Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Beeps View Post
    haten ?
    ouwe ?
    aap ?

nou nou nou, tsjonge jonge jonge
    wat is er fout aan? Je haat toch? je bent toch oud? en jij bent toch ook een aap?

jan des bouvrie
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik ben besneden

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Waarom? Biecht eens op!
        Slechte neurologische patronen? Zwak mens?

Ik weet het niet, ik moet hier gewoon snel werk vinden wat ik verveel me op momenten en dat is helaas niet iets waar ik goed mee om kan gaan. (vandaar ook dat ik weer op bodynet actief ben, ik houd van offtopic gezwam! misschien tijd om weer een log te starten..)

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Deze jongens biechten allemaal.. ik zie geen topic vervuiling?
          Ik zie niemand over kale kloten praten?
          Snap je nu mijn punt?
          Dan had je beter moeten opletten! Iguana had de boel al opgeschoond. En daarbij als je bezwaar hebt ga je maar lekker janken bij een mod!

Comment

Originally posted by Beeps View Post
            als je een topic niks vind waarom ga je dan niet fietsen man ?
            Ach beeps, laat die jongetjes maar! Het is maar goed dat we dit soort gastjes hebben want dat zwiept mijn test level weer omhoog.

Het valt me wel altijd op dat de mensen met kritiek nooit of bijna nooit eens iets zinnings posten wat een ander zou kunnen helpen.

Ik zei het toen al en ik zeg het nu ook weer, maar dit board word overgenomen door mensen die niets in de BB wereld te zoeken hebben en daarom maar alles voor de rest gaat verzieken.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

Ik zei het toen al en ik zeg het nu ook weer, maar dit board word overgenomen door mensen die niets in de BB wereld te zoeken hebben en daarom maar alles voor de rest gaat verzieken.

Nee. Want dat moet je dan niet laten gebeuren.
              ik vind het gehalte van "rel" leden eigenlijk minder de laatste tijd, sommige van die treiterkoppen zie je nauwelijks en als je ze ziet, blaten ze een keer en zijn ze weer weg.
              En er zijn een aantal leden bijgekomen die hartstikke leuk zijn en waar je ook nog eens normaal mee om kunt gaan, terwijl een aantal al zinnige en leuke leden er ook nog zijn.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ach beeps, laat die jongetjes maar! Het is maar goed dat we dit soort gastjes hebben want dat zwiept mijn test level weer omhoog.

Het valt me wel altijd op dat de mensen met kritiek nooit of bijna nooit eens iets zinnings posten wat een ander zou kunnen helpen.

Je hebt gelijk, laten we maar naar de voordelen kijken van topic relletjes, ik wordt er ook altijd feller van. Ik snap alleen niet waar het goed voor is. En dan zo'n negatieve houding alsof ze je heel goed kennen en hebben doorgrond ofzo.

beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Ik dronk gistere een liter volle melk ivm met marge.

Comment

Ik dronk zaterdag en zondag enorm veel bier met carnaval. 2 dagen klote zat. 2 dagen slecht gegeten. Gisteren ook slecht gegeten en wat bier gedronken.

CARNAVAL.....

Nou dan de rest van de dagen van de week maar weer strict.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dan had je beter moeten opletten! Iguana had de boel al opgeschoond. En daarbij als je bezwaar hebt ga je maar lekker janken bij een mod!
                      Ik ben niet degene die jankt hoor.. jij vertelt wat je in je topic wel wilt hebben. Die jongens doen dat ook en jij begint te zeiken over dat dat niet mag. Zet het dan in je beginpost jongeman .

[quote=The Phoenix;792820]Titel zegt genoeg denk ik. Mag van alles zijn.
                      [quote]

Mag alles zijn! Dus opbiechten dat je linker bal groter is dan de ander is ook opbiechten. Mee eens of niet?

Comment

Ik heb ook een biecht:

Heb gameface zojuist uit mijn vriendenlijst geflikkerd! was het al langer van plan!
                        Doei Gameface

Comment

Biecht, boete en verzoening

Comment

Discussie even uitvechten via pm jongens
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment