Optrekken/pullups.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Nou vooruit dan maar.....

Maare hoeveel x kan jij je optrekken dan?
    Op een slechte dag kan ik alle pull ups!
    Die heb ik allemaal al uitgespeeld ,eindbaas verslagen en al!
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik op een goeie bijna allemaal als ik NO xplode op heb 1 rep meer.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

20 close chin ups, 14 wide pull ups.

Misschien kan ik er nu wel meer..

Comment

Zo wijd als mogelijk haalde ik er laatst, zonder gekke kipping acties, benen gewoon stil en lichaam recht 22, neutrale grip een lange tijd geleden 21, moet nog eens kijken of ik nu neutrale grip de 25 kan halen, toch een mijlpaaltje .

Als ik echter voor gehele rug activatie ga en ze langzaam doe, doe ik er maximaal 8 en is 't gevoel ervan zo een kleine tienduizend keer beter.
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
            Als ik echter voor gehele rug activatie ga en ze langzaam doe, doe ik er maximaal 8 en is 't gevoel ervan zo een kleine tienduizend keer beter.
            Dat klinkt goed!
            Hoe kom je daarbij?

Comment

Laat ik daar maar niks over zeggen, anders kan je binnenkort echt een seminar gaan geven
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

Ik trek iets van 3x5/6 x optrekken haha, ongeveer rond schouderbreedte met de handpalmen van me af. Mijn broer is marinier en die trekt iets van 26x op -_-.. Wat ook goed is om meer te kunnen optrekken is in een piramide optrekken van bijv 5 dus 1-2-3-4-5-4-3-2-1.. Erg zwaar.
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Pull Ups echt wijd meestal zon 10 keer, en volgende sets 8-6. Chin ups ben ik wel wat beter in, eerste set zo rond de 12 en dan 10-8
                  binnenkort proberen met dumbell ertussen
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Wijd 4x 8 Komt omdat ik nu maar 78kg weeg op lengte van 186 met 12/13% BF

Comment

toen ik nog 60kg woog deed ik er 20 ofzo. nu doe ik nog maar 8 pullups

Comment

Zo wijd als het maar kan 5-8. 3-4 setjes.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                          Zo wijd als het maar kan
                          Want dat maakt zo lekker veel uit voor je lats?

Comment

Nu ergens 2 x 6 x bw + 20 kg.

Als ik eindeloos reps doe, volgens mij 1e setje 12 of 15 ofso

Comment

Ik doe ook chin ups en close grip erna. Zal ik het dan maar minder wijd doen?

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                                Ik trek iets van 3x5/6 x optrekken haha, ongeveer rond schouderbreedte met de handpalmen van me af. Mijn broer is marinier en die trekt iets van 26x op -_-.. Wat ook goed is om meer te kunnen optrekken is in een piramide optrekken van bijv 5 dus 1-2-3-4-5-4-3-2-1.. Erg zwaar.
                                Waarschijnlijk weegt hij ook minder dan jij of niet . Plus ik vermoed dat hij ook opzwaait om zijn reps te halen, aangezien dat gewoon is toegestaan bij defensie standaarden. Piramide is ook erg effectief.

Qua reps, gewichten heb ik momenteel geen idee, het hangt ervan af hoe ik de oefening uitvoer..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X