Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ziet er prima uit Iguana db rack is voor mij in elk geval genoeg
Op zondag dan in elk geval, een gym zoeken dus die ook op zondag fatsoenlijke openingstijden heeft (weet niet hoe dat met die gym zit) en misschien even een aparte poll/topic maken met wat mogelijkheden om te eten oid.
Dat dooie tientje zal niemand over miepen neem ik aan., ze hebben een squatrek en zijn open dus lijkt me prima(ik weet btw nog niet of ik zelf kan, kom enkel met ideeën om te helpen).
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Een dag kost 9,99 en hij is 09/16 geopend dus helemaal top. Bij dat all-in
Er zijn ook proeflessen wat hetzelfde is als een dagpas neem ik aan. Ik weet niet of we hier allemaal op kunnen maar in theorie wel. Anders zou het een tientje kosten per man (misschien kunnen we wel korting regelen). Voor mij lijkt het de best bereikbare plek, dichtbij het centrum en zover ik weet is er ook een squatrack.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment