op de geluiden na die hij maakt tijdens het uitdrukken waar ik nogal om moest lachen, is het inderdaad een goed filmpje met duidelijke uitleg. Eigenlijk zei jij het al in je uitleg maar wel handig als je het ook ff visueel uitgelegd krijgt.
zwakke punten? En hoe pak jij die aan dan?
Collapse
X
-
Benchpressen met flinke arch om je achterliggende borst bij te trekken.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
WHAHAHAHAHAHA WAT EEN IMBECIEL
Zo bijdehand stoer gaan liggen en dan falen op zo'n manier........Gaat werkelijk nergens over dit soort dingen.
Pak dan gewoon een decline bankje als je decline wil drukken. En dan heeft ze nog een pakkie aan ook voor minimaal 20kilo extra kracht.
Tsjonge jonge wat een faal..........1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Haha, dat is geen archen maar dat is jezelf dubbel vouwen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by marnop View PostTopic titel zegt genoeg, heb jij zwakke punten en hoe ga je die aanpakken?
Wat ik wel altijd zie is dat mensen te lang ergens op vast blijven steken, borst = banken!Dat blijven ze in de eeuwigheid volhouden, soms overgaan op pre exhaust, of met dumbells kan al een verschil maken.
Beginnen met flyes en dan pas gaan pressen, hoge reps met lage reps afwisselen, maar hoe je het ook wend of keert het gaat om de intensiteit, met welke soort training je ook doet je moet er 100% voor gaan.
Alles is gericht op de te trainen spier, het is niet zomaar wat op en neer bewegen, de muscle mind connectie is enorm belangrijk."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by marnop View PostWHAHAHAHAHAHA WAT EEN IMBECIEL
Zo bijdehand stoer gaan liggen en dan falen op zo'n manier........Gaat werkelijk nergens over dit soort dingen.
Pak dan gewoon een decline bankje als je decline wil drukken. En dan heeft ze nog een pakkie aan ook voor minimaal 20kilo extra kracht.
Tsjonge jonge wat een faal..........Groeten
Comment
-
Mijn zwakke punt is mijn borst.
Wat ik fout doe?
Geen idee..
Ik arch, ik probeer geen nadruk te leggen op me schouders, bij het benchpressen .
Ik heb niemand die er een mening over heeft als ze spotten voor mij.
Maarja, ik zit ook bij de fit4free...
Hoe ik dit ga oplossen?
Geen idee...
All hope is lostYou can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by Joshua90 View PostMijn zwakke punt is mijn borst.
Wat ik fout doe?
Geen idee..
Ik arch, ik probeer geen nadruk te leggen op me schouders, bij het benchpressen .
Ik heb niemand die er een mening over heeft als ze spotten voor mij.
Maarja, ik zit ook bij de fit4free...
Hoe ik dit ga oplossen?
Geen idee...
All hope is lost
Comment
-
Waarschuwing voor de heren: dit wordt echt vrouwengezeur,.
Ik ben best tevreden met hoe m'n lichaam er tegenwoordig door bodybuilding uitziet (ik ben nog lang niet waar ik zijn wil, maar het proces is de uitdaging), maar m'n achterwerk blijft achter en bestempel ik als mijn zwakke plek. Hij moet OMHOOG!!! Ik doe een driedagensplit dus eens per week sloop ik m'n ass zo veel mogelijk met squats, lunges, one legged legpresses en de abductor. Dat werkt in die zin geweldig dat ik daarna 3 dagen lang als een invalide de trappen naar m'n werk op kruip en strompel van de spierpijn.
Volgens Emilio75 ziet de boel er al veel beter uit dan een jaar geleden, ik vermoed dat het voor het oog nog verder zal verbeteren als we over een poosje gaan cutten.
Maar goed, ik vermoed dat dit gewoon altijd m'n zwakke plek zal blijven, hoe hard ik ook train en zal cutten. Voor de rest heb ik niet veel te klagen hoor.No pain, no gain!!
Comment
-
Je kont valt best mee hoor, Sam.
Mijn zwakke plek is mijn smalle bouw waardoor ik het gevoel heb dat ik kan trainen wat ik wil maar toch niet zal bereiken wat ik graag wil."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
2 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -