Originally posted by Robbie1970
View Post
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
-
Beetje vooruit lopen is juist goed, het is juist leuk als mensen al aangeven mee te willen doen, als er dan veel animo is weet je waar je aan toe bent, anders krijg je dat mensen gaan afwachten.
Maar goed dat is mijn ervaring, wie weet zit ik er nu wel naast he
Ja uhhhhh....misschien zag je er niet zo denderend uit, dat kan ook?Of je had de verkeerde boxershort aan, knappen mensen soms ook op af :P"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJa uhhhhh....misschien zag je er niet zo denderend uit, dat kan ook?Of je had de verkeerde boxershort aan, knappen mensen soms ook op af :P
Van mezelf was gewoon een grapje trouwens. :')Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ik ken de reacties, maar dat soort lui moet je gelijk een waarschuwing geven, sexistische opmerkingen kunnen dan niet, vind ik dan hoor.
Je mag best zeggen dat iemand een goed lijf heeft, maar als woorden als "neukbaar" en "paalbaar" voorbij komen dan moet die gene een waarschuwing krijgen, want zoiets kan niet.
Er zijn regels en die moeten dan duidelijk zijn, lijkt me toch niet zo moeilijk"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostZowiezo ben ik er dit jaar bij! En hopelijk beter dan ooit en zal ik de big boys ff een poepie laten ruiken
Gaat vast lukken met jou mentaliteit en hulp van Marnop...
Ik zal flink aan het werk moeten...nog zo'n 3 maanden bulken en dan eens wat droger gaan worden..
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe moet het zo zien, iemand sticht een vuurtje in het bos, bos brandt af.
Ja zeggen ze dan, komt door het vuur.
FOUT!
Komt door degene die het vuurtje stichtte.
In de meeste gevallen hier op BN ben ik het vuurtje!
Je kan zijn complete gedrag bepalen. Steek de oude boom aan en hij brand compleet af. Met andere woorden; Op mijn commando word jij kwaad. Hey Snuff ben je wel een beetje hufterproof in deze kuttijd van internet en anonieme lafbekjes die jou willen slopen?
Originally posted by Robbie1970 View PostIk ken de reacties, maar dat soort lui moet je gelijk een waarschuwing geven, sexistische opmerkingen kunnen dan niet, vind ik dan hoor.
Je mag best zeggen dat iemand een goed lijf heeft, maar als woorden als "neukbaar" en "paalbaar" voorbij komen dan moet die gene een waarschuwing krijgen, want zoiets kan niet.
Er zijn regels en die moeten dan duidelijk zijn, lijkt me toch niet zo moeilijkSsssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostJezus doe niet zo preuts man, als een meisje zegt dat je neukbaar bent dan haal je een moderator erbij? in wat voor wereld leven we?!"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostTOP!!!!
Gaat vast lukken met jou mentaliteit en hulp van Marnop...
Ik zal flink aan het werk moeten...nog zo'n 3 maanden bulken en dan eens wat droger gaan worden..
Originally posted by Robbie1970 View PostWat zijn je stats op dit moment?
Maar hoop dat ik met symetrie en progessie kan winnen. Mentaliteit en motivatie heb ik 100%
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNiet heel bijzonder ofso. 75 kg bij 13% ong en ik ben 1.75 lang/kort.
Maar hoop dat ik met symetrie en progessie kan winnen. Mentaliteit en motivatie heb ik 100%"You are what you eat..."
Comment
-
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOh oke, dat is best een heel hoog vet% met dat gewicht, dan kom je ruim onder de 70 uit.
en ik kwam van echt heel ver iegenlijk
Comment
-
Gewoon goed je doelen duidelijk maken, en dan stapje voor stapje er naartoe werken, 1 principe hanteren en je niet teveel gek laten maken op de fora door al die mega talenten en Hany Rambods
Als je van ver komt dan weet je ook dat je het aan kan om nog verder te komen"You are what you eat..."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment