kunnen verergeren. Er zijn genoeg sporters die zomaar in elkaar klappen tijdens inspanning en sauna is wel vrij inspannend voor een zwak hart.

http://www.youtube.com/watch?v=I9enx3ax-Vc
                                Fuark, uit het niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X