Originally posted by inferno_0666
View Post
Nooit junkdag erg?
Collapse
X
-
Originally posted by Marv View PostIk dacht dat junken (naast dat het soms lekker is) meer is om je lichaam af en toe te laten schrikken en je metabolisme te boosten.
Ik at vroeger 4 keer per week macdonalds, maar kan nu niet meer tegen de frietjes.
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostVoor je motivatie. het is niet dat je in 1 2 3 vet aan maakt. je moet ook kunnen genieten met je vrienden familie enz. en iedereen geniet van junk. ook al zeggen ze van niet. het is idd misselijk als je het lang niet meer hebt gedaan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Is ook maar net wat je onder junk verstaat. Alles wat (op dat moment) niet in mijn schema staat, zie ik als junk. Dus als kip niet in mijn schema zou staan, zie ik kip net zo goed als junk.
Niemand wordt beter van structureel frituur of andere junk eten, lijkt me. Maar het is internet.. Op internet is voor alles een excuus te vinden. Volgens internet is het ook gezond om over je voeten te plassen (omdat er in anti schimmelvoeten een werkzaamstofje zit wat is afgeleid aan iets wat ook in urine zit). Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is voor mij geen reden om dat te doen.
Als jij je er niet lekker bij voelt, waarom zou je het dan doen?
En bang dat je ziek wordt van dan wel een keer een frietje eten? Zo snel zal dat vast niet gaan. En zo wel; je had er toch geen behoefte aan?
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVolgens internet is het ook gezond om over je voeten te plassen (omdat er in anti schimmelvoeten een werkzaamstofje zit wat is afgeleid aan iets wat ook in urine zit). Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is voor mij geen reden om dat te doen.
?
Een plasje past wel in het topic junkfood, zit erg veel zout in...haha, er zijn veel filmpjes die....laat maar.....kan beter in de XX-zone.
Maar dat antischimmel zijn de zouten en vooral de ammoniak. Dat doodt schimmels en bacteriën. Dat middel bestond al een eeuw voordat er internet bestond hoor.
Bijkomstigheid is dan ook iig dat mensen ook elke dag hun voeten gaan wassen na het overheen plassen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ik heb 1 junkmaal in de week...op zaterdagavond
en dat wil zeggen dat ik uitgebreid lekker kook voormezelf
niet kijk naar hoeveelheden, niks afweeg, gewoon smullen
geen frituur of slechte dingen....daar hou ik gewoon niet van
maar lekker veel kip/biefstuk/vis...lekkere groenten en rijst/pasta/aardappels
niet echt junk dus...maar héééérlijk om niet alles te wegen
en ik heb het nodig...voelt goed....slaap die nacht altijd heerlijk
en vol energie op de mountainbike!
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostVoor je motivatie. het is niet dat je in 1 2 3 vet aan maakt. je moet ook kunnen genieten met je vrienden familie enz. en iedereen geniet van junk. ook al zeggen ze van niet. het is idd misselijk als je het lang niet meer hebt gedaan.
Onzin weer "je moet ook genieten" Dus dat kan alleen met patat en bier?
Ik geniet heel erg van een glas koude melk of verse sinaasappelsap en van vers brood met jonge kaas. Waarom zou ik alleen kunnen genieten van alcohol, patat en snacks of andere rommel?
Ik en een aantal vrienden vinden het fantastisch om samen te trainen en een lekkere shake te pakken na de training, even nazitten en slap ouwehoeren.
Vinden we leuk en gezellig en is gewoon genieten. Komt geen junk of drank aan t pas.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by regenboog1986 View Postik heb 1 junkmaal in de week...op zaterdagavond
en dat wil zeggen dat ik uitgebreid lekker kook voormezelf
niet kijk naar hoeveelheden, niks afweeg, gewoon smullen
geen frituur of slechte dingen....daar hou ik gewoon niet van
maar lekker veel kip/biefstuk/vis...lekkere groenten en rijst/pasta/aardappels
niet echt junk dus...maar héééérlijk om niet alles te wegen
en ik heb het nodig...voelt goed....slaap die nacht altijd heerlijk
en vol energie op de mountainbike!
Kijk zo kan het dus ook, gewoon genieten van normale en goede voeding.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Originally posted by Patricia86 View PostNiemand wordt beter van structureel frituur of andere junk eten, lijkt me. Maar het is internet.. Op internet is voor alles een excuus te vinden. Volgens internet is het ook gezond om over je voeten te plassen (omdat er in anti schimmelvoeten een werkzaamstofje zit wat is afgeleid aan iets wat ook in urine zit). Ik weet niet hoe het met jou zit, maar dat is voor mij geen reden om dat te doen.
Originally posted by Patricia86 View PostEn bang dat je ziek wordt van dan wel een keer een frietje eten? Zo snel zal dat vast niet gaan. En zo wel; je had er toch geen behoefte aan? -
Originally posted by marnop View PostOnzin weer "je moet ook genieten" Dus dat kan alleen met patat en bier?
Ik geniet heel erg van een glas koude melk of verse sinaasappelsap en van vers brood met jonge kaas. Waarom zou ik alleen kunnen genieten van alcohol, patat en snacks of andere rommel?
Ik en een aantal vrienden vinden het fantastisch om samen te trainen en een lekkere shake te pakken na de training, even nazitten en slap ouwehoeren.
Vinden we leuk en gezellig en is gewoon genieten. Komt geen junk of drank aan t pas.
Een goed bord Babi pangang is echt wel genieten!
Comment
-
Verstanding junken zie ik wel nut in, maar ik zie geen nut in een alle-remmen-los junkdag, pizza's, patat, chocola etc etc
Junken met complexe carbs en goeie vetten, zie ik meer nut in.
Maar goed, er zijn er ook genoeg die gewoon alles eten wat los en vast zit en zien er nog steeds goed uit, zou me er niet eens zo druk om maken.
Behalve over dat plassen???Hoe komt ze er weer op......zucht"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ik junk eigenlijk structureel 1x per week. De zondagavond eet ik met de familie mee een bord friet met snacks. Ikzelf vind dat nog kunnen, misschien als ik wat verder kom en ooit op het podium wil gaan staan dat ik dat afschaf maar voor nu nog niet. Die 4 tot 6 biertjes op de zaterdagavond kunnen trouwens ook wel als junk gezien worden. Minder zijn het er vaak, meer vrijwel nooit."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-