Optrekken/pullups.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij gaf juist een compliment toch?
    omdat hij zelf nog beetje dik is enzo.
    of lees ik het verkeerd?

Anyway, mn rugdag start met

pullups 4 sets 12
    chinups 4 sets 12
    hamerpullups 4 sets van 10

ik weeg 104
    ik doe er nu meer dan ik deed toen ik nog 84kg woog.
    kracht en massa moeten wel in verhouding gainen.
    Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
      Hij gaf juist een compliment toch?
      omdat hij zelf nog beetje dik is enzo.
      of lees ik het verkeerd?

Anyway, mn rugdag start met

pullups 4 sets 12
      chinups 4 sets 12
      hamerpullups 4 sets van 10

ik weeg 104
      ik doe er nu meer dan ik deed toen ik nog 84kg woog.
      kracht en massa moeten wel in verhouding gainen.

Mvos is verre van dik hoor.. check zn log maar eens
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by jjj7797 View Post
        grappid hoe ik jou steeds neerbuigend zie reageren op posts, al ben je soms de enige
        ach ja, als het jou kan entertainen ben ik blij daar aan te hebben meegewerkt
        Steeds? Geen idee waar je het over hebt.
        Denk dat ik vrij veel vragen van mensen beantwoord,zowel in mijn log als pm dus denk ik niet dat jij daar ook maar iets over mag zeggen.

En ik dik zijn,...hardstikke moddervet.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hey euh Voske, hoe is t nou?

Het leek er niet op dat je net de Staatsloterij had gewonnen toen je aanvankelijk reageerde op jjj7dinges Lief zijn, anders mogen jullie allemaal zonder whey naar bed vanavond...
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Lief zijn voor elkaar mensen!

Comment

Originally posted by aktito View Post
              Ja want fysieke ontwikkeling en aantal reps op bw-exercises zijn echt zo gerelateerd aan elkaar! Een gemiddelde oly-lifter van 50 kilo haalt hoogstwaarschijnlijk meer reps op de pull-ups dan de helft van de posters in dit topic tezamen.
              Jeetje ik had van jou wel wat beters verwacht, maar er zal nu waarschijnlijk een neerbuigende rippetoe grap volgen o.i.d.
              Je snapt mijn punt niet mbt reps,dat is ook niet erg.
              Er zijn veel mensen die veel reps op pull ups doen,maar er zijn er maar erg weinig die ze goed doen.

Natuurlijk is het maar net wat je wil.
              Pull ups gebruiken om je rug te verbeteren of alleen maar een x aantal willen halen zonder dat je maar na denkt en voelt wat je moet doen.

Wessle en wpb(iron mind) zijn bv allebei goed in pull ups,maar na een training met wessle en wat uitleg aan iron mind gingen die van 20 pull ups naar 5/6 waarbij hun rug helemaal vol zat.

Dat bedoel ik dus wanneer ik zeg dat reps niks zeggen,maar uitvoering des te meer.

Ps,Rip wie?

Comment

Ik doe sinds kort zelfstandig pull ups. Pak stang iets wijder dan mijn schouders.. en doe 4 sets.

6-4-2-1. Als ik niet meer kan laat ik men trainingsmaat mijn enkels licht ondersteunen. Als ik ten slotte echt niet meer kan blijf ik een tijdje "hangen", zodat de spanning erop blijft.

Dit net zo lang ik 8 reps, 4 sets zelfstandig uit kan voeren.
                Last edited by Wietse90; 26-05-2013, 16:31.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  Je snapt mijn punt niet mbt reps,dat is ook niet erg.
                  Er zijn veel mensen die veel reps op pull ups doen,maar er zijn er maar erg weinig die ze goed doen.

Natuurlijk is het maar net wat je wil.
                  Pull ups gebruiken om je rug te verbeteren of alleen maar een x aantal willen halen zonder dat je maar na denkt en voelt wat je moet doen.

Wessle en wpb(iron mind) zijn bv allebei goed in pull ups,maar na een training met wessle en wat uitleg aan iron mind gingen die van 20 pull ups naar 5/6 waarbij hun rug helemaal vol zat.

Dat bedoel ik dus wanneer ik zeg dat reps niks zeggen,maar uitvoering des te meer.

Ps,Rip wie?
                  Na mijn ud2 ga ik die methode ook proberen. Ben echt benieuwd hoe dat aan gaat voelen. Nu al zin in!

Comment

Originally posted by Gus View Post
                    Na mijn ud2 ga ik die methode ook proberen. Ben echt benieuwd hoe dat aan gaat voelen. Nu al zin in!
                    Aware me about methode pls
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik weet niet wat jullie methode is, maar dat punt snap ik zeker wel.
                      Met zwaaien/spartelen zit ik ook al vlot aan 20-25 pull-ups, maar strak op uitvoering en het zo goed mogelijk focussen op het laten werken v/d lats blijven daar hoogstens 6-8 hh van over. Maar het zal allicht wel nog zwaarder kunnen, dus ben benieuwd hoe je dat doet.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                        Ben benieuwd hoe je dit gaat vinden.
                        Iron mind vroeg me vd week nog of het de bedoeling was dat je de reps tot in je onderrug voelt.

Paar sets en gelijk volle lats ,midden rug,traps,onderrug.

Comment

Ik zal de PM die Mvos mij stuurde over hoe hij zijn pull ups doet wel even doorsturen

Comment

Ik pakte het eerst ook heel erg uit me armen maar nu probeer ik het echt uit me rug te halen door middel vvan me elebogen iets mee te doen.. Wat weet ik niet maar het voelt goed

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              Ben benieuwd hoe je dit gaat vinden.
                              Iron mind vroeg me vd week nog of het de bedoeling was dat je de reps tot in je onderrug voelt.

Paar sets en gelijk volle lats ,midden rug,traps,onderrug.
                              Lijkt me een heerlijk gevoel. Ik vind spierpijn in de rug ook altijd fijn, hopelijk zijn die laatste 3 weken snel voorbij zodat ik hier mee kan beginnen

Comment

Originally posted by aktito View Post
                                Ik weet niet wat jullie methode is, maar dat punt snap ik zeker wel.
                                Met zwaaien/spartelen zit ik ook al vlot aan 20-25 pull-ups, maar strak op uitvoering en het zo goed mogelijk focussen op het laten werken v/d lats blijven daar hoogstens 6-8 hh van over. Maar het zal allicht wel nog zwaarder kunnen, dus ben benieuwd hoe je dat doet.
                                Ik snap ook wel dat mijn post wat te lomp was,maar hij was absoluut niet pers. aangezien ik hem helemaal niet ken.
                                Dus mijn excuses aan jjjdinges als ik je beledigd hebt,want dat was niet de bedoeling.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X