"Bodynet" meeting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tails View Post
    Dus laat ik alvast vragen, wie gaat een sportschool regelen ?
    Jij toch?
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• In principe tito volgens mij maar hij is er niet, maar volgens mij had die al een gym. Zal wel ff lastig vallen als die online is XD

Comment

• mag ik curls in squatrek
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
          mag ik curls in squatrek
          jij wel, zolang je maar te zwaar curlt!

Comment

• Gold's gym in nieuwegein is eigenlijk de enige echte grote gym die ik ken in omgeving utrecht (met fatsoenlijke gear), 3 zalen geloof ik, waarbij 1 is ingericht voor powerlifting (zoek het even na..).
            Verder komen veel studenten bij Olympos of zoals eerder genoemd de standaard health centres.
            Overigens heb ik nooit aangegeven iets te gaan regelen Dexie Maar ik wil best voor je bellen hoor als je dat niet durft

Comment

• Originally posted by aktito View Post
              Gold's gym in nieuwegein is eigenlijk de enige echte grote gym die ik ken in omgeving utrecht (met fatsoenlijke gear), 3 zalen geloof ik, waarbij 1 is ingericht voor powerlifting (zoek het even na..).
              Verder komen veel studenten bij Olympos of zoals eerder genoemd de standaard health centres.
              Overigens heb ik nooit aangegeven iets te gaan regelen Dexie Maar ik wil best voor je bellen hoor als je dat niet durft
              Dexie durft ook niet

Comment

• Ohh ja lul haha. ik dacht dat je zei van bij Olympus kan wel. Maar we hebben het er wel effe over morgen ok? Ik durf best te bellen hoor

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                  Ohh ja lul haha. ik dacht dat je zei van bij Olympus kan wel. Maar we hebben het er wel effe over morgen ok? Ik durf best te bellen hoor
                  Grote jonge

Comment

• Hoe zit het dan met all inn fitness ?

Comment

• Boeiend mensen ik hoef geen topsportschool doe maar een ghm waar studentes trainen
                      Ik kom voor de fun als ik dan een setje kan squatten maar leuk heb gepraat vind ik het best.

Comment

• Ik moet helaas werken en kan no way eronder uit komen. Jammer, was wel graag gekomen met de rest van mijn Limbolandse bodybuildingcollegae.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Moet 's ochtends werken, dus afhankelijk van hoe laat er getraind wordt.
                          Train hard or go hormone

Comment

• Lees ik nou goed dat zaterdag niet door gaat en 21-4 gaat worden? Moet toevallig half weekend werken dus zondag kan ik wel... Ik hoor het wel

-x-
                            Last edited by frankey; 27-03-2013, 11:38.
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Ik zou ook zeggen dat zondag voor veel mensen beter uitkomt, er zijn velen die werken op zaterdag waaronder ik. De een kan dit wel afzeggen de ander niet.

Comment

• Liever zaterdag,maar zondag is ook geen probleem.
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X