Ik stem voor eten bij de KFC na afloop offtopic. 3000 kcal bucket naar binnen werken
"Bodynet" meeting
Collapse
X
-
Heb op zaterdag gestemd (zondag voetbal voor de benen training), Utrecht is voor mij ook niet heel ver dus denk dat ik wel even langs kom als het lukt.
moeten nog even naar de datum kijken maar anders wil ik best met mijn Paarse Ferrari er heen tuffen.
Iemand die ook uit A'dam/A'veen erheen wilt?Calisthenics / Street workout
Comment
-
We hebben denk ik wel echt een concreet plan nodig want als er 15 man binnen lopen wordt het een grote teringzooi waarschijnlijk. :PThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ok. Ik had lege pm van je gehad. Zaterdag trainen in utrecht daarna effe eten ofzo, als ik met drie a vier ben is genoeg.
Nu wordt het al zondag, de eerste wilt al vroeg andere laat, wel eten niet eten, daarom hadden we een datum geprikt en klaar of je gaat mee of niet.
Ga je liever zondag open daar dan een topic voor.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostOk. Ik had lege pm van je gehad. Zaterdag trainen in utrecht daarna effe eten ofzo, als ik met drie a vier ben is genoeg.
Nu wordt het al zondag, de eerste wilt al vroeg andere laat, wel eten niet eten, daarom hadden we een datum geprikt en klaar of je gaat mee of niet.
Ga je liever zondag open daar dan een topic voor.
maar dat was idd de insteek. Dus imo kunnen we het daar beter op houden ook. Wat je zegt, de een wilt dit de ander dat. Dan ga ik ff bellen en dan bespreken we nog een tijd ok? Als je nog wilt tenminste.
Comment
-
Is niet te laat toch. Kunt toch gewoon orginele deal aanhouden. Mss sluit ik ook nog aan zoals ik je in pm had gezegd. Maar beetje take it or leave it. Je bent geen sociale instelling , daarnaast komt de helft die loopt te piepen toch nietBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Dat dus. Als iedereen zondag wilt en ook komt verzet ik de boel weer.
Maar als ik verzet en er komt geen hond zou dik zonde zijn.
Dus ik wil best op zondag maar kom dan ook ipv alleen ja zeggen.
At nex dont worry man...gaat altijd zo in dit soort topics.
Als we maar niet nog meer dagen toevoegen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: