Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by The Phoenix View Post
    Dat zegt helemaal niets hoor! Het is maar hoe een relatie word ingevuld.
    Ook waar.
    maar we gaan maar weer OT niet?
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• thanks voor jullie steun.... Zal idd maar even OT gaan..

Comment

• Originally posted by laurann View Post
        Ook waar.
        maar we gaan maar weer OT niet?
        Originally posted by TheRealNance View Post
        thanks voor jullie steun.... Zal idd maar even OT gaan..
        ja laten we dat maar doen maar dankzij nance gaat het topic weer de goede kant uit!

Comment

• Ik biecht even dat ik het net een goed gesprek vond.
          Oja ik biecht nog even iets. Ik zit op stage op bodynet. betaald BNen
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik biecht even dat ik het net een goed gesprek vond.
            Oja ik biecht nog even iets. Ik zit op stage op bodynet. betaald BNen

me too! onder werktijd BNen... hahaha de baas betaald !

Comment

• Originally posted by TheRealNance View Post
              me too! onder werktijd BNen... hahaha de baas betaald !
              check PM.

Comment

Kom ik aan met mijn 2 jaar
                The Phoenix is die mijlpaal ook gepasseerd hoor.

Comment

• Originally posted by gameface View Post

Je kan niet zeggen "ik vind" aangezien dit geen mening is.
                  Natuurlijk wel. Dat is de mening van degene die dat vindt.
                  Ik vind zoenen ook eigenlijk wel vreemdgaan, al zou ik daar nog overheen kunnen stappen.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by TheRealNance View Post
                    Nee wil het zeggen omdat ik vind dat een relatie eerlijk en oprecht dient te zijn. En dat ben ik nu dus niet, knaagt aan mij .. Het is dus niet om mezelf beter te voelen.. Gevoel blijft hetzelfde voor mij = dus KUT..of ik het nu vertel of nie.. Heb een fout gemaakt en das klote...
                    Ik heb het alleen ff op forum eruit gegooit omdat ik er wel mee zit.. En jullie mij verder toch nie kennen.
                    Dit is het laatste wat ik erover zal zeggen.

Minder voor je partner dat hij het later weet als heel bn.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Hmm, ik zit er nog eens even over na te denken onder het nuttigen van mijn bammetjes......
                      Zou ik het vertellen aan mijn partner.....?
                      Ik zou me er heel erg klote over voelen, het zou voor mij (zo goed als zeker) niets betekenen en dus ben ik dan de enige die eronder lijdt.
                      Als ik het hem ga vertellen, is er een heleboel kapot, en is lijdt hij er ook onder, terwijl hij er niet voor gekozen heeft.
                      Dus als ik het hem zou vertellen, zou ik dat doen omdat het mij zou opluchten. Dus ja, misschien is dat wél eigenbelang dus.
                      Ik heb er nooit voor gestaan en ik hoop er nooit voor te staan, ik ben een trouw hondje, altijd al geweest.
                      Dat biecht ik dus bij deze gelijk op.
                      Ik zei toch al dat ik braaf was???
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Same tijdens stage als ik factures moet opstellen ff snel gluren op bodynet. kijken voor nieuwe info/ leuke post
                        -Hormonaal in balans= Lichamelijk & Geestelijk in balans-

Comment

• zoenen met een ander is exit wat mij betrefd...

Comment

• Ik zou zelf nooit vreemdgaan, ik hak nog liever mijn linkerbeenaf.
                            Zou mijn vriendin wel vreemdgaan dan heb ik liever dat ze liegt.
                            Ik haat hart pijn, dan maar een leugentje voor eigen bestwil.

OT. 20 jaar geleden heb ik een keer met een kerel gezoent.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Zou mijn vriendin wel vreemdgaan dan heb ik liever dat ze liegt.
                              Ik haat hart pijn, dan maar een leugentje voor eigen bestwil.
                              Ik haat die pijn ook maar liegen is geen goede fundering voor een relatie. Als ze geen consquenties ondergaat zal het erin sluipen en zal iemand steeds sneller vreemd gaan omdat er geen "straf" aan vastzit.

OT: net iemand uitgescholden voor vetzak en dat was niet de bedoeling. Maar ik kreeg commentaar dat ik met mijn voedingsschema bezig was terwijl de persoon in kwestie een snickers wegvrat!

Comment

• Als je het niet verteld omdat je er zelf beter bij voelt dat je het hem niet aandoet, is het nog steeds voor eigenbelang, dus dat schiet ook niet echt op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X