Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Die simpele zieltjes hou je altijd, die lopen overal, dan kan je net zo goed jezelf op de zuidpool nestelen.....al wil je ook geen hitsige ijsbeer achter je aan hebben.
    Ik heb anders nooit last gehad van geile bodybuilders hier op het forum toen ik foto's postte. Maargoed, ik wacht patricia's antwoord eens af. Verder heeft het toch geen zin om op de zaken vooruit te lopen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Beetje vooruit lopen is juist goed, het is juist leuk als mensen al aangeven mee te willen doen, als er dan veel animo is weet je waar je aan toe bent, anders krijg je dat mensen gaan afwachten.
      Maar goed dat is mijn ervaring, wie weet zit ik er nu wel naast he

Ja uhhhhh....misschien zag je er niet zo denderend uit, dat kan ook?Of je had de verkeerde boxershort aan, knappen mensen soms ook op af :P
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ja uhhhhh....misschien zag je er niet zo denderend uit, dat kan ook?Of je had de verkeerde boxershort aan, knappen mensen soms ook op af :P
        Anders gezegd: ga naar de foto sectie, en zoek de verschillen in de reacties tussen die van mannen, en vrouwen.
        Van mezelf was gewoon een grapje trouwens. :')

Comment

• Ik ken de reacties, maar dat soort lui moet je gelijk een waarschuwing geven, sexistische opmerkingen kunnen dan niet, vind ik dan hoor.
          Je mag best zeggen dat iemand een goed lijf heeft, maar als woorden als "neukbaar" en "paalbaar" voorbij komen dan moet die gene een waarschuwing krijgen, want zoiets kan niet.
          Er zijn regels en die moeten dan duidelijk zijn, lijkt me toch niet zo moeilijk

Comment

Helemaal mee eens.

Comment

• Zowiezo ben ik er dit jaar bij! En hopelijk beter dan ooit en zal ik de big boys ff een poepie laten ruiken

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                Zowiezo ben ik er dit jaar bij! En hopelijk beter dan ooit en zal ik de big boys ff een poepie laten ruiken
                TOP!!!!

Gaat vast lukken met jou mentaliteit en hulp van Marnop...

Ik zal flink aan het werk moeten...nog zo'n 3 maanden bulken en dan eens wat droger gaan worden..

Comment

Zowiezo ben ik er dit jaar bij! En hopelijk beter dan ooit en zal ik de big boys ff een poepie laten ruiken
                  Wat zijn je stats op dit moment?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Je moet het zo zien, iemand sticht een vuurtje in het bos, bos brandt af.
                    Ja zeggen ze dan, komt door het vuur.
                    FOUT!
                    Komt door degene die het vuurtje stichtte.
                    In de meeste gevallen hier op BN ben ik het vuurtje!
                    Wat leuk dat je als klein ventje alle macht over zo'n 115KG reus hebt.
                    Je kan zijn complete gedrag bepalen. Steek de oude boom aan en hij brand compleet af. Met andere woorden; Op mijn commando word jij kwaad. Hey Snuff ben je wel een beetje hufterproof in deze kuttijd van internet en anonieme lafbekjes die jou willen slopen?

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Ik ken de reacties, maar dat soort lui moet je gelijk een waarschuwing geven, sexistische opmerkingen kunnen dan niet, vind ik dan hoor.
                    Je mag best zeggen dat iemand een goed lijf heeft, maar als woorden als "neukbaar" en "paalbaar" voorbij komen dan moet die gene een waarschuwing krijgen, want zoiets kan niet.
                    Jezus doe niet zo preuts man, als een meisje zegt dat je neukbaar bent dan haal je een moderator erbij? in wat voor wereld leven we?!
                    Ssssmoking

Comment

• Originally posted by Marv View Post
                      Jezus doe niet zo preuts man, als een meisje zegt dat je neukbaar bent dan haal je een moderator erbij? in wat voor wereld leven we?!
                      Als een meisje dat zegt?Tsja heb ik vaak genoeg gehoord, het wend, maar vind haar dan gewoon een sloerie, ik als Jezus zijnde vind dat goedkoop.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                        TOP!!!!

Gaat vast lukken met jou mentaliteit en hulp van Marnop...

Ik zal flink aan het werk moeten...nog zo'n 3 maanden bulken en dan eens wat droger gaan worden..
                        ja hoop dat ik een x goed massa kan pakken. Want heb het zo vaak geprobeerd nu en altijd word ik vetter. dus dat is jammer. Maarja

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Wat zijn je stats op dit moment?
                        Niet heel bijzonder ofso. 75 kg bij 13% ong en ik ben 1.75 lang/kort.

Maar hoop dat ik met symetrie en progessie kan winnen. Mentaliteit en motivatie heb ik 100%

Comment

Niet heel bijzonder ofso. 75 kg bij 13% ong en ik ben 1.75 lang/kort.

Maar hoop dat ik met symetrie en progessie kan winnen. Mentaliteit en motivatie heb ik 100%
                          Oh oke, dat is best een heel hoog vet% met dat gewicht, dan kom je ruim onder de 70 uit.

Comment

Patricia heeft aan gegeven mee te doen, dus hopelijk zijn er meer dames die het leuk vinden om mee te doen
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Oh oke, dat is best een heel hoog vet% met dat gewicht, dan kom je ruim onder de 70 uit.
                              Ja klopt maar zijn zat ''beginner'' builders die er dan ook al goed uitzien.welliswaar niet zo groot. Maar komt goed hoop ik iedergeval man.

en ik kwam van echt heel ver iegenlijk

Comment

• Gewoon goed je doelen duidelijk maken, en dan stapje voor stapje er naartoe werken, 1 principe hanteren en je niet teveel gek laten maken op de fora door al die mega talenten en Hany Rambods
                                Als je van ver komt dan weet je ook dat je het aan kan om nog verder te komen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X