Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mensen willen jullie aub niet mijn topic verneuken?

Ga niet te veel off! meld iets topic gerelateerd of ga met je ballen spelen!

Mijn topic, mijn regels!!!

Comment

net een zak borrelnootjes naarbinnen gewerkt XO
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Opgeschoond Verzoek van topicstarter lijkt me duidelijk..
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          Opgeschoond Verzoek van topicstarter lijkt me duidelijk..

Dit is mijn Mod!

Comment

Nou kom ik hoor....

vanavond had ik moeten trainen, maar net als met stomme moppen...ik ging niet
            beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
              Nou kom ik hoor....

vanavond had ik moeten trainen, maar net als met stomme moppen...ik ging niet
              gewoon geen zin?

Comment

Heb een hardnekkige scheenbeen blessure en deze week is er les van jonge fanatiekelingen die me het liefst met zweep voortdrijven.
                Ik denk toch iets meer richting de toekomst en wil graag kunnen blijven sporten. Dus uit lijf behoud ging ik niet
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                  Heb een hardnekkige scheenbeen blessure en deze week is er les van jonge fanatiekelingen die me het liefst met zweep voortdrijven.
                  Ik denk toch iets meer richting de toekomst en wil graag kunnen blijven sporten. Dus uit lijf behoud ging ik niet
                  dat is een goede reden!

Comment

Zaterdag helemaal vol laten lopen met drank, vrouwen...........
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik laat nog steeds stink scheetjes tijdens het trainen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

haha, dat had ik vorige week met legpress. het ging per ongeluk maar het was niet te harden. het leek wel alsof de gym leegliep!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                          mensen willen jullie aub niet mijn topic verneuken?

Ga niet te veel off! meld iets topic gerelateerd of ga met je ballen spelen!

Mijn topic, mijn regels!!!
                          We hebben al een biecht topic over junken.

Dus dan is jouw topic nutteloos. Tenzij je alles mag opbiechten.. dan zijn die posts niet offtopic .

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            We hebben al een biecht topic over junken.

Dus dan is jouw topic nutteloos. Tenzij je alles mag opbiechten.. dan zijn die posts niet offtopic .
                            Lees mijn intro, daarin staat dat alles mag. Maar als men foto's gaat plaatsten van kaalgeschoren stieren kloten of gaat vertellen dat je 17 bent en zak haar krijgt dan zie ik niet in wat dat met het topic te maken heeft.

je moet goed lezen gampje!

Dankzij iguana is het weer wat schoner maar er stonden dingen in die nergens over gingen. als ik dan niet aan de bel trek krijgen we weer een topic die gaat veranderen in een grote off topic shit zooi en die topics hebben we al genoeg.

Maar mijn topic is geen junk topic maar een algemeen biecht topic.

heb je met de carnaval een oud vrouwtje berooft en heb je er spijt van: Biecht!

heb je iets gestolen en heb je er spijt van: Biecht!

heb je moedwillig iets vernield en heb je er spijt van: Biecht!

begin je het patroon te zien van dit topic? Dan mag jij me zeggen wat kale kloten ermee te maken hebben.

Zo en nu gaat deze jongen lekker met zijn vrouwtje naar bed!

Comment

Lees mijn intro, daarin staat dat alles mag. Maar als men foto's gaat plaatsten van kaalgeschoren stieren kloten of gaat vertellen dat je 17 bent en zak haar krijgt dan zie ik niet in wat dat met het topic te maken heeft.

je moet goed lezen gampje!

Dankzij iguana is het weer wat schoner maar er stonden dingen in die nergens over gingen. als ik dan niet aan de bel trek krijgen we weer een topic die gaat veranderen in een grote off topic shit zooi en die topics hebben we al genoeg.

Maar mijn topic is geen junk topic maar een algemeen biecht topic.

heb je met de carnaval een oud vrouwtje berooft en heb je er spijt van: Biecht!

heb je iets gestolen en heb je er spijt van: Biecht!

heb je moedwillig iets vernield en heb je er spijt van: Biecht.

begin je het patroon te zien van dit topic? Dan mag jij me zeggen wat kale kloten ermee te maken hebben.

Die zit Phoenix
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Beau is een hele wilde meid in "schaapskleren"

Ssssst......niet verklappen!

Originally posted by Posseltje View Post

Ik kom echt niet naast jou staan!

Phoenix, dat is aanpakken!
                                Last edited by Beaudien; 07-03-2011, 21:54.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X