Originally posted by Robbie1970
View Post
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostIk geloof het toch pas als ze het zelf zegt.
Maargoed, bij deze is het dan bevestigd.
En ik hoop ook dat ze weet waar ze aan begint, want volgens mij zijn er hier op het forum toch een redelijk aantal simpele zielen die op haar gaan geilen en pbtjes gaan versturen in de hoop de eerder genoemde ridder op het witte paard te worden.
Ik ga er vanuit dat het modder-eter team er ook gewoon netjes mee omgaat. In Gen en Iguana heb ik in ieder geval alle vertrouwen.
Zo niet, dan zie ik het dan wel weer, en zijn er genoeg andere vermakelijke opties te verzinnen
Maare, met een instelling dat het niets voor vrouwen is, ben ik straks de enige die meedoet. Ik weet niet hoe het met jou zit Sean, maar ik zou dat wel jammer vinden
Comment
-
Rob is niet iemand die zoiets gaat verzinnen hoor
Originally posted by Patricia86 View PostMaare, met een instelling dat het niets voor vrouwen is, ben ik straks de enige die meedoet. Ik weet niet hoe het met jou zit Sean, maar ik zou dat wel jammer vinden
Maargoed, zoals jullie al aangaven, je moet een beetje vertrouwen hebben in het MT.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostTsja, voor mij is ie iemand die net lid is geworden. Dan weet ik nog niet hoe serieus hij is. Maar als jij het zegt, geloof ik het wel.
En van het weekend hebben we nog gezellig getraint....naja gezellig......"we"??Patricia heeft getraint, ik keek alleen hoe zij moest zwoegen"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Hmm, persoonlijk blijf ik het niks vinden. Het is een beetje alsof je peper en zout vergelijkt. Als er veel animo voor is dan is het misschien toch handig om man en vrouw te splitsen, ondanks dat er dan maar een klein vrouwelijke competitie is.
Als het alleen Patricia is dan moeten we gewoon het vote systeem aanpassen vaneen tot drie, naar vier mogelijkheden om op een persoon een vote uit te brengen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment