Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mvos komt ook weer even kijken pfff! Wanneer trainen weer? Lang niet gesproken man.
He grote vriend,
Ja, dat is inderdaad al een dikke 5 maanden geleden.
Motivatie is een hele poos zoek geweest,maar die is weer helemaal terug.
Had vanaf eind vorig jaar veel moeite met het vinden van de juiste balans tussen reizen voor werk,gezin en trainen(voeding)
Qua fysiek is alles nog in orde ,want ik heb het wel zoveel mogelijk geprobeerd bij te houden.
Gewicht is 2 kilo naar beneden en er is iets van vet bij.
Geef me 4 weken en alles is weer ok
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
ik heb een verjaardag van mijn schoonmoeder die dag, afhankelijk hoe laat het is lijkt het me leuk om even langs te komen en mee te trainen. hopelijk is het een beetje bereisbaar is met ov vanaf cs utrecht.
kunnen jullie deze skinny ecto ook is int echt zien (na een lange tijd van ziek zijn, niet trainen en slecht eten)
tevens benieuwd wat de gym voor prijs rekent voor een losse entree
ik heb een verjaardag van mijn schoonmoeder die dag, afhankelijk hoe laat het is lijkt het me leuk om even langs te komen en mee te trainen. hopelijk is het een beetje bereisbaar is met ov vanaf cs utrecht.
kunnen jullie deze skinny ecto ook is int echt zien (na een lange tijd van ziek zijn, niet trainen en slecht eten)
tevens benieuwd wat de gym voor prijs rekent voor een losse entree
Ja, dat is inderdaad al een dikke 5 maanden geleden.
Motivatie is een hele poos zoek geweest,maar die is weer helemaal terug.
Had vanaf eind vorig jaar veel moeite met het vinden van de juiste balans tussen reizen voor werk,gezin en trainen(voeding)
Qua fysiek is alles nog in orde ,want ik heb het wel zoveel mogelijk geprobeerd bij te houden.
Gewicht is 2 kilo naar beneden en er is iets van vet bij.
Geef me 4 weken en alles is weer ok
Ok mooi om te horen, met jou komt het altijd wel goed ahah. Die mindset van je is altijd leuk en intensiteit van je trainingen ook.
Wel een kut gesprek gehad, dus financieel is het op dit moment.. nog even klote... even kijken, wil wel graag gaan
Hou me op de hoogte!
Ik dacht dat zo'n dagkaart van kruidvat,blokker of dergelijke rond de 16 eu kosten
Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment