Optrekken/pullups.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Close grip vind ik veel fijner voor men polsen, toch wel een 20+ reps, nooit echt getopt.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by optiflex View Post
      Zal ik het dan maar minder wijd doen?
      Dat zeg ik niet,maar misschien interessant voor je om te kijken waarom je ze zo wijd mogelijk doet en of dat nu enig voordeel bied tov bv schouder breedte.Misschien is de grip wel een belangrijker punt mbt lat activatie bij pull ups.Zoek daarbij ook gelijk de reden waarom je pull ups doet ,wat je ermee wil bereiken en waarom ze bv op die plaats in je training zitten en welke oefening daarop volgt en waarom.Uhm,ik zeg weer teveel en ga me weer van de domme houden
      Last edited by Mvos; 25-05-2013, 14:40.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik doe 30 reps met volledige rug activatie met 1 schepje maizena
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

minstens 5 pull ups (wijd), minstens 8 chin ups neutral grip/close grip whatever. bij 85 kilo circa 1.80m. maximum weet ik niet maar zal niet veel meer zijn

Comment

Mijn beste is volgens mij 10xbw+10kg met neutrale grip en ook met reversed grip (chin ups).
            Met pull ups (wijde grip) heb ik volgens mij 10xbw+7,5. Woog toen zelf meen ik rond de 85
            Heb al lang geen echte pull up set meer gedaan die mee telt. Met tension workout van ud2 ben je helemaal kapot en dan lukken 12 neutral grip chin ups nog net en met de power workout van ud2 doe ik er 3x5xbw met 20kg.
            Over 3-4 weken weer UB/LB en dan zal ik eens checken hoeveel ik er kan
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik doe het nu zo . eerste 3sets 6-8 bodyweight +5kg . maar dat ik het voel in mijn lats (niet slingeren als een aap crossfit style)

1set BW

laatste set tot ik fail op bw (ongeveer 6-8 + hang ik mijn knie in een elastiek en doe ik er nog tot failure )
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

als ik net niet deadhang doe (dus 5cm daar vanaf) dan kan ik wijd 20-22 pullups
                egt deadhang ergens tussen de 12 en 16
                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
                  als ik net niet deadhang doe (dus 5cm daar vanaf) dan kan ik wijd 20-22 pullups
                  egt deadhang ergens tussen de 12 en 16
                  En dan nog zo'n fysiek als op je foto?
                  Weer een bewijs dat getallen geen reet voorstellen
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                    Ja want fysieke ontwikkeling en aantal reps op bw-exercises zijn echt zo gerelateerd aan elkaar! Een gemiddelde oly-lifter van 50 kilo haalt hoogstwaarschijnlijk meer reps op de pull-ups dan de helft van de posters in dit topic tezamen.
                    Jeetje ik had van jou wel wat beters verwacht, maar er zal nu waarschijnlijk een neerbuigende rippetoe grap volgen o.i.d.

Comment

heb eens 13 gedaan een tijd terug, denk dat 15 nu wel gaat lukken, maar doe liever met extre gewicht
                      BW=93kg

Comment

Schouderbreedte 6-7
                        ik doe het zelden want krijg erna erge pijn in mijn polsen
                        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                          grappid hoe ik jou steeds neerbuigend zie reageren op posts, al ben je soms de enige
                          ach ja, als het jou kan entertainen ben ik blij daar aan te hebben meegewerkt
                          powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                            Schouderbreedte 6-7
                            ik doe het zelden want krijg erna erge pijn in mijn polsen
                            Hoe komt dat?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              Hoe komt dat?
                              Echt geen idee ... Heb heel erg smalle polsen... Vermoed dat ze de stress niet aankunben ofzo? Lijkt me niet dat het aan techniek kan liggen, is nou niet meteen een complexe oefening me dunkt
                              was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Breed doe altijd vier sets van acht. Tegenwoordig ook aan het verzwaren.
                                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X