sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gesnopen

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Ik ben ook de held van Dexie en Nocerino
      Zo vol als jij van jezelf bent is gewoon aandoenlijk. Toegegeven: je praat weinig poep.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

nouja mischien heeft deze jongen wel weinig buikvet. maar als jij weinig tot zowat geen buikspieren hebt zul je ze ook nooit zien he. zal ook je buikspieren trainen. zelf als jij thuis je buikspieren traint met sit ups crunches etcetc zul je in enkele weken/maanden resultaat zien (als je vetpercentage daar naar is) en mensen loop niet te zeuren dat sit ups slecht zien. ze zijn miss al wel honderden jaren toegepast en als je ze goed uitvoert is er niks aan de hand

Comment

Originally posted by HDready View Post
          Sticky? steek hem ergens in zou ik zeggen. Vraag was simpel, hoe houden jullie dit gezwoeg zo vol? Blijkbaar alleen met een mixje testo, deca en dbol voor 10 weken of niet? Een beetje pregnyl erachter en schreeuwen dat je bodybuilder bent. Wellicht ben je dat dan ook waar ik tevens respect voor heb en in de toekomst toch naartoe wil werken, zijn deze reactie's niets meer dan loze woorden..
          trenbolone ! Dat vergat je.. maar kun jij ook niet weten he kerel

http://i.imgur.com/3B1Fl4T.jpg

Zijkant. Had ff niemand om fatsoenlijke foto's te maken.

Trouwens heb nog last van bitch tits of het is gewoon vet. Voelt niet aan als een schijfje maar als vet. Laatste keer test is 3 jaar geleden en toen ben ik voortijdig gestopt met kuur en begonnen met nolvadex omdat er een knobbel onder mijn tepel kwam.
          Daarna een faillisement en scheiding achter de rug en trainen was voorbij. Ben nu erg gemotiveerd en zelfs 5 maanden gestopt met roken om er 100% voor te gaan. Aangezien ik een student ben is mijn doel niet om mega groot te worden. Wel zo droog en gespierd mogelijk rond de 90 kg max (zeg ik nu ).
          LOL

Originally posted by mikaildelhij View Post
          nouja mischien heeft deze jongen wel weinig buikvet. maar als jij weinig tot zowat geen buikspieren hebt zul je ze ook nooit zien he. zal ook je buikspieren trainen. zelf als jij thuis je buikspieren traint met sit ups crunches etcetc zul je in enkele weken/maanden resultaat zien (als je vetpercentage daar naar is) en mensen loop niet te zeuren dat sit ups slecht zien. ze zijn miss al wel honderden jaren toegepast en als je ze goed uitvoert is er niks aan de hand

Heb jij die vrouw met snor nou al versierd kerel ??

Comment

Situps zijn geen massabouwers, koop dan een abwheel voor een tientje. En de aarde is ook honderden jaren plat geweest...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Lolwut?
              Last 4 levels of Ms. Pacman - YouTube

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
              Zo vol als jij van jezelf bent is gewoon aandoenlijk. Toegegeven: je praat weinig poep.
              Was obviously een grapje
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik ga gewoon fanatiek verder en zie wel wanneer ze verschijnen. Iets meer eten en trainingsschema opvoeren+foutjes eruithalen.
                2 maanden max, denk ik zelf (al hoop ik eerder )

Als ik over 2 maanden geen blokjes heb, dan ga ik wat hgh op de bazaar aanschaffen

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Kom op heren, hij is wel al 3 maanden bezig he? Dan hoef hij zich geen amateur meer te wanen, zeker niet omdat hij weet wat goed voor hem is en hij ook zn caloriekes telt. Hij heeft ook nog maar n paar centimeter buikvet, die nu niet meer opgeblazen is en veel mooier toont.

En TS, ik zou ook niet luisteren naar hun relaas hoor, wat weten hun er nou van af heej? Die gasten zijn nog lang niet zo ver als jij, en doen er geen klote aan. Ze hebben vast ook niet zoveel sups nodig als jij, omdat ze toch kutmetperen vreten. Lekker volhouden zo hoor, jij komt er nog wel..
                  Nooit luisteren naar mensen die je proberen te helpen of willen bijstaan in de race naar n beter figuur. En de sticky's lezen? Pfffft wat denken ze wel met hun gehamer op dat jij n beginner moest wezen.. whaaaaaaaaahahahahaha.
                  Kampioentjuhh..
                  Whahaha, geweldig dit!
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Never mind.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Ik ben ook de held van Dexie en Nocerino
                      Hé, vergeet mij niet!

Comment

Jij bent vet

Comment

Jij bent vet
                          Wie, ik?? Ben ik vet???
                          Zeg, wil jij een knal???? Ik doe zo mijn best om juist niet vet te worden van alles wat ik moet vreten!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Wie, ik?? Ben ik vet???
                            Zeg, wil jij een knal???? Ik doe zo mijn best om juist niet vet te worden van alles wat ik moet vreten!
                            Vet cool bedoel ik. Dat vreetprobleem heb ik ook hoor, moet +-7% vp kwijtraken

Op de teentjes getrapt hoor

Comment

Heerlijk die reacties zonder voorkennis...

Beautje is obese....

Comment

Ik wil ook graag een sikspek.
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X