Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe grote lul ik je ook vind, toch gefeliciteerd ouwe.

Heb je ergens een uitgebreid verslag staan van de prep? (ontcarben/recarben/zoutdepleten etc.)
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      Hoe grote lul ik je ook vind, toch gefeliciteerd ouwe.

Heb je ergens een uitgebreid verslag staan van de prep? (ontcarben/recarben/zoutdepleten etc.)

Dankjewel Kevster.
      En jij ook bedankt voor het scherp houden van mij. Jij bent wel 1 van de personen die er voor zorgde dat ik niet zomaar wat deed of schrijf zonder eerst te checken en dankzij o.a. jou ben ik me nog meer gaan verdiepen in veel materie en ben ik veel leuke dingen tegen gekomen.
      Maar goed.
      Jij dan ook binnenkort(volgend jaar oid?) op het podium he, moet kunnen.

Ik heb geen uitgebreid verslag van de prep, sorry.
      De prep is wel zo'n beetje geweest in dezelfde stijl en op dezelfde wijze waarop ik altijd werk.
      Ik zal wel even kijken voor de bijzonderheden en die neerzetten.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Jouw most muscular pose zag er goed en bruut uit marnop..

Het vreet inderdaad energie lijkt mij om op dat podium te staan en alle voorbereidingen..

Je had gelukkig ook de juiste bruining...

Nogmaals mijn complimenten...

Comment

• In dat laatste filmpje vind ik je al veel bruter.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
            Dankjewel Kevster.
            En jij ook bedankt voor het scherp houden van mij. Jij bent wel 1 van de personen die er voor zorgde dat ik niet zomaar wat deed of schrijf zonder eerst te checken en dankzij o.a. jou ben ik me nog meer gaan verdiepen in veel materie en ben ik veel leuke dingen tegen gekomen.
            Maar goed.
            Jij dan ook binnenkort(volgend jaar oid?) op het podium he, moet kunnen.

Ik heb geen uitgebreid verslag van de prep, sorry.
            De prep is wel zo'n beetje geweest in dezelfde stijl en op dezelfde wijze waarop ik altijd werk.
            Ik zal wel even kijken voor de bijzonderheden en die neerzetten.
            Hehe, blij dat mijn gezeik toch nog iets teweeg brengt.

Ben erg nieuwsgierig naar hoe je de laatste week precies ingedeeld hebt qua voeding en training.

Wo knows, misschien wel. Probleem is alleen dat ik bij god niet zou weten waar te beginnen. Aangezien in mijn omgeving echt helemaal niemand met zoiets bezig is, en ik waarschijnlijk nooit op eigen houtje aan een wedstrijd mee zou doen.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Keurig Martin!
              Het laat iedereen maar weer eens zien dat je niet hoeft te accepteren als te vet bent maar dat door hard werken je er ook zo goed als jou uit kunt zien. Petje af hoor!
              www.sportfood.nl

Comment

• Respect! Mooie transformatie.

Dit geef mij een extra motivatie om nog harder te gaan knallen Hopen dat ik over een jaartje of 3 ook podium ready ben. Een geweldige prestatie, iets om trots op te zijn. Al het zweet en tranen dus niet voor niets geweest. Een idool erbij!

Groeten en nog veel succes in de toekomst!!

Comment

• felici

Netjes gedaan maat, vooral als je ziet waar je vandaan niets anders dan respect voor je....

ga zo door in de toekomst maat....

gefeliciteerd.

Comment

• Ik wil wel wat weten hehehe.
                    Wat was/is je KEV verhouding? Je zei hoog in de vetten en proteinen te zitten, dus ik ben benieuwd.
                    Hoe lang ben je?

Comment

• purfect extreem make-over 2011!!!!

@snuff = daar ben ik ook wel benieuwd naar ja
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• we weten alleen dat hij 4+ gr eiwit per 1kg weg vreet :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          we weten alleen dat hij 4+ gr eiwit per 1kg weg vreet :P
                          wojo
                          meer dan 400gram dus!!!! tering
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Martin, gefeliciteerd, ziet er erg goed uit

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              we weten alleen dat hij 4+ gr eiwit per 1kg weg vreet :P
                              Ja, had dat al ergens gelezen.
                              Ben benieuwd naar de verhouding vetten en koolhydraten.

Comment

• gefeliciteerd.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X