Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Gewoon goed je doelen duidelijk maken, en dan stapje voor stapje er naartoe werken, 1 principe hanteren en je niet teveel gek laten maken op de fora door al die mega talenten en Hany Rambods
    Als je van ver komt dan weet je ook dat je het aan kan om nog verder te komen
    Jup precies en ik train pas 1 jaar serieus eigenlijk met goede voeding en dan nog is het blijve zoeken. Dus heb nu beetje hulp van martin en hopelijk kan ik met is ff pure spiermassa aanzette

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
      Ik geloof het toch pas als ze het zelf zegt.
      Rob is niet iemand die zoiets gaat verzinnen hoor
      Maargoed, bij deze is het dan bevestigd.

En ik hoop ook dat ze weet waar ze aan begint, want volgens mij zijn er hier op het forum toch een redelijk aantal simpele zielen die op haar gaan geilen en pbtjes gaan versturen in de hoop de eerder genoemde ridder op het witte paard te worden.
      Zo erg is het hiero gelukkig niet daarmee. Op DBB kreeg ik gekkere dingen te horen (maar dat was ook alleen maar eventjes toen ik daar net lid was, dus nu ook niet meer!). En aangezien ze daaro ook een contest gehouden hebben, zou het hier ook moeten kunnen.

Ik ga er vanuit dat het modder-eter team er ook gewoon netjes mee omgaat. In Gen en ‎Iguana heb ik in ieder geval alle vertrouwen.
      Zo niet, dan zie ik het dan wel weer, en zijn er genoeg andere vermakelijke opties te verzinnen

Maare, met een instelling dat het niets voor vrouwen is, ben ik straks de enige die meedoet. Ik weet niet hoe het met jou zit Sean, maar ik zou dat wel jammer vinden

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
        Rob is niet iemand die zoiets gaat verzinnen hoor
        Maargoed, bij deze is het dan bevestigd.

Patricia is on a mission
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Patricia is on a mission
          nu wachten op de andere dames..

Comment

• Mss dat ik dit jaar deelneem.
            Alleen moet ik dan wel hopen dat ik nog genoeg gain, aangezien ik in mijn eerste jaar, vorig jaar dus, 20kg bijkwam xp.
            Zou alleen niet cutten, 9/10% zal genoeg moeten zijn xp.

Comment

• Rob is niet iemand die zoiets gaat verzinnen hoor
              Tsja, voor mij is ie iemand die net lid is geworden. Dan weet ik nog niet hoe serieus hij is. Maar als jij het zegt, geloof ik het wel.

Originally posted by Patricia86 View Post
              Maare, met een instelling dat het niets voor vrouwen is, ben ik straks de enige die meedoet. Ik weet niet hoe het met jou zit Sean, maar ik zou dat wel jammer vinden
              Ik zeg niet dat ik ertegen ben, ik twijfelde alleen aan mijn mede BN'er.
              Maargoed, zoals jullie al aangaven, je moet een beetje vertrouwen hebben in het MT.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                Tsja, voor mij is ie iemand die net lid is geworden. Dan weet ik nog niet hoe serieus hij is. Maar als jij het zegt, geloof ik het wel.
                Ik ben al sinds 2006 lid

En van het weekend hebben we nog gezellig getraint....naja gezellig......"we"??Patricia heeft getraint, ik keek alleen hoe zij moest zwoegen

Comment

• Hmm, persoonlijk blijf ik het niks vinden. Het is een beetje alsof je peper en zout vergelijkt. Als er veel animo voor is dan is het misschien toch handig om man en vrouw te splitsen, ondanks dat er dan maar een klein vrouwelijke competitie is.

Als het alleen Patricia is dan moeten we gewoon het vote systeem aanpassen vaneen tot drie, naar vier mogelijkheden om op een persoon een vote uit te brengen.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Ja klopt maar zijn zat ''beginner'' builders die er dan ook al goed uitzien.welliswaar niet zo groot. Maar komt goed hoop ik iedergeval man.

en ik kwam van echt heel ver iegenlijk
                    bedankt man ^^

Comment

• Als er eentje komt dit jaar, ga ik zeker meedoen.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Misschien ga ik ook wel mee doen, anders staat Martin in zijn eentje boven de 100 kilo

Comment

• Gewoon meedoen, hoe meer hoe beter!

Comment

Misschien ga ik ook wel mee doen, anders staat Martin in zijn eentje boven de 100 kilo
                            gain is pain zit ook rond de 100 kilo dacht ik..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                              gain is pain zit ook rond de 100 kilo dacht ik..
                              En snuiff-san.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ja rond de 100 kilo met hoeveel vet%?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X