"Bodynet" meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

50 mensen zeggen dat ze komen
    10 mensen die daadwerkelijk op die dag daar aanwezig zijn
    ;p
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

ik wacht nog op de meet van het noorden.
      utrecht is voor mij echt te ver

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Mvos komt ook weer even kijken pfff! Wanneer trainen weer? Lang niet gesproken man.
        He grote vriend,

Ja, dat is inderdaad al een dikke 5 maanden geleden.
        Motivatie is een hele poos zoek geweest,maar die is weer helemaal terug.

Had vanaf eind vorig jaar veel moeite met het vinden van de juiste balans tussen reizen voor werk,gezin en trainen(voeding)

Qua fysiek is alles nog in orde ,want ik heb het wel zoveel mogelijk geprobeerd bij te houden.
        Gewicht is 2 kilo naar beneden en er is iets van vet bij.

Geef me 4 weken en alles is weer ok
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          50 mensen zeggen dat ze komen
          10 mensen die daadwerkelijk op die dag daar aanwezig zijn
          ;p
          Dit ook ja

Comment

ik heb een verjaardag van mijn schoonmoeder die dag, afhankelijk hoe laat het is lijkt het me leuk om even langs te komen en mee te trainen. hopelijk is het een beetje bereisbaar is met ov vanaf cs utrecht.

kunnen jullie deze skinny ecto ook is int echt zien (na een lange tijd van ziek zijn, niet trainen en slecht eten)

tevens benieuwd wat de gym voor prijs rekent voor een losse entree

Comment

Allemaal op een gratis dagpas naar allinnfitness . Leuk om te horen dat je motivatie weer terug is mvos.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                ik heb een verjaardag van mijn schoonmoeder die dag, afhankelijk hoe laat het is lijkt het me leuk om even langs te komen en mee te trainen. hopelijk is het een beetje bereisbaar is met ov vanaf cs utrecht.

kunnen jullie deze skinny ecto ook is int echt zien (na een lange tijd van ziek zijn, niet trainen en slecht eten)

tevens benieuwd wat de gym voor prijs rekent voor een losse entree
                En een vriendin vergeet je.

Originally posted by Mvos View Post
                He grote vriend,

Ja, dat is inderdaad al een dikke 5 maanden geleden.
                Motivatie is een hele poos zoek geweest,maar die is weer helemaal terug.

Had vanaf eind vorig jaar veel moeite met het vinden van de juiste balans tussen reizen voor werk,gezin en trainen(voeding)

Qua fysiek is alles nog in orde ,want ik heb het wel zoveel mogelijk geprobeerd bij te houden.
                Gewicht is 2 kilo naar beneden en er is iets van vet bij.

Geef me 4 weken en alles is weer ok
                Ok mooi om te horen, met jou komt het altijd wel goed ahah. Die mindset van je is altijd leuk en intensiteit van je trainingen ook.

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                  In principe kan ik wel.

Laat jij even weten of het ook allemaal gaat lukken?
                  Wel een kut gesprek gehad, dus financieel is het op dit moment.. nog even klote... even kijken, wil wel graag gaan
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
                    Wel een kut gesprek gehad, dus financieel is het op dit moment.. nog even klote... even kijken, wil wel graag gaan

Hou me op de hoogte!

Ik dacht dat zo'n dagkaart van kruidvat,blokker of dergelijke rond de 16 eu kosten
                    Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                      Hou me op de hoogte!

Ik dacht dat zo'n dagkaart van kruidvat,blokker of dergelijke rond de 16 eu kosten
                      ja die kosten ook geen flikker, heb alleen andere prioriteiten op dit moment.. zou ook heel graag mijn voeding weer in orde hebben

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                        Ecto's gaan zich zo behoorlijk klein voelen deze training (waaronder ik) als jobr knulletje en gip op komen dagen .
                        Ik ben maar 1.68 hoor

Comment

• ik was graag gekomen, maar moet jammer genoeg werken. al is dat voor jullie misschien wel een opluchting
                          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
                            ik was graag gekomen, maar moet jammer genoeg werken. al is dat voor jullie misschien wel een opluchting
                            Dan gaat het zoiets worden en wil iedereen ineens graag squatten (vooral spotten).

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                              Ik ben maar 1.68 hoor
                              1.68 in breedte

Comment

• Originally posted by flapdrol View Post
                                1.68 in breedte
                                Oooh Cat - Puss in Boots (HD) - YouTube
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X