Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga over 2 weken 5 dagen op vakantie. Daarna zal dit een favoriet topic van mij worden
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
      Ik ga over 2 weken 5 dagen op vakantie. Daarna zal dit een favoriet topic van mij worden
      ga je zeker biechten over de 7 buitenechtelijke relaties die je krijgt in de vakantie, zoals dat hoort
      Of gwn over de rotsooi die je daar naar binnen hebt gewerkt...

Comment

heb zaterdag en vandaag veel taart gegeten, en aanstaande zaterdag komt nog een shitload of drank naar binnen.
        want kben vandaag jarig
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
          heb zaterdag en vandaag veel taart gegeten, en aanstaande zaterdag komt nog een shitload of drank naar binnen.
          want kben vandaag jarig

Proficiat kerel! Is een goede reden om te zuipen!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
            Ach beeps, laat die jongetjes maar! Het is maar goed dat we dit soort gastjes hebben want dat zwiept mijn test level weer omhoog.

Het valt me wel altijd op dat de mensen met kritiek nooit of bijna nooit eens iets zinnings posten wat een ander zou kunnen helpen.

Ik zei het toen al en ik zeg het nu ook weer, maar dit board word overgenomen door mensen die niets in de BB wereld te zoeken hebben en daarom maar alles voor de rest gaat verzieken.
            tuurlijk vent, dit topic is zo zinvol namelijk. Vind het beetje bekrompen om met je vinger naar de regels te wijzen in een bullshit topic.

Comment

Ik heb ook een biecht:

Heb gameface zojuist uit mijn vriendenlijst geflikkerd! was het al langer van plan!
              Doei Gameface
              Ahww wat erg.. dat phoenix uit mn vriendelijst is..

Wel jammer.. een discussie en hij voelt zich gelijk persoonlijk aangevallen.

Comment

Nu is het genoeg he mannen!

Topicvervuiling dit
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Mag alles zijn! Dus opbiechten dat je linker bal groter is dan de ander is ook opbiechten. Mee eens of niet?
                  Dat hangt er vanaf of dat de waarheid is of dat het gelul is. Het vermoeden is toch meer dat het gelul is, want je moet wel een lul zijn om dit op een forum op te biechten.

Dit topic lijkt wel op truth or dare vinden jullie niet ?
                  beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by Beeps View Post
                    Dat hangt er vanaf of dat de waarheid is of dat het gelul is. Het vermoeden is toch meer dat het gelul is, want je moet wel een lul zijn om dit op een forum op te biechten.

Dit topic lijkt wel op truth or dare vinden jullie niet ?
                    Originally posted by Beeps View Post
                    Nou kom ik hoor....

vanavond had ik moeten trainen, maar net als met stomme moppen...ik ging niet
                    Wie zegt dat dat van jouw klopt?

Dat die jongen daarvoor uitkomt vind ik al knap.. beetje respect svp. Maar als ik naar de tijd kijk dat je hier op het forum zit heb je niet echt veel respect van je ouders mee gekregen.

Comment

Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden. Het is namelijk niet mijn rechter bal die groter is, maar juist de linker.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Past binnen de regels hoop ik.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        Wie zegt dat dat van jouw klopt?

Dat die jongen daarvoor uitkomt vind ik al knap.. beetje respect svp. Maar als ik naar de tijd kijk dat je hier op het forum zit heb je niet echt veel respect van je ouders mee gekregen.
                        Dat van mij kun je nagaan op de school waar ik train. Ik heb bovendien een scheenbeen blessure ( zowel links als rechts ) die ik al heb vanaf het moment dat ik begon met fitnes. Als ik niet oppas dan wordt het weer een langdurige kwestie en dan moet ik stoppen met trainen. Deze week is mijn gebruikelijke leraar op vakantie. De vervanger is een fanatieke aziaat die politie achtige trainingen geeft. Dat houdt dus in een half uur minimaal rennen en plotselinge bewegingen maken. Funest voor mijn blessure. Omdat ik mijn sparring maatje niet tot last wil zijn en ik voor mezelf zorg, sloeg ik gister dus over.
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Proficiat kerel! Is een goede reden om te zuipen!
                          thnx m8 , dat d8 ik zo
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Biecht: ik houd van The Phoenix

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              haha dat wist ik! ik hou ook van jou grote vriend!

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                niet topic vervuilen.. want houden van is een groot woord en wie zegt dat dat echt zo is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X