Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt me een heerlijk gevoel. Ik vind spierpijn in de rug ook altijd fijn, hopelijk zijn die laatste 3 weken snel voorbij zodat ik hier mee kan beginnen
Kleine verschillen in hand plaatsing / ellebogen / voet positie kan ik veel gevallen een wereld van verschil betekenen.
Dat is ook de reden dat ik binnenkort weer met bv quibus / nocerino ga trainen.
En benen met Talal en Wessle.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik weet niet wat jullie methode is, maar dat punt snap ik zeker wel.
Met zwaaien/spartelen zit ik ook al vlot aan 20-25 pull-ups, maar strak op uitvoering en het zo goed mogelijk focussen op het laten werken v/d lats blijven daar hoogstens 6-8 hh van over. Maar het zal allicht wel nog zwaarder kunnen, dus ben benieuwd hoe je dat doet.
Er is een filmpje van een gozer op youtube die doet er 60 in 60 seconden. Zwaaien zwingen of kippen het ik niet nodig om aan 20+ pullups te komen. Ik focus me bij m'n pullups ook op m'n lats. Maar er kan veel meer bij komen kijken, dan slechts je lats.
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
heel veel mensen doen hun pull-ups fout.. en lopen als een aap te slingeren.. ik doe voor elke rug training 2 tot 4 setjes "deadhang" pull-ups (wide/close) van 8 a 10 reps.. mijn hele rug loopt vol inclusief mijn onderrug.
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
heel veel mensen doen hun pull-ups fout.. en lopen als een aap te slingeren.. ik doe voor elke rug training 2 tot 4 setjes "deadhang" pull-ups (wide/close) van 8 a 10 reps.. mijn hele rug loopt vol inclusief mijn onderrug.
Lees net je pm en je hebt helemaal gelijk.
Ik zou alsik jou was veel meer op het negatieve deel focussen en eventueel 1 1/2 reps toevoegen icm samengeknepen schouderbladen en holle rug.
Probeer ook eens je ellebogen naar voren te kantelen.
Zal ik doorgaan
Ik zou alsik jou was veel meer op het negatieve deel focussen en eventueel 1 1/2 reps toevoegen icm samengeknepen schouderbladen en holle rug.
Probeer ook eens je ellebogen naar voren te kantelen.
Zal ik doorgaan
Negatief pak ik altijd rustig meneer Mvos en dat over de schouderbladen & holle rug.. beter lezen vriend
Haha,ik lees goed maar ik weet zeker dat je schouder bladen wel samengeknepen zijn maar niet naar onderen gekanteld ,want dan zouden je ellebogen naar voren gaan.
Negatief rustig ik nou net wat ik niet zeg
Wanneer was je nou hier
Het is ook gewoon een van de leukste oefeningen. Ook handig als er ooit lava op de grond stroomt en je snel ergens in moet klimmen
zit je net in een hoge boom, verbrand de stam
ik doe nog geen concrete pull ups, ben met een schema bezig waarbij je eerst negatieve chinups dan pull ups doet en langzaam opbouwt naar volledige pullups,
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment