Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beetje overdreven vind je ook niet? Je kan af en toe echt wel junken hoor. Of het goed is ten tweede maar je aderen slippen niet gelijk dicht.

Net echte hamburger gegeten bij burger meester in A'dam. Damn wat lekker, is weer wat anders dan kip of tonijn.

Comment

• Originally posted by robdegekste View Post
      Beetje overdreven vind je ook niet? Je kan af en toe echt wel junken hoor. Of het goed is ten tweede maar je aderen slippen niet gelijk dicht.

Net echte hamburger gegeten bij burger meester in A'dam. Damn wat lekker, is weer wat anders dan kip of tonijn.
      Is natuurlijk ook een beetje aangedikt hoor! maar als je meer van mijn reply's had gelezen dan weet je dat ik dit ook met een korrel zout zeg.

Ik word namelijk vaak uitgemaakt hier op het werk voor gek omdat ik met veel dicipline aan mijn voeding hou en ze niet snappen dat ik nooit meedoe met de Burgershit.

Maar ik junk zelf ook wel eens hoor!

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
        Zeker een dropje uit mama's snoepkast

Comment

• Drop is lekker, helemaal met salmiak
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• lay's chips

vol met onverzadigde vetten!

Comment

Is natuurlijk ook een beetje aangedikt hoor! maar als je meer van mijn reply's had gelezen dan weet je dat ik dit ook met een korrel zout zeg.

Ik word namelijk vaak uitgemaakt hier op het werk voor gek omdat ik met veel dicipline aan mijn voeding hou en ze niet snappen dat ik nooit meedoe met de Burgershit.

Goed bezig! Maar zou je het merken als je eens in de twee weken een burger eet? Heb gister voor het eerst slecht gegeten in drie weken maar het knaagt meer mentaal dam fysiek. Zonde want heb echt hard getraind maar morgen avond weer cardio

Comment

• dat merken valt wel mee hoor, eet ook wel eens een giga zak chips op school, zoveel merk je daar niet van als dat af en toe gebeurt.

Comment

• voor het eerst in 3 weken

ik heb sinds september geen junkfood meer gezien man

Comment

Biecht: Vandaag gaan mijn collega's in de pauze burger king halen. De ene is nog dikker als de andere!
                    Ik sla dit soort shit over vandaag. Toen zeiden ze van, je weet niet wat je mist enz.

Jawel hoor ik weet wel wat ik mis namelijk 'DICHT GESLIPTE ADEREN'

De biecht is dat ik ervan geniet als ik die vetzuchtige beesten zie vreten! Geeft me een kick om fijn aan mijn voedingsschema vast te houden.

heb precies hetzelfde hier op het werk.. Ik biecht eerlijk op heb fobie voor dikke mensen.. ken er niet tegen als zon dikke een vettige burger naar binnen gooit. vind ik zo ranzig.... sorry

Comment

• Originally posted by TheRealNance View Post
                      heb precies hetzelfde hier op het werk.. Ik biecht eerlijk op heb fobie voor dikke mensen.. ken er niet tegen als zon dikke een vettige burger naar binnen gooit. vind ik zo ranzig.... sorry
                      Ja smerig he!

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                        Ja smerig he!

ja sorry schaam me ook soms dat ik da dan denk.. maar snap ook nie da mensen er zo uitzien en da dan ook nog kunnen (die vettige hamburger eten).

Comment

ja sorry schaam me ook soms dat ik da dan denk.. maar snap ook nie da mensen er zo uitzien en da dan ook nog kunnen (die vettige hamburger eten).
                          Zijn toch vaak de leeghoofden die dat zijn en die combinatie is verschrikkelijk.

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                            Zijn toch vaak de leeghoofden die dat zijn en die combinatie is verschrikkelijk.
                            Nou dat wil ik niet beweren....

Comment

Nou dat wil ik niet beweren....
                              maar je denkt het wel?
                              "Straight outta gym"

Comment

Als levenswerk van 14 jaar keihard eten en minimaal bewegen.
                                Terwijl iedereen er een mening over heeft toch doorgaan.
                                Discipline om elke dag weer nog meer aan te komen terwijl je lichaam dat niet wil. No stomach-pain No fat-gain!

Vergeet niet dat is ook een vorm van bodybuilden!
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X