Iets op te biechten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik doe vaak om 3 uur powernapje.. nu dus ook weer

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post

je bent tog niet maike uit secret story he?
      Ik was dronken.

Had ik een vrouw geweest die dit had gezegd had het niet erg geweest.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Limit View Post
        der zijn dichterbij nog zat goeie chicks brahh ! hoe meer je traint hoe meer er op je af komen
        Ik train mij helemaal kapot..maar ze komen niet op mij af hoor..

De vrouwen in Dordt zijn ook een soort apart

Ze zeggen dat wat je van ver haalt lekkerder is toch?

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post

"doe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!"
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb al 3 relatie's gehad die allemaal op bijna 100 km afstand woonden..

Dit meisje werkt gewoon ook mega veel en heeft weinig vrije tijd..
            200 km reizen (heen en terug) voor een paar uurtjes is dan niet handig..
            Zij is 10 jaar jonger dan mij en gaat nog op stap met vriendinnen op haar enige vrije dag..
            Tja..dan kan ze niet hier zijn helaas..

Lekkkerrr beziggg jongenn!!!
            Ik ben trots op je brah

Ik heb het 1x met een meisje gedaan die 10 jaar jonger is, doe ik niet nog een keer man.. iets te..

Comment

• strak

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Bij mij is 1x vreemdgaan game over. Kan ze haar biezen pakken. Ook zoenen is vreemd gaan.

Kan ze wat mij betreft beter liegen. Maar goed dat is mijn mening.
                Eens zo gauw ze dat opbiechten of ik erachterkom is het over per direkt, dan beter liegen inderdaad als ze het opbiechten kan ik gewoonweg niet verder en breekt alles in 1 klap..

Over hartpijn hehe afgelopen weekend was het weer zover, het leek zo leuk allemaal Hate it!!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Heb zelf al 8 jaar een relatie en het gaat prima maar mijn vriendin is nu voor 4 maanden op stage in ZA. Ze is nu 5 weken en over 5 weken ga ik naar opzoeken, fucking veel zin in en we zijn allebei (weee) super verliefd! Best goed zo'n lange periode zonder elkaar, je mist elkaar wel heel erg maar je weet nu pas goed wat je mist, SEKSSSSSS en meer haha maar tel de dagen al... nog 35 dagen Gelukkig bestaat er internet/sms/bellen

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    strak
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train mij helemaal kapot..maar ze komen niet op mij af hoor..

Ze zeggen dat wat je van ver haalt lekkerder is toch?
                      klopt xD kheb er ook een x 1tje van ver gehad. was een tijger in bed, had der nagels nog in me rug staan
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        strak
                        je moet ze wel eerst nat maken he..

Comment

• Godver, twee bier/frikandellen, grrrr waarom ga ik ook bij vrienden langs... nu tukken en morgen dan maar cardio

Comment

• Het valt me wel op dat het hier veel over seks gaat.

Ik ben imo een monnik, dus vind ik dit aanstoot gevend.
                            Stelletje overseksde pubers (a)
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                              Het valt me wel op dat het hier veel over seks gaat.

Ik ben imo een monnik, dus vind ik dit aanstoot gevend.
                              Stelletje overseksde pubers (a)
                              Bodybuilding sekte zeker?
                              "Straight outta gym"

Comment

• Biecht: Vandaag gaan mijn collega's in de pauze burger king halen. De ene is nog dikker als de andere!
                                Ik sla dit soort shit over vandaag. Toen zeiden ze van, je weet niet wat je mist enz.

Jawel hoor ik weet wel wat ik mis namelijk 'DICHT GESLIPTE ADEREN'

De biecht is dat ik ervan geniet als ik die vetzuchtige beesten zie vreten! Geeft me een kick om fijn aan mijn voedingsschema vast te houden.
                                Last edited by The Phoenix; 11-03-2011, 12:02.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X