Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wow.. die 'voor' foto wat een transformatie! Heel inspirerend hoe je dat in een jaar voor elkaar hebt gekregen. Petje af man! En nog gefeliciteerd met je ereplaats!
    I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

• Originally posted by 1latino View Post
      Martin, wat heb je gebruikt om je vocht af te drijven en extra vet af te dwingen in die tijd?
      Ook mijn vraag inderdaad
      I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

• Originally posted by badjak View Post
        Ook mijn vraag inderdaad
        geen zout toevoegen aan eten alleen rijst met vis eten en veel vochtafdrijvende groentes eten.
        laag in koolydraten(houd ook vocht vast en rijst veel minder dan andere carbs bronnen) hoog in eiwit(meer als 4 gram per kilo lichaamsgewicht.) en hoog in vetten.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
          geen zout toevoegen aan eten alleen rijst met vis eten en veel vochtafdrijvende groentes eten.
          laag in koolydraten(houd ook vocht vast en rijst veel minder dan andere carbs bronnen) hoog in eiwit(meer als 4 gram per kilo lichaamsgewicht.) en hoog in vetten.
          En nog wat meer he

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post

Jij hebt goed opgelet !

dus iedereen die droog wil worden en vocht kwijtraken dit is het hele geheim dus.
            btw, je moet ook ruim water drinken, begin maar met minimaal 4 tot 6 liter water per dag als je wil drogen.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Sinds ik mijn carbs alleen 's ochtends en rond de training eet moet ik veel vaker naar de wc lol.

Comment

• Ik nuttige me carbs gwn na loop van de training toe en na me training niet meer. Whey voor insuline piek met schepje maiz. Liefst had ik een proteine mix voor slape gaan maar helaas krijg ik er acne van. Welcome back martin, leuke log btw

Comment

• Na een training moet ik echt eten hoor

van alleen een shake word ik niet vrolijk iig.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                    Jij hebt goed opgelet !

dus iedereen die droog wil worden en vocht kwijtraken dit is het hele geheim dus.
                    btw, je moet ook ruim water drinken, begin maar met minimaal 4 tot 6 liter water per dag als je wil drogen.
                    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is terug! Het gaat trouwens heel goed bij mij, met name dankzij jou! Heb er vertrouwen in dat ik ooit nog die 14% vet ga aantikken. Nogmaals bedankt man

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                      Na een training moet ik echt eten hoor

van alleen een shake word ik niet vrolijk iig.
                      Ik ook.
                      Ik rammel bijna van mijn fiets op weg naar huis.........
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Slechte fiets dan....

Comment

• Originally posted by BlondSound View Post
                          Slechte fiets dan....

Lolbroek!
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                            Ik ook.
                            Ik rammel bijna van mijn fiets op weg naar huis.........

Je moet ook genoeg eten lieve schat en je banden oppompen.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                              Je moet ook genoeg eten lieve schat en je banden oppompen.

Heb een sterke man nodig om dat voor mij te doen.......*knippert met wimpertjes*

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Heb een sterke man nodig om dat voor mij te doen.......*knippert met wimpertjes*

Kom maar hoor schat, ik pomp wel ff.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X