Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik eet ook geen noten of pinda's in principe als het al erg laat wordt. Ik merk dat er dan teveel vet wordt opgeslagen en het verstoord mijn vetafbraak en groeihormoonaanmaak, althans daar heb ik het gevoel van, slechtere groei en slechter herstel bemerk ik bij mezelf.
Dit voel ik niet. Neem vaak nog een handvol noten. Misschien ligt het per persoon anders. Ik las in het boek van Raplh Moorman dat het je metabolisme op peil houdt. zal er eens mee stoppen voor paar weken en kijken naar resultaat.
thxs.
-Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-
dus als ik na mijn avond eten ga trainen .. zeg maar een uurtje of half 8 tot half 9, en ik neem na trainen een whey shake en om een uur of 10 nog wat kwark. Zou ik dus geeen kh meer na trainen krijgen en dit is dus ook niet erg?
If you do what you always did, you will get what you always got !
dus als ik na mijn avond eten ga trainen .. zeg maar een uurtje of half 8 tot half 9, en ik neem na trainen een whey shake en om een uur of 10 nog wat kwark. Zou ik dus geeen kh meer na trainen krijgen en dit is dus ook niet erg?
Zit ook KH in je kwark en nee meer is niet echt nodig, iig niet als je overdag gewoon genoeg binnen hebt gekregen.
superlage GI, weinig KH, lekker door de kwark, bomvol vezels en vetten die de eiwit/kh opname vertragen
bovendien geven ze een zeer verzadigd gevoel!
Ik neem juist liefst BCAA en of andere amino's voor het slapen gaan voor een GH boost, dus voor betere groei en herstel........en extra GH zorgt voor extra vet afbreken. De ene keer neem ik laat nog whey en de andere keer een eiwitten mix waar ook casseïne in zit, iig als ik geen andere amino's in huis heb.
Ik zie, iig voor mezelf, geen reden voor nachtelijke vetten uit noten.
Je zegt net dat je ze neemt voor tragere afgifte van de eiwitten en voor verzadigd gevoel...en lekker door de kwark.
Ik neem juist liefst BCAA en of andere amino's voor het slapen gaan voor een GH boost, dus voor betere groei en herstel........en extra GH zorgt voor extra vet afbreken. De ene keer neem ik laat nog whey en de andere keer een eiwitten mix waar ook casseïne in zit, iig als ik geen andere amino's in huis heb.
Ik zie, iig voor mezelf, geen reden voor nachtelijke vetten uit noten.
Dus GLUTAMINE ( peptiden ) is ook perfect voor het slapen gaan...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment