Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Marv View Post
    Als levenswerk van 14 jaar keihard eten en minimaal bewegen.
    Terwijl iedereen er een mening over heeft toch doorgaan.
    Discipline om elke dag weer nog meer aan te komen terwijl je lichaam dat niet wil. No stomach-pain No fat-gain!

Vergeet niet dat is ook een vorm van bodybuilden!
    Not to mention the chubby-chasers, als je die vangt in je zwaartekrachtveld, weet je weer direct waarom je het doet.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik denk altijd bij mezelf als ik zo'n dikke langs zie schuifelen "hoe heb je het zo ver kunnen laten komen" en dan schaam ik me bijna omdat ik dat denk." Laat die mensen zijn wie ze willen zijn", denk ik dan.
      Maar dan heb ik het eerste eerder gedacht.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
        Ik denk altijd bij mezelf als ik zo'n dikke langs zie schuifelen "hoe heb je het zo ver kunnen laten komen" en dan schaam ik me bijna omdat ik dat denk." Laat die mensen zijn wie ze willen zijn", denk ik dan.
        Maar dan heb ik het eerste eerder gedacht.
        Mooi verwoord...

Comment

• Ik word de laatste tijd geil van dikke vrouwen, hoe dikker hoe geiler.. liefst nog lelijk ook, stiekem droom ik er van dat ik door een heel leger van ze misbruikt word. Ik heb geen idee hoe dat kan, maar ze zeggen dat je er oud mee kan worden, tenzij 1tje uitglijd over een zeepje en wat ongelukkig op mij terecht komt, maar da's weer een ander verhaal.
          ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
          Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• dik = lelijk dus beetje dubbel wat je zegt

Comment

• Originally posted by robdegekste View Post
              dik = lelijk dus beetje dubbel wat je zegt

ga je nou zijn fetish belachelijk maken jonge ?

Comment

• Originally posted by janjaap2 View Post
                ga je nou zijn fetish belachelijk maken jonge ?
                idd , let him be ! more cushin for the pushin
                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                  Ik word de laatste tijd geil van dikke vrouwen, hoe dikker hoe geiler.. liefst nog lelijk ook, stiekem droom ik er van dat ik door een heel leger van ze misbruikt word. Ik heb geen idee hoe dat kan, maar ze zeggen dat je er oud mee kan worden, tenzij 1tje uitglijd over een zeepje en wat ongelukkig op mij terecht komt, maar da's weer een ander verhaal.
                  Goed verhaal man.

Comment

• Originally posted by bekjam View Post
                    Ik word de laatste tijd geil van dikke vrouwen, hoe dikker hoe geiler.. liefst nog lelijk ook, stiekem droom ik er van dat ik door een heel leger van ze misbruikt word. Ik heb geen idee hoe dat kan, maar ze zeggen dat je er oud mee kan worden, tenzij 1tje uitglijd over een zeepje en wat ongelukkig op mij terecht komt, maar da's weer een ander verhaal.
                    heb jij paddo's gevreten ofwat?

Comment

• Goedemorgen jongens en meisjes, nee ik heb geen paddo's gegeten hoor, ik denk dat het gewoon een periode is in mijn leven waar iedereen wel eens tegen aanloopt.

Dik hoeft echt niet per se lelijk te zijn een maatje meer doe ik immers keer op keer. Best een leuke ervaring hoe je een dikke zeug doggy geeft terwijl je, je handen in die vetkwabben zet en lekker aan het stoten bent. Maar goed zoals ik al zei is het waarschijnlijk gewoon een periode in m'n leven, vroeger viel ik namelijk op vrouwen met een behoorlijke bos haar voor haar druipgrot, daar ben ik nu al weer van af gestapt.
                      ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                      Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

• Ik heb na 8 maandan alcohol vrij te leven terug 1 pint gedronken. Ik was op vakantie in gran canaria, het was warm, er was een HOOTERS bar!! dus de verleiding was te groot.
                        While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

• Originally posted by Saint2D View Post
                          Ik heb na 8 maandan alcohol vrij te leven terug 1 pint gedronken. Ik was op vakantie in gran canaria, het was warm, er was een HOOTERS bar!! dus de verleiding was te groot.
                          meen je dat nou echt ?
                          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Jup..

Comment

• Originally posted by Saint2D View Post
                              Jup..
                              dus je vind het echt erg ?
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Bwah erg... Ik weet nu dat ik me kan inhoude om niet meer te drinken. Had ik vroeger wat last van. Ik ga nu terug niks van alcohol meer drinken tenzij er iets te vieren valt en iedereen drinkt 1 glas champagne ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X