Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit is toevallig een PL-er met een goed fysiek, omdat hij in een bepaalde gewichtsklasse wil vallen. Maar als je de gemiddelde PL-er bekijkt op Youtube bijv. dan zijn dat idd lopende vaten frituurvet.
Ik heb echt respect voor iemand als Jay Fry. Naast sterk zijn ook nog moeite doen om je BW laag te houden, in plaats van een dikke hangpens om die ROM nog 3 cm kleiner te maken.
Eh, ik denk niet dat het Revius zijn bedoeling was dat je hier echt serieus op in ging
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Als je al geen arch kan maken bij bench omdat het voelt alsof je je tussenwervelschijven naar de kloten helpt, dan zou ik ook maar niet gaan squatten of deadliften, dan pas zal je je rug naar de klote helpen.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Dit is toevallig een PL-er met een goed fysiek, omdat hij in een bepaalde gewichtsklasse wil vallen. Maar als je de gemiddelde PL-er bekijkt op Youtube bijv. dan zijn dat idd lopende vaten frituurvet.
Ik heb echt respect voor iemand als Jay Fry. Naast sterk zijn ook nog moeite doen om je BW laag te houden, in plaats van een dikke hangpens om die ROM nog 3 cm kleiner te maken.
Ik heb hier totaal niks mee Milestone, echt totaal niks.
Vind het een hoop BS allemaal. En dat gezien vanuit mijn sport en beleving dan he.
Heb een klein stukje gekeken......zag alleen maar setjes van 3 met een relatief laag gewicht.....heb ik niks mee.
Zag wel zo gauw even een paar fragmenten waar de gripbreedte me opviel, hij pakte daar opmerkelijk smal voor een powerlifter.
Terug naar de arch, Hij doet allerlei oefeningen om de arch te verbeteren.......hmmm
zoiets als hier gebeurt? Leuk voor turnen, maar niet nodig voor bodybuilding.
Dit is waarom wij steeds botsen. Je houdt zo hard vast aan iets zo bekrompen en je doet niet eens de moeite om op het uberhaubt te proberen te snappen terwijl je je mening er maar in blijft rammen. Als je nou even je brovado aan de kant legt, 4 a4tjes tekst leest, je mening bijstelt en daarna beaamd wat 90% van de mensen in dit topic probeert te zeggen dan bereik je toch veel meer? Maarja, het is weer my way or the highway, as always.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
vandaag weer ff gebenchd. voeten op de grond gehouden. lichte boog. echter het principe van de bb onder de tepels laten zatten is aardig lastig. denk te maken dat dan de triceps een grotere rol gaan spelen? of sla k nu de plank mis?. merkte wel dat met de boog in de rug de rom anders werd,weet neit precies hoe te omschrijven maar merkte het met de schouderbladen.
vandaag weer ff gebenchd. voeten op de grond gehouden. lichte boog. echter het principe van de bb onder de tepels laten zatten is aardig lastig. denk te maken dat dan de triceps een grotere rol gaan spelen? of sla k nu de plank mis?. merkte wel dat met de boog in de rug de rom anders werd,weet neit precies hoe te omschrijven maar merkte het met de schouderbladen.
Als je met lichte arch drukt, en de bb op de onderkant borst laat zakken worden inderdaad de triceps belangrijker dan de borst. Dit is in eerste instantie zo, omdat je deze manier van banken niet gewend bent. Daarna zul je zoals Kevster al zei meer borst aanspreken omdat je decliner ligt en je schouders alleen een wat meer stabiliserende rol spelen in vergelijking met bodybuilding benchpress.
als je triceps en schouders voelt komt het omdat die gewoon achterlopen op de borst. Pas als je zwakste spiergroepen in de beweging zijn bijgetrokken zul je pas echt profijt van bankdrukken hebben. Zelfs je biceps zullen er nog van gaan groeien. Zolang de spiergroepen achterlopen op de borst zul je inderdaad je borst niet voldoende trainen. Overstappen naar dumbell presses of andere vage bench technieken is NIET de oplossing. Je ontwijkt dan alleen maar het probleem, je zwaktes en zal dus nooit fatsoenlijke groei ervaren.
als je triceps en schouders voelt komt het omdat die gewoon achterlopen op de borst. Pas als je zwakste spiergroepen in de beweging zijn bijgetrokken zul je pas echt profijt van bankdrukken hebben. Zelfs je biceps zullen er nog van gaan groeien. Zolang de spiergroepen achterlopen op de borst zul je inderdaad je borst niet voldoende trainen. Overstappen naar dumbell presses of andere vage bench technieken is NIET de oplossing. Je ontwijkt dan alleen maar het probleem, je zwaktes en zal dus nooit fatsoenlijke groei ervaren.
oke, nouja ik zal is wat vaker proberen naaronder de tepel te laten zakken de barbell. mss dat me armen dan ook eens fatsoenlijk gaan groeien ^^ laat hem nu gewoon net boven de tepel zakken, borst gaat voor de rest prima kwa groei.. puur techniek ging het me om
Ben het hier niet geheel met fallus eens. Db presses zijn imo superieur aan de standaard bench, omdat je met de bb de stretch niet krijgt tenzij je je handen heel dicht op ekaar zet waarmee je triceps eerder het zwakke punt worden, en je dan alsnog niet zoveel kunt stretchen als met db's. Stretch op het eind van elke beweging is wat mij betreft erg zinnig, gezien een groot deel van de blessures zeer vermijdbare stramheid is. Verder heb ik niks tegen op de bench, maar wat db werk is zeker niet onzinnig.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ben het hier niet geheel met fallus eens. Db presses zijn imo superieur aan de standaard bench, omdat je met de bb de stretch niet krijgt tenzij je je handen heel dicht op ekaar zet waarmee je triceps eerder het zwakke punt worden, en je dan alsnog niet zoveel kunt stretchen als met db's. Stretch op het eind van elke beweging is wat mij betreft erg zinnig, gezien een groot deel van de blessures zeer vermijdbare stramheid is. Verder heb ik niks tegen op de bench, maar wat db werk is zeker niet onzinnig.
Ik denk dat wat hij bedoelt is dat je het probleem niet oplost door bankdrukken maar over te slaan ten faveure van een andere oefening, in plaats van de bankdruktechniek bij te schaven en het bij de kern aan te pakken.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment