Originally posted by aktito
View Post
"Bodynet" meeting
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Ja sorry kasten (xoxo)
Ik allemaal nette mailtjes sturen maar me reet dat die klerelijers antwoordde vandaar. Ik dacht ook, leuk zo`n dagpas. Maar ik denk niet dat als we met ze 7/10en die gym inkomen met een dagpas dat ze dat ok vinden, vandaar. Naja anders pakt Q ze wel ff aan maar toch.
Q tot de uibus lees zo ff me berichtje aub.
Comment
-
Je kan overal wel deadliften. De vraag is of de ondergrond het houdt
Is het nu trouwens wel zaterdag? Ik dacht dat de meet op zondag 21 april zou zijn aangezien daar 14 stemmen voor zijn en voor zaterdag maar 5BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Tails View PostIk ben nu ook in de war over de datum, wat wordt het nou de 20e of 21e ?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View Postben hem nu ook ff kwijt,maar hoe dan ook we hebben nog geen gym of wel?
@Dexie
Waarom stuur je mails ? Misschien is opbellen of langsgaan is handiger. Een reactie op een mail kan een eeuwigheid duren soms lezen ze het niet eens naar mijn ervaring.
Comment
-
zaterdag zouden we met 3 man gaan en dan wel zien wie er bij kwamen, maar aangezien het zondag drukker gaat worden, althans zo lijkt het verzet ik wederom de boel en wordt het zondag.
ik haal dexie op vanuit alkmaar dus heb nog plek voor 2 maar ga geen kilometers omrijden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: