Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gameface View Post
    Uitspraak: 'vremtxan (ging vreemd, is vreemdgegaan) Werkwoord seksueel contact hebben met iemand zonder dat je vaste partner het weet. Synoniem: overspel plegen `Ze gaat vreemd met haar baas.`

Je kan niet zeggen "ik vind" aangezien dit geen mening is.
    Ag het maakt ook niet heel veel uit.
    Tis niet fijn dat het gebeurt.

Succes ermee meid!
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
      Ag het maakt ook niet heel veel uit.
      Tis niet fijn dat het gebeurt.

Succes ermee meid!
      thanks..

Comment

• Originally posted by TheRealNance View Post
        thanks..
        succes nance! Al vind ik zoenen ook vreemdgaan. je doet iets met een ander wat je partner niet zal warderen.

heb je het hem/haar al gezegd?

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
          succes nance! Al vind ik zoenen ook vreemdgaan. je doet iets met een ander wat je partner niet zal warderen.

heb je het hem/haar al gezegd?
          Nee heb het hem niet gezegd.. durf nie ..
          Relatie is zoiezo al niet goed zeg maar, denk niet dat dit een positieve bijdrage is.. Weet het moet het wel zeggen maar is moeilijk..

Comment

• Als je het hem verteld doe je het alleen om jezelf beter te voelen, egoistische actie dus.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Als je het hem verteld doe je het alleen om jezelf beter te voelen, egoistische actie dus.
              Denk het niet. In een relatie moet je gewoon eerlijk zijn! ik denk dat de deuk dieper word als hij er zelf achter komt.

@nance, hoe lang heb je al een relatie?

Comment

Denk het niet. In een relatie moet je gewoon eerlijk zijn! ik denk dat de deuk dieper word als hij er zelf achter komt.

2 jaar .. waarvan laatste half jaar echt moeilijk en kut is... maar ja dus geen excuus voor mijn daad.. En ja weet dat het egoistisch is, Vind het gewoon heel moeilijk..

Comment

Inderdaad in een relatie moet je eerlijk.
                  De deuk is onherstelbaar groot op het moment dat je je partner belazerd.

Nu wil je het tegen je partner zeggen om er maar vanaf te zijn, wat dus betekent dat je jezelf beter wilt voelen, imo egoistisch.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by TheRealNance View Post
                    2 jaar .. waarvan laatste half jaar echt moeilijk en kut is... maar ja dus geen excuus voor mijn daad.. En ja weet dat het egoistisch is, Vind het gewoon heel moeilijk..
                    Maar samen kun je er wel doorheen komen. Nou weet ik natuurlijk jullie bottelnek niet maar ik zou niet zomaar iets weggooien voordat je al het mogelijke hebt geprobeerd. Tenzij het natuurlijk voor jou al geen zin meer heeft dan zou ik er netjes een eind aan maken.

Om erachter te komen of dat zo is moet jij je inbeelden dat je hem niet meer zou hebben en niet meer samen de dingen doet waarbij jij wel gelukkig was. Kan je zonder hem? Ik neem aan dat je niet voor niets op hem verliefd geworden bent. Mocht je dat allemaal terug willen moet je er wat aan doen.

Als je het een naar gevoel vind moet je ervoor gaan en knokken!

Comment

Inderdaad in een relatie moet je eerlijk.

Nu wil je het tegen je partner zeggen om er maar vanaf te zijn, wat dus betekent dat je jezelf beter wilt voelen, imo egoistisch.
                      Nee wil het zeggen omdat ik vind dat een relatie eerlijk en oprecht dient te zijn. En dat ben ik nu dus niet, knaagt aan mij .. Het is dus niet om mezelf beter te voelen.. Gevoel blijft hetzelfde voor mij = dus KUT..of ik het nu vertel of nie.. Heb een fout gemaakt en das klote...
                      Ik heb het alleen ff op forum eruit gegooit omdat ik er wel mee zit.. En jullie mij verder toch nie kennen.

Comment

.
                        Daar ben ik het helemaal mee eens!

Comment

• Nance ik zou het ook vertellen en ook niet omdat ik me dan beter zou voelen ofzo.
                          Ik zou het vertellen omdat zij (in mijn geval) dan misschien wel de moed heb om eerlijk te zijn als ze het van een vriendin ofzo hoort is het gelijk klaar want dan kan ze mij misschien niet meer vertrouwen.
                          Ik weet niet hoe dat bij jou zit. Ik ben je verder natuurlijk helemaal niet.

maar ik wil je verder wel succes wensen een relatie is mooi en fijn als het goed gaat. Als het minder gaat dan is het helemaal niet fijn maar vaak kom je daar wel over heen.
                          Heb paar maanden geleden ook zo'n situatie gehad en wij zijn bij elkaar gebleven gewoon leuke dingen gedaan. avondje uit eten en naar de film enzo gewoon bij elkaar zijn en dan komt dat helemaal goed. Wij zijn weer helemaal in love

Comment

maar ik wil je verder wel succes wensen een relatie is mooi en fijn als het goed gaat. Als het minder gaat dan is het helemaal niet fijn maar vaak kom je daar wel over heen.
                            Heb paar maanden geleden ook zo'n situatie gehad en wij zijn bij elkaar gebleven gewoon leuke dingen gedaan. avondje uit eten en naar de film enzo gewoon bij elkaar zijn en dan komt dat helemaal goed. Wij zijn weer helemaal in love

Heel goed! Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten een paar maanden geleden en gelukkig zijn wij ook uit de diepe kloof weten te klimmen en samen zijn we weer een "ouderwets"team. verliefder dan ooit en samen sterk! inmiddels toch al 9 jaar samen!

Comment

Heel goed! Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten een paar maanden geleden en gelukkig zijn wij ook uit de diepe kloof weten te klimmen en samen zijn we weer een "ouderwets"team. verliefder dan ooit en samen sterk! inmiddels al weer 9 jaar samen!
                              Kom ik aan met mijn 2 jaar

Comment

Kom ik aan met mijn 2 jaar
                                Dat zegt helemaal niets hoor! Het is maar hoe een relatie word ingevuld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X