Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee wil het zeggen omdat ik vind dat een relatie eerlijk en oprecht dient te zijn. En dat ben ik nu dus niet, knaagt aan mij .. Het is dus niet om mezelf beter te voelen.. Gevoel blijft hetzelfde voor mij = dus KUT..of ik het nu vertel of nie.. Heb een fout gemaakt en das klote...
Ik heb het alleen ff op forum eruit gegooit omdat ik er wel mee zit.. En jullie mij verder toch nie kennen.
Dit is het laatste wat ik erover zal zeggen.
Minder voor je partner dat hij het later weet als heel bn.
Ik zou zelf nooit vreemdgaan, ik hak nog liever mijn linkerbeenaf.
Zou mijn vriendin wel vreemdgaan dan heb ik liever dat ze liegt.
Ik haat hart pijn, dan maar een leugentje voor eigen bestwil.
OT. 20 jaar geleden heb ik een keer met een kerel gezoent.
Zou mijn vriendin wel vreemdgaan dan heb ik liever dat ze liegt.
Ik haat hart pijn, dan maar een leugentje voor eigen bestwil.
Ik haat die pijn ook maar liegen is geen goede fundering voor een relatie. Als ze geen consquenties ondergaat zal het erin sluipen en zal iemand steeds sneller vreemd gaan omdat er geen "straf" aan vastzit.
OT: net iemand uitgescholden voor vetzak en dat was niet de bedoeling. Maar ik kreeg commentaar dat ik met mijn voedingsschema bezig was terwijl de persoon in kwestie een snickers wegvrat!
Als je het niet verteld omdat je er zelf beter bij voelt dat je het hem niet aandoet, is het nog steeds voor eigenbelang, dus dat schiet ook niet echt op.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment